Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Den här tråden verkar mer och mer handla om vilka helt meningslösa talanger vi har.

Till den listan bidrar jag med att jag kan trycka in hela skaftet på en tesked, eller en fyrtums spik, rakt in i näsan. :)

Det kan jag med ;) + att jag kan forma tungan till 3 spetsar, dvs inte delat utan tredelad. Antar att jag har vältränade tungmmusklar :D

e även jävligt grym på att gå på kryckor

• Svars 112
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Jag är grym på Zookeeper, men det är också allt... typ.

http://jp.shockwave.com/games/puzzles/zookeeper/zookeeper.swf

jag låg med på listan där en gång i tiden med 48 000 pinnar, så det är även min talang (även om det inte är en talang utan stenhårt nötande)

Fan, du har mig slagen, var ett tag sen jag lirade det men nu blir det till att nöta igen :)

Mitt nuvarande rekord ligger på 41.5k så är jag en bit efter :(

Postad

Jag kom på en till. Jag har varit världsrankad på spelet Baldurs gate 1 och 2...

Körde en duett med min Mage och en thief genom hela 2an. Det var inte lätt, men sen blev han ganska grym oxå ;)

Postad

kom pa en ny talang jag har

jag kan dricka kopiost mkt bira, ga pa lektion, och sen gora en 45 min gruppresentation

samtidigt som jag tjanar 500 euro pa poker

Postad

jag är en jävel på att göra helikoptern, speciellt berusad.

jag är imun mot fisar, grym på att skita i allt vad förplikelser heter och endå må bra.

men min stora tallang är endå nakenmatlatning (med margarin!)

Postad

Jag är jävligt grym i sängen!

Dock är jag ful och saknar all form av charm, så jag får sällan visa mina talanger... Därför är jag, så klart, inte heller världens bästa pappa (än).

Poker är också en dold talang. Jag undrar fortfarande när jag ska sluta dölja mina skills för mig själv och börja vinna...

Postad
Jag kan hålla fast min plånbok mellan mina skulderblad.

NakenJanne?

Nä... för det första är jag tjej.... för det andra funkar det tricket faktiskt även med kläderna på. Även om jag kunde tänka mig att man kanske skulle få mer uppmärksamhet om man gjorde det naken.

Postad

Ok, kom ju pa en sak jag kan gora, ett grymt partytrick i klass med skulderblads grejjen

Jag kan halla fast en pappersbit (typ ett kvitto, men aven lite tjockare papper) i ett veck nar jag rynkar pannan.

Postad

Jag lirar golf, ligger på 3 i hcp.

Har varit med i värmlandslaget istortsett hela min juniortid.

Spelat JSM och lite sånt, men la av med tävlandet för 2 år sedan.

Allt annat är jag ganska värdelös på =)

/daniel

Postad

Innan alla "trampolin-klubbor" kom till golfbanan så slog jag med min järn 2:a 325m 8-)8-) Carry på green på ett dogleg par 4 (355m långt), kan säga att de som stod och puttade blev först arga men när de insåg att slaget kom från tee så blev de istället imponerade :P:P

Har idag 9 hcp var nere i 2,5 på nittiotalet!!

Möter vem som helst i driving competition!!!

Postad
Innan alla "trampolin-klubbor" kom till golfbanan så slog jag med min järn 2:a 325m 8-)8-) Carry på green på ett dogleg par 4 (355m långt), kan säga att de som stod och puttade blev först arga men när de insåg att slaget kom från tee så blev de istället imponerade :P:P

Har idag 9 hcp var nere i 2,5 på nittiotalet!!

Möter vem som helst i driving competition!!!

slår med över 300m med drivern.. lite synd att det är få gånger man träffar bollen riktigt;> oftast flyger den 300m rakt åt helvete;>