Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag och en polare har blivit utan biljett till norrlands nation på lördag... =(

han var i skåne o missade köpa dom till oss!!

Så är det någon som har 2 st till övers så köper jag dom gärna...

Så ni som inte haft en ursäkt för att spela poker då med så kan jag nu hjälpa er :D

Mvh Doope

Postad

Alltså kvällen på nation efter sista april är inget speciellt, snarare tvärt om. Alla började härja redan igår, går upp tidigt, dricker skumpa, sillunch, våt picknick i Slottsbacken, champagnegalopp på förslagsvis Stockholms, mera sprit, sedan en liten tupplur för att komma iform till kvällen. Det är dock ingen som kommer iform till kvällen utan man vaknar upp vid tio och mår uselt och somnar om. Nationerna gapar tomma. Hälften av alla som köpt biljetter kommer aldrig dit.

Så skippa planerna på Norrlands och låt fyllan ta dig till en vacker okänd plats. Förrförra sista april hamnade jag med några kompisars kompisar och löjliga mängder vaniljvodka. När jag sent om sider drog mig hem till korridoren så lyckades jag bli dödsfiende med den fete amerikanen som bodde i min dåvarande korridor, vet fortfarande inte vad jag gjorde som fick honom att hata mig.

Postad
Förrförra sista april hamnade jag med några kompisars kompisar och löjliga mängder vaniljvodka. När jag sent om sider drog mig hem till korridoren så lyckades jag bli dödsfiende med den fete amerikanen som bodde i min dåvarande korridor, vet fortfarande inte vad jag gjorde som fick honom att hata mig.

Kallade honom för fet amerikan kanske?

Förrförra sista april somnade jag mitt på parkeringen vid bussterminalen vid 22-tiden efter att ha börjat festa alldeles för tidigt på morgonen. Tur bara att det inte kom någon bil :)