lolboll Postad 10 Maj , 2009 Rapport Postad 10 Maj , 2009 Hejsan! Går i funderingarna på att börja på en ny sajt, då SVS har för dålig trafik på nivån jag spelar. Jag spelar uteslutande 300+15kr och uppåt HU SNG och trafiken är nattetid för död för att jag ska orka fortsätta enbart där. Söker därför en site med bra trafik på motsvarande nivå. Har lite andra krav också, låg rake, gärna rakeback, bra struktur och det ska helst vara skattefritt. Så tyvärr går ju PS bort, som annars har väldigt bra trafik. Någon som har något tips? Citera
lolboll Postad 10 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2009 ipoker Tack för ett snabbt svar! Vilket skin rekommenderar du isf? Citera
maskineri Postad 11 Maj , 2009 Rapport Postad 11 Maj , 2009 Tack för ett snabbt svar!Vilket skin rekommenderar du isf? Skicka ett mess till shahin89 säger jag mer får jag väl en ban Citera
lolboll Postad 11 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2009 Skicka ett mess till shahin89 säger jag mer får jag väl en ban Tack Citera
Recommended Posts