Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tja. Jag spelar en hel del high buyin multitables och jag bor på samma ställe som min brorsa som oxå vill spela samma tours. Nu är jag verkligen sämst på datorer men eftersom vi delar internet så antar jag att vi har samma IP, men att sajten på något sätt kan se att vi inte spelar från samma dator.

Det är ju helt klart möjligt att spela samma tours, men tror ni att det är stor risk att bli avstängd om vi spelar i många tours tillsammans? Det jag tänker på i första hand är ju ZeeJustin som blev avstängd, fast han spela ju själv på 7 accounts från samma dator så det är väl lite annorlunda.

Postad

Lättast är väl att maila sajterna och fråga.

Överlag är det lugnt, men ni kan få kontona avstängda och då brukar de fråga efter ID+räkning så att de vet att både du och din bror verkligen existerar.

Postad
På stars är det ok iaf. De vet om att jag o min brorsa lirar där och vi får spela samma MTT`s. Däremot är vi blockade från att spela samma cg-bord.

Liten offtopic fråga, hur funkar det med cg, msn och collusion? om jag vill sitta och lira med polarn på samma bord och chatta på msn (inte collusion alltså :P) är det tillåtet och hur "hittar" de folk som colludar?

Postad
Liten offtopic fråga, hur funkar det med cg, msn och collusion? om jag vill sitta och lira med polarn på samma bord och chatta på msn (inte collusion alltså :P) är det tillåtet och hur "hittar" de folk som colludar?

Ingen aning, jag sitter aldrig på samma bord som polare o delar hålkort via msn. Tror/hoppas inte heller att sajterna avslöjar sina knep att avslöja såna colludare. Borde väl dock vara ok att sitta på samma bord som polarn o prata om vädret o vad som händer i helgen om det stannar där, vilket jag tvivlar på..