Gå till innehåll

mest fisk


davvelitoff

Recommended Posts

Stars har säkert mest med tanke på att dom har så jävla mycket spelare men de kan dock bli svårare att hitta ;D

Pröva dig fram till en site som du tycker funkar bra och håll dig dit. Du får ju trotsallt anpassa ditt spel efter motståndaren du kan ju inte alltid möta folk som går all in med en 7 2.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte svara på din fråga. Men lär inte finnas någon sida där det finns absolut mest fisk. Fanns en sådan sida skulle grinders flockas dit fort som attans och "fiskbeståndet" lösas upp. Därav anser jag att det är viktigare att hitta en sida där man trivs och som uppfyller andra av ens önskemål.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har också en teori. Jag tror att just nu upplever Italien en pokerboom, vilket leder till många fiskar från Italien. Som svenskar, fast ännu fler :).

Så det borde ju innebära att man skall spela på nåt ställe där de spelar.

 

Pokerstars har en systersite enbart för italienare...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte svara på din fråga. Men lär inte finnas någon sida där det finns absolut mest fisk. Fanns en sådan sida skulle grinders flockas dit fort som attans och "fiskbeståndet" lösas upp. Därav anser jag att det är viktigare att hitta en sida där man trivs och som uppfyller andra av ens önskemål.

 

+1 på den, stars har ju mest spelare för tillfället så klart dem har mest fisk men dem har samtidigt mest duktiga spelare som har konton där eftersom dem har störst spelarantal. Sen kan man ju selecta sig fram duktigt men finns fisk på alla nätverk.

 

Det viktigaste är som sagt att man trivs och att sidan uppfyller alla ens krav.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...och jag vill tro att värdet i det är större än en bra rakeback.

 

Så är det såklart, men det ska sedan sättas i relation med att få rakeback på andra sajter.

 

absolut, särskilt för en HU-spelare som jag själv. jag har ingen rb på 4 av 5 siter jag spelar på (nämnas bör att vissa har halv rake), anser det inte vara några problem ändå eftersom jag rejkar så lite jämfört med en 6max/FR-spelare att det verkligen väger upp att jag möter sämre spelare.

 

sen så ju högre du kommer i nivåerna desto mindre relativt värde har rakebacken jämfört med dina vinster att det blir: värde >>>>>> rb

 

Jag har också en teori. Jag tror att just nu upplever Italien en pokerboom, vilket leder till många fiskar från Italien. Som svenskar, fast ännu fler :).

Så det borde ju innebära att man skall spela på nåt ställe där de spelar.

 

går inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelarna på Svenska spels lägsta nivåer är skitkass i mitt tycke. Tyvärr innebär inte det att det är lätt att vinna pengar. Antar att jag är ännu kassare :-(

 

Upplever spelarna som överlag mer kompenenta på Pokerstars men där har jag lättare att dra in lite deg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelarna på Svenska spels lägsta nivåer är skitkass i mitt tycke. Tyvärr innebär inte det att det är lätt att vinna pengar. Antar att jag är ännu kassare :-(

 

Upplever spelarna som överlag mer kompenenta på Pokerstars men där har jag lättare att dra in lite deg.

 

Logik av en annan värld.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...