henjon Postad 13 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2011 Tryckte in ganska bra volym igår kväll, spelade bra så gott jag nu själv kan bedöma det och höll i det hela tiltmässigt också när det som vanligt började med en hel del crap. Till slut så kom den också på SnG-sidan: Medriggen. Började träffa och även dra ut. Inget märkvärdigt; bara 40-60-lägen så där. Men även det har ju varit gigantiskt svårt senaste månaderna. Vann två enbordare på $22 och kom tvåa i en 30-manna efter att ha varit nere på 700 i chips på bb400. Sånt är ju alltid härligt när det händer. Lite CG mot slutet och fick in ett färgdrag mot mitt bottenset på turn. Det höll. Summa summarum en fin lördag resultatmässigt där det myckna fiskspelandet från riktigt dåliga fi:s gick mest i min favör. Hann även jobba en del med fortsatt analys av prefloppranger i mitt CG-spel. Börjar känna mig säkrare där än jag gjort tidigare. Finns dock väldigt mycket att jobba med i postfloppspelet där det ibland känns som att jag blandar überaggroinsatser med för vekt spel. Rätt standard iofs antar jag, men det är väl också där en av de största enskilda faktorerna som styr långsiktigt resultat i CG finns. Lirade 18 SnG och en satellit igår. Totalt spelat in 1123 pokerpoäng av de 5000 som behövs för full bonus. Fick ut ett inkrement till om $50 igår och har alltså 8 kvar. Citera
henjon Postad 13 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2011 Inte riktigt nöjd med dagen. Har gnölat och småwhinat för mig själv över att det fina passet igår med den närmast sjukliga automatik som verkar vara inbyggd i Ongamegeneratorn följdes upp av två besvärliga motriggspass. Ganska ologiskt och totalt meningslöst. Kan lika gärna titta på hela helgen totalt och får ju då ett klart godkänt resultat om jag inte kan låta bli att vara resultatfixerad. Gjorde dessutom en helt onödig riversyn i ett cashgame med TPTK när all hand reading sa mig att fisken i BB hade hittat ett tvåpar eller set. Och visst hade jag rätt... Ingen teori idag heller, skämmes tamejfan. Fick iaf in en semihygglig volym. I morgon är det sista dagen på rake racet hos affiliaten och lite beroende på om jag är nära någon gräns uppåt eller neråt så blir det mer eller mindre lirat imorgon. Dagens motionspass: Skottade loss bilen som blivit rejält inplogad av de ack-så-hänsynsfulla morons som sköter snöröjningen i förorten. Tog dryga 45 minuter. Citera
MJ Postad 14 Februari , 2011 Rapport Postad 14 Februari , 2011 Själv har jag haft två bra kvällar/nätter. En del plus, men kunde varit mycket mer i MTT. Citera
henjon Postad 14 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2011 Det kunde alltid ha varit mycket mer i MTT om inte om vore tycker jag Lite grinig idag igen tyvärr efter ett dåligt pass. Men det tär på krafterna att behöva ha 4 av 5 pass drygt med negativt allin-ev under 2 månader. Idag 4 av 13 situationer vunna och 40% under förväntat utfall. Nya tag imorgon! Citera
henjon Postad 15 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2011 This: ***** History for hand T5-120461137-3 (TOURNAMENT: "NL Hold'em Turbo", S-2989-17303, buy-in: $22) ***** Start hand: Tue Feb 15 22:17:47 GMT+0100 2011 Table: Table #1 [120461137] (NO_LIMIT TEXAS_HOLDEM 10/20, TC) User: HERO Button: seat 5 Players in round: 10 Seat 6: donkdwan (1650) Seat 7: EHOTUK87 (1500) Seat 8: HFBSuse (1340) Seat 9: PWdrummer (1480) Seat 10: HERO (1500) Seat 1: w00ysiah (1500) Seat 2: id46 (1500) Seat 3: Steff53 (1500) Seat 4: kingralle10 (1560) Seat 5: jean-pierr82 (1470) donkdwan posts small blind (10) EHOTUK87 posts big blind (20) --- Dealing pocket cards Dealing to HERO: [] HFBSuse calls 20 PWdrummer raises 80 to 80 HERO raises 190 to 190 8 folds PWdrummer calls 110 --- Dealing flop [] PWdrummer checks HERO bets 320 PWdrummer calls 320 --- Dealing turn [] PWdrummer checks HERO bets 990 [all in] PWdrummer calls 970 [all in] --- Dealing river [] Summary: Main pot: 3010 won by PWdrummer (3010) Seat 9: PWdrummer (3010), net: +1530, [] (FOUR_OF_A_KIND FOUR) Seat 10: HERO (20), net: -1480, [Ac, Ad] (TWO_PAIR ACE, FOUR) ***** End of hand T5-120461137-3 ***** Citera
henjon Postad 15 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2011 Ja... Det är inte lätt att spela poker. Tredje raka dagen nu med rejäl motrigg igen och hela plusset från lördagen uppkäkat med marginal. I princip 10 snitt-BI back idag. Dagboken ska ju försöka låta bli att vältra sig i elände numer, men jag delger ändå resultaten i allin-spelet som jag ju numer kontinuerligt kollar för att få bekräftelse på att det inte bara är jag som är dålig när inköpen rinner iväg, utan att jag faktiskt springer som en skadskjuten kråka. 52 allins idag. Fick in det 47%, lite lägre än mitt snitt vilket berodde på att det var en sån där härlig dag då mörkarna tycktes prenumera på premiumhänder. Förlorade 28 av 52 och som vanligt var det också riktigt, riktigt illa när det faktisk vunna Big Blinds jämfört med förväntade: 27 mot 44 - nästan 40% under. Snittet per pass i februari är närmare 10bb under per dag och av de 13 spelade passen har jag gått under expected allin-ev 11. Detta efter att under en period om fem månader redan ha sprungit 500 under. Eftersom allin-ev, särskilt i termer av vunna BB är en så viktig aspekt av SnG-spelet så blir det väldigt, väldigt motigt. Man kan å andra sidan också föreställa sig hur bra det skulle kunna gå om det kom en upswing åt andra hållet. Problemet är bara att den låter vänta på sig. Klart godkänd volym idag ändå. Har spelat in 1468 pokerpoäng av 5000 för bonusen och kommer att få ut nästa inkrement - det tredje - i morgon Citera
MJ Postad 16 Februari , 2011 Rapport Postad 16 Februari , 2011 På Ongame är det väl samma rake% på turbo som regular? Vilket är helt sjukt tycker jag och påverkar din winrate. Du spelar alltså mest turbo? Citera
henjon Postad 16 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 16 Februari , 2011 På Ongame är det väl samma rake% på turbo som regular? Vilket är helt sjukt tycker jag och påverkar din winrate. Du spelar alltså mest turbo? Ja så är det och det är naturligtvis dåligt. Ett problem är nog att Ongame inte har någon motsvarighet till 2+2-forumet för Pokerstars där grinders ligger på sajten på olika vis. Dom skulle gott kunna sänka raken till åtminstone 7-8%. Jag försöker spela 1-2 vanliga varje kväll och har säkert bättre ROI i dem. Men de laddar långsamt och dessutom är det inte ovanligt att nån väl börjar bli full så är det hajstatus på Sharkscope på den (hände ikväll t ex). Visst påverkar det winraten. Jag ser inte många grinders som håller ett bättre winrate än 4-5% och när man kollar dem närmre så visar det sig ofta att merparten kommer på lägre stakes än $22. Jag tittade nu t ex på en riktigt bra spelare med över 10K games och total ROI på +5%. På 22/33 höll han inte mer än 2-2,5% (på mitt förra konto avslutade jag 22-nivån på -2,5 men det sjönk runt 1% den katastrofala januarimånaden) Citera
henjon Postad 16 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 16 Februari , 2011 Är relativt nöjd med dagens grindpass på knappa 1,5 timme. Höll ihop humöret bra och hittar inga egentliga överspel eller urfegningar. Tyvärr var inte variansen med mig idag heller (surprise, surprise ). Sprang på nytt under allin-ev och kryddade sen på det med dåliga handkort och svagt floppande typ. Bara cash i 2 av 10 spelade och grym sista hand på bubbla där BB tar en i mitt tycke diskutabel syn med Q4o på min push med T9s för dryga 70% av sin stack. Effektiva stackdjupet var visserligen bara runt 3,5bb men jag känner mig ändå inte säker på att han gör rätt. 3,5 inköp back på SnG-spelet, men hittade 2/3 inköp på NL50 (rereraise allin på flopp med topptvåpar mot en något tveksamt synande spelare med färgdrag och gutshot) Fick in ca 100 pokerpoäng till och ett bonusinkrement till klart. 7 to go! Citera
henjon Postad 23 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 23 Februari , 2011 Sen sista uppdateringen, dagsresultat i snitt-BI: 17/2: -5bi 19/2: -6bi 20/2: +1,5bi 21/2 -5bi 22/2 BE ... så downswingen fortsätter. Tämligen less på skiten och har också börjat grubbla över hur mycket som beror på det faktum att det sitter i snitt 7 regs vid varje bord man spelar (Läste nån som klagade över hur "reg infested" det var på Pokerstars med 4-5 regs i snitt på borden). Fast det är klart att ett ROI på -10% på nya kontot (great inte sant) lär ju inte bero enbart på att jag blir utspelad. Eller rättare sagt: Jag har ju analyserat och vet att det inte är inbillning att jag springer urkasst. I kväll blir det iaf nya tag, jag ger inte upp mitt bonusprojekt så lätt. Blir flera mTT:s, har bla en frirulle för nya insättare med 10k garanterat. Wish me luck - ikväll kanske universum ger tillbaka lite Citera
henjon Postad 23 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 23 Februari , 2011 Dagens positiva omständigheter: Fjärde bonusinkrementet inspelat. ... and that's it. I övrigt: Business as usual, dvs Ongame våldtar mig bortom alla rimliga gränser. 13 inköp back idag. 13 lirade SnG och 3 MTT. Cash i 2! Hahaha. Här är en graf för februari mätt i vunna BB på turneringsspelet. Lifetime är detta ett mått där jag stadigt plussat även om jag slutade det gamla kontot med 114K händer ganska rejält under allin ev. På RedKings är det däremot total misär, både sätt till utfall i vunna och skillnaden mellan statistiskt och faktiskt utfall. http://i55.tinypic.com/2vmbio0.png Dagens allinstatistik: 44 händer totalt. Förlorade 28 vann 16. Förväntat resultat i bb: 36 bb upp totalt. Verkligt utfall: -22bb. Har nu på SnG-spelet backat nånstans dryga 80 snittinköp på 2 månader och knappa 400 games. Tyckte jag hade upplevt flera riktigt djupa och besvärliga downswings, men uppenbarligen var det ingenting - särskilt inte med tanke på att den här kollapsen föregicks av ett kvartal då jag backade svagt och inte hade någon som helst flyt vid borden. Jag tänker inte sluta mitt grindande förrän jag fått ut min bonus, men om det här fortsätter den ytterligare månad som återstår tänker jag ta mig en allvarlig funderare på fortsättningen. Jag vet inte hur låg sannolikheten är för att råka ut för det jag råkat ut för, men jag tänker inte låta Ongame robba mig på varenda dollar jag tjänat ihop på pokern. Citera
henjon Postad 24 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 24 Februari , 2011 Kors i taket, en goodrundag! Det var nästan fjorton dagar sen. Skönt iaf och kändes nästan overkligt efter all usel varians när saker och ting plötsligt rullade min väg på vart och vartannat bord. Här ropas inget hej dock än. Imorgon blir det som vanligt internetfri fredag och därmed ingen poker. Lördag/söndag borde det dock kunna bli lite grind. Nu ska jag raila tjejen lite som precis kom in i pengarna i en rebuyturre. Därefter sängen! Citera
henjon Postad 27 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 27 Februari , 2011 Söndagen har bjudit på ännu ett härligt pass i den stil som utmärkt hela vintern för mig. När jag nu stänger ner (ingen mening - orkar inte mer) efter ännu ett pass med monsterback (idag 9 snittinköp efter 2 cashar på 12 SnG:s och 2 MTT) så noterar jag ett net expected BB win för dagen på -30. För säkerhets skull har sen naturligtvis Fjollgame dubblat på det verkliga utfallet till -60. Totalt för månaden är expected back 80bb och verkligt back 280. Trodde inte det var möjligt, men allting talar nu för att februari slutar på samma vis som januari och jag har nu backat över 100 snittinköp exkl cashback/bonus de sista 5 månaderna över dryga 1000 SnG:er/MTT:erna. På $22-nivån har jag denna månad noterat ett ROI på -20%. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt eländet. I slutet på månaden har nu dessutom det adderats till att jag inte ens springer bra/hyggligt i teorin som jag åtminstone gjorde tidigare även om det verkliga utfallet var piss. Nu får jag in det dåligt också med mängder av AA:n och setups i nosen. Säkerligen ett och annat överspel, men jag tycker ändå att jag har hållit ihop spelet hyggligt och varken drabbats av aggrotilt eller passiv tilt i någon egentlig mening. Kommer i varje fall att få ut nästa bonusinkrement i morgon, på månadens sista speldag och ligger då precis på plan för att cleara de $500. Det känns visserligen helt meningslöst just nu. Kört en del mer statistik för att försöka se om jag haft tur som en tokig när jag plussat tidigare. Det löjliga är att jag i varje fall inte verkar ha haft ett uns hjälp av allin-ev. Senaste bra månaden som var augusti så plussade jag rejält på vunna BB och det var naturligtvis en hel del positiv varians på totalen. Men jag sprang i princip exakt på allin-ev. Maj 2010 som också var en ganska bra månad resultatmässigt landade jag t.o.m. en liten bit under. På inget av mina ongamekonton har jag haft nån som helst hjälp av denna variansaspekt - 3 ligger ordentligt under och ett precis på linjen. Totalt sett är samplet över 200K händer. Ger mig iaf en liten bekräftelse på att allt whinande jag ägnat mig åt inte enbart är inbillning. Citera
henjon Postad 28 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2011 Ett bisarrt sinnessjukepass till - som uppfunnet i en psykotisk beckombergapatients feberhallucinationer - avslutar månaden och ser till att jag landar på ett ännu värre back än i januari. Två tredjedelar av passen i februari slutar back. Runt 37 snittinköp flyger iväg innan hänsyn tagits till bonusar (vad nu i helvete det skulle spela för roll) Idag sprang jag dock över EV i allinsituationerna tack vare ett par specifika träffar i mittsektionen av några SnG:s. Hjälpte mig ingenting eftersom jag åkte ut i flippar eller ännu en push mot någon som visar sig sitta med AQ, JJ eller nåt i den stilen och krossar mina QTs, 66 eller vad jag nu råkade ha för något. Tror jag gör bäst i mentalt att inte summera den här månaden heller. Måste försöka lägga skiten bakom mig. Har dock bestämt mig för en sak: Bjuder Ongame på en tredje rak sån här vansinnesmånad så är det slutspelat där iaf. Är inte bra för mitt livs-EV att vara så här irriterad. Over and out februari. Citera
henjon Postad 1 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2011 Mars börjar åtminstone med ett pluspass. Riktigt uselt i starten var det dock med den vanliga räckan av 70-30-händer som torskade och krossade bubblor. Cashade på 1 av de 8 första borden bara. Men till slut kom så äntligen lite medrigg och en vunnen 30-manna $22 vände hotande storback till hyggligt plus. Slutade dagen med en satellit till Championchip. Började med att dubbla första handen med AA. Sen helt kortkall fram till en dubbling med AQs en bit efter rebuyperiodens slut. Sen återigen helt död med undantag av nåt lågt par som det bara var att vika när folk började smälla in chips före mig. Stacken smalt långsamt ihop tills jag var piskad att gå in för sista 5bb med A7o. Fick syn av TT men hittade en runnerrunnerflush. Hittar KK nästa hand och ställer mina numer 9bb. "I hate AA" säger en storstack och skjuter in degen. Sån typisk pokerironi. Och så typiskt min härliga satellitmotrigg. Lite CG också som slutar lillplus. Satt några riktiga fiskar på båda borden, den ena så löjligt endimensionell och lättläst att man inte trodde sina ögon. Har gått ner på NL30 temporärt trots att jag plussat på CG-spelet flera månader i rad nu. Känner mig lite som en skadskjuten kråka i pokern så orkar inte att tappa ett gäng 50-inköp nu som lök på laxen. Citera
henjon Postad 2 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2011 Som vanligt blir det bara korta andhämtningspauser innan helvetesriggen slår på igen. Härlig sekvens nu när jag är inne i P/F-spelet på flera bord samtidigt. KK - push sen pos. Syn av AJo i BB, ess på floppen. A9 - Cutoff - syn av AK, torsk AJ - Cutoff - syn av AQ, torsk KJs - Cutoff - syn av AK, torsk Detta variansfenomen - att Ongame fullständig diarreskiter premiumhänder i mörkarna och på knappen när jag pushar - är nog en av de enskilda faktorer som skadar mig mest just nu. Det är faktiskt fullständigt sanslöst stundtals. Tappade även stacken på dagens andra KK-hand mot T8 som träffade stege på river. En cash idag på 9 spelade med 2 bord kvar. Citera
henjon Postad 2 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2011 Kom in ITM på sista bordet med runt 70% av chipsen. Lyckas sen ändå åka ut som trea efter ett av mina patenterade 63o-42o-53o-72s-54o-streak. Back 3,5 inköp. BE på cashgamet trots att jag tappade närmare en halv stack med AA mot en fisk som spelade VARENDA hand och synade min 3-bet ur pos med vad som visade sig vara T5o! (any hand can win ya know! ). Han fick upp en gutshot på femman, synade den två gator och satt den sen på rivern. Det var ju nästan komiskt. Snappade sen av några horribla bluffar från honom, men kunde tyvärr inte träffa mina drag där jag nog hade kunnat plocka mycket värde. Citera
henjon Postad 4 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2011 Tredje månadens tredje pass. Helvetesrigg. Igen. Pokerlimbo. Citera
henjon Postad 4 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2011 Litet plus på CG:t, tack för det. Dålig dag igen i SnG:erna. Dataminar lite mer i min PT-databas för att försöka se om känslorna jag har kring missflyt i mitt spelande är sanna eller bara en fisks bortförklaringar. Intressant nog bekräftar filtrering att känslan att jag konsekvent sprungit sämre på högre inköp stämmer bra. Faktiskt är det så att på RedKings-kontot har jag t.o.m. litet positivt ev på $11-nivån och ligger ungefär BE i vunna BB. Hela backet ligger istället på $22 och $33 där jag är 200% under förväntat utfall. På gamla kontot för de turneringar där data finns ser det väldigt likartat ut. Även detta pekar ju mot att möjligheterna till bättre resultat på längre sikt är ganska ljusa. Givet att jag inte fortsätter landa på vänster ytterkant av nån slags konfidensintervall förstå. Ska försöka jobba lite mer med ranger för 5max som jag är sugen på att lära mig spela mer. Mer fisk där känns det som, iaf på $11-nivån. Citera
henjon Postad 6 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2011 Hyfsad lördag (3 snitt-BI upp) och en rätt lång söndag som till slut landar ett drygt inköp ner efter en ny härlig holmgång med varians som idag varken ville bjuda på spelbara hålkort eller låta bli att ständigt placera AQ+ i mörkarna och på knappen när jag pushade med mina A8 och liknande. Tror jag landade ett halvdussin såna händer och inte en enda av dem drog jag ut. Följaktligen under ev i allin-situationerna, men det är ju så standard att jag inte ens höjer på ögonbrynen längre. Ongames misshandel har blivit normalläge. Det positiva är att jag nästan känner mig nöjd efter en sån här dag. Cashade bara i 3 av 14 spelade SnG, men vann en av de två 33:orna jag spelade - det enda bord jag hade något slags flyt på. CG-spelet stannar återigen på lillplus. Lite besvikelse, för jag hade en jätterush av händer på ett bord och hade ordentliga fiskar på flera bord. En av dem försökte jag dumt nog skjuta två gator mot på en regnbågsflopp med halvhöga kort utan möjliga stegar, men med två överkort som tänkbara outs. På river gav jag upp handen. Fisken visar upp 33 - när han synade turnbetet som låg på 10bb hade han fyra överkort på brädan. Det blev en player note att värdebeta tunt i fortsättningen men INTE bluffa mer än en gata. 6:e bonusinkrementet av 10 utfallet idag f.ö. 350 poäng kvar till nästa. Citera
henjon Postad 7 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2011 Skulle jag misstänka nån typ av rigg på allvar så bleve det en actionrigg. Förekomsten av premiumhänder som clashar känns ofta misstänkt hög på Ongame. Idag har det varit rent skrattretande. Inte ens 25% av mina pushar har gått igenom utan att få någon syn. Det har inte gått alltför dåligt, har vunnit flera flippar och tom dragit ut. Men det känns väldigt märkligt när händerna där alla foldar mot en push blir i minoritet. Kom in på finalbord i 30-manna nyss också med 3:e största stacken. Dock bara 9bb eftersom det är en turbo. Plockar QQ på UTG2 och ställer förstås. Det bara smäller på de två positionerna bakom mig som viker upp KK och AA. Andra sån hand jag är inblandad i på bara några dar, återigen på fel sida också. Citera
henjon Postad 7 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2011 Nettot idag landar på dryga ett snittinköp back om man räknar in det NL30-inköp jag plussade på CG:t. Där går det ganska bra med premiumhänder hit och bra träffar. På SnG-fronten slutar dagen symptomatiskt när jag iaf lyckats krångla mig in i pengarna i en 30-manna med att jag pushar 55 från CO, får syn av 44 som settar. I princip jämnt idag på allin-ev:t men dåligt utfall i BB:s vilket förutom en syn jag är missnöjd med i princip torde kunna förklaras med ovan nämnd oförmåga att pusha utan att en eller flera premiumhänder synar av med QQ-handen som sprang in i KK/AA som bästa exempel . Nöter iaf vidare och tiltfri och ganska lugn idag, vilket ger godkänt i boken. Höjer inte ens på ögonbrynen åt att 5 av 7 pass slutat back denna månad - det är ju uppenbarligen så det ska vara nuförtiden. 32 av 49 dagspasset efter årsskiftet har slutat rött - kul när man länge låg och snittade på runt 55% gröna iaf. Citera
henjon Postad 9 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2011 Standarddag för mitt vidkommande. Drygt 2 snittinköp ner och medan BB won-kurvan säger att jag eq-mässigt borde ha plussat 30bb idag så säger det verkliga resultat -30 istället. Får väl vara glad antar jag att backet inte blir högre i pengar. Hittar tredjeplatsen i en 30-manna $22 och vinner också ett $22 SH-table vilket blir dagens ljuspunkter. Ingen tilt i spelet i varje fall Citera
henjon Postad 10 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2011 Efter ännu ett mardrömspass (vilket i ordningen?) där jag missat cashen i alla 10 SnG:erna så händer iaf detta i $11-rebuyen där jag ligger hyggligt bra till i mitten med drygt 200 spelare kvar och får en chans att med 92% i odds mer än dubbla min stack och komma i riktigt fint slagläge: ***** History for hand T5-126085597-109 (TOURNAMENT: "$16,000 Night Rehab", R-233-535, buy-in: $11) ***** Start hand: Thu Mar 10 22:29:45 GMT+0100 2011 Table: Table #16 [126085597] (NO_LIMIT TEXAS_HOLDEM 250/500, ante: 50, TC) User: HERO Button: seat 9 Players in round: 10 Seat 10: DonKeyjote (10910) Seat 1: foumanjou_20 (37815) Seat 2: PerfectMax (23695) Seat 3: Mato82 (4840) Seat 4: _Houusnurh_ (21815) Seat 5: Woadsyyyy (7200) Seat 6: DimLee (25128) Seat 7: PluppEsoet (16790) Seat 8: HERO (17085) Seat 9: AAbzockiiii (9600) 10 post ante 50 DonKeyjote posts small blind (250) foumanjou_20 posts big blind (500) --- Dealing pocket cards Dealing to HERO: [] 2 folds _Houusnurh_ raises 1250 to 1250 2 folds PluppEsoet raises 2750 to 2750 HERO raises 17035 to 17035 [all in] 3 folds _Houusnurh_ folds PluppEsoet calls 13990 [all in] PluppEsouet shows [] --- --- Dealing flop [] --- Dealing turn [] --- Dealing river [] --- Summary: Main pot: 35980 won by PluppEsoet (35980) Rake taken: $0 Seat 7: PluppEsoet (35980), net: +19190, [Kc, Ah] (FLUSH ACE) Seat 8: HERO (295), net: -16790, [Ad, As] (TWO_PAIR ACE, TWO) ***** End of hand T5-126085597-109 ***** Fy fan rent ut sagt - jag spyr på detta nu. :evil: :evil: Citera
henjon Postad 10 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2011 Dagens enda lilla uppåtgrej är nu också slut när jag åker som tia i 6max-turren för $33 för en cash på $90. Därmed "bara" 8 snitt-BI back idag. Standard iofs: Push ATs från UTG med 10 stora mörkar kvar och BB sitter med TT (händer av denna typ har senaste månaden flödat över i en aldrig tidigare skådad mängd och känns just nu som huvudorsaken till att jag fortfarande blir krossad). Naturligtvis under allin-EV idag också, något annat vore ju perverst. STRUKET: En massa ytterligare meningslöst whine. Pokerpaus i morrn: Bara skönt. Citera
Recommended Posts