Pokermid Postad 2 Maj , 2009 Rapport Share Postad 2 Maj , 2009 För ett tag sedan så läste jag här på forumet om en pokersajt där man kan få ett kontantkort (eller liknande, mins inte hur det fungerade). Om jag mins rätt så kan man använda kortet som ett vanligt kontantkort och pengarna dras direkt ifrån pokerrummets rulle, så man slipper göra withdrawals. Nu vill jag veta mer om det, men hittar inte tillbaka. Någon som vet vilken sida jag letar efter? Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rette Postad 3 Maj , 2009 Rapport Share Postad 3 Maj , 2009 För ett tag sedan så läste jag här på forumet om en pokersajt där man kan få ett kontantkort (eller liknande, mins inte hur det fungerade). Om jag mins rätt så kan man använda kortet som ett vanligt kontantkort och pengarna dras direkt ifrån pokerrummets rulle, så man slipper göra withdrawals. Nu vill jag veta mer om det, men hittar inte tillbaka. Någon som vet vilken sida jag letar efter? Tack. Det är nog neteller du tänker på ww.neteller.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mobiero Postad 3 Maj , 2009 Rapport Share Postad 3 Maj , 2009 NETeller definately Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokermid Postad 3 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2009 NETeller har jag koll på(lite iaf), så det kan inte ha varit det. Det är en pokersajt, jag var inne på deras sida och läste lite snabbt om det. Visst, det kan ju ha något med neteller att göra. Hummm förmodligen inget att ha, men omöjligt att hitta dit igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wallie999 Postad 3 Maj , 2009 Rapport Share Postad 3 Maj , 2009 Det här kanske: http://www.chilipoker.com/english/promotions/ukash-mastercard.html Verkar dock inte vara tillgängligt för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokermid Postad 3 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2009 Ja, precis! 1000tack Wallie. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts