strahl Postad 28 April , 2009 Rapport Share Postad 28 April , 2009 Hade varit kul om vi styrt upp ett grindkontor i gbg. Jag och en polare lirar ihop 24/7 men det hade varit kul om vi hade kunnat bli ett lite större gäng. Jag och polarn lirar uteslutande Mtt´s hade såklart varit kul med mer mtt lirare men även Cg gubbar såklart! Bara för att få lite mer socialt umgänge! Ngn som är sugen? Hade varit nöt imo. Har inte kollat på ngt ännu men är ngn sugen så kan man ju börja kolla runt=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 28 April , 2009 Rapport Share Postad 28 April , 2009 Jag kan möjligtvis vara intresserad. Lite beroende på var osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strahl Postad 28 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 April , 2009 Centralt hade ju varit bäst helt klart, dock så beror det ju på hur många vi skulle tänkas bli. Finns ju en del kontorslokaler i stan. Men jag skall kolla vidare på detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 28 April , 2009 Rapport Share Postad 28 April , 2009 Hmm jag är nog intresserad. Inte helt 100 dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strahl Postad 28 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 April , 2009 Jag skall börja kolla runt lite idag och se hur priserna och utbudet är, men om ngn annan vet ngt som är bra hade det ju varit nöt om man hade kunnat få lite tips Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 28 April , 2009 Rapport Share Postad 28 April , 2009 Går i skolan nu och typ ett år framöver. Skulle nog gå rätt bra att kombinera, tror jag skulle kunna vara där rätt mycket ändå om det inte är så att ni uteslutande vill ha heltidsspelare. Intresserad hursomhelst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 28 April , 2009 Rapport Share Postad 28 April , 2009 nog inte så intresserad, redan inrett mitt lilla pokerkontor och blivit bortskämd med att stationärdator-grinda. men genomförs något kommer jag gärna och hälsar på någon söndag eller två. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SnowHunter Postad 28 April , 2009 Rapport Share Postad 28 April , 2009 Absolut intresserad, men bor några mil från gbg, men hittar ni nåt större med nåt övernattningsrum och kök och så kan det nog gå fint:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
El Helado Patata Postad 18 Juli , 2009 Rapport Share Postad 18 Juli , 2009 PMa mig är ni snälla, kan som sagt vara lite drivande o försöka hjälpa till att leta lite då många ju är för lata för den delen . Jag är hursomhelst sjukt jäkla på. Det är ju ett problem att man ju egentligen vill spela natt men föredrar personligen att spela med folk kväll/dag till x kr/h istället för själv för 2x kr/h. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts