Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

SUUUUUUUUGER! Fy fan va pinsamt, och idioterna i rutan orkar inte ens såga. Förväntas vi inte ens vinna över blåbären mer?

Byt ut den där jävla harmynta sopan till coach med. Enda behållningen var dom 3 lettiska pisshororna bakom båset.

Postad

Det sjuka är ju att givet hur VM upplägget ser ut måste Sverige göra en till sådan här resultatmässig plattmatch för att det rent "tabellmässigt" skall vara någon fara på taket. Även om vi förutsätter att vi torskar mot USA och Ryssland så räcker det nästan säkert med 4p totalt mot Tyskland och Sweitz för att gå vidare och det borde vi väl ändå kunna klara?

Därmed inte sagt att det inte är dåligt att torska mot Lettland...

Postad
lol en neger glider in och gör mål :)

Heja Sverige! Heja negrer!

"Ingen seger utan neger" som man brukar säga

Hur i helvete kan detta inlägget bli varnat? Helt ärligt ställd fråga.

Ni moderatorer får fan ta och skärpa till er nu. Extremt pinsamt att ni ska vifta med gula kortet bara för att jag nämner ordet neger.

Snälla kan någon moderator markera vilken del av min text som var rasistisk?

Allt jag gör är att jag hylla en neger som spelar i Sveriges landslag.

edit: Skulle jag bli bannad från forumet om jag kallar någon blekfisk? Just det...

Varför ska man då bli varnad för att man påpekar att någon är mörkhyad.

Kom igen nu moderator, kom in i matchen.

Fingertoppskänslan hos moderatorerna är skrämmande dålig. Ni verkar ha bott under en sten i 25 år vilket resulterat i att ni har fått en emotionell intelligenskvot som är sämre än typ 99.999% av sveriges befolkning.

Postad

Nationalencyklopedins definition av neger:

(mans)person som tillhör en människotyp med mörk hy som är urbefolkning bl.a. i större delen av Afrika

OJOJOJOJOJ, det var starka ord. Inte konstigt att jag blev varnad.