Gå till innehåll

Äckligt korttrick!


Lassis

Recommended Posts

Om man kunde skära halsen av folk så lätt skulle jag vara massmördare, har slängt kort på min farsa sen jag var en liten knodd och han har aldrig klämt sig om halsen och sprutat 10 liter mörkrött blod...

 

Men jag kanske inte kastade tillräckligt hårt :roll:

 

 

Fejk sa räven...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man tar det frame by frame ser man att kortets bana är helt overklig. För det första verkar det som om kotet flyger ur handen på den ena av sig själv. För det andra verkar det som att de har editerat ut kortet när det väl träffar och satt in en annan sekvens över originalet så det ser ut som att kortet studsar. Rätt mystiskt att kortet förvinner mid air. För det tredje så har han inte ett sår på halsen efter att kortet träffar. Jag är ingen läkare men jag tror nog att en artärspray skulle märkas rätt omedelbart. Vidare verkar blodet flöda på fel sätt för att det skulle vara artärsprut, verkar flöda lite som ketchup ur en flaska. Min dom blir FAKE.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ni missat det jag skrev??

 

Chris "Jesus" Ferguson kapar gurkor med vanliga spelkort.... genom att slänga dom sådär... Dom mäter upp det t.o.m och det är ganska hårt...

 

Jag menar inte att det inte är fejk utan att man kan slänga kort ganska hårt... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ni missat det jag skrev??

 

Chris "Jesus" Ferguson kapar gurkor med vanliga spelkort.... genom att slänga dom sådär... Dom mäter upp det t.o.m och det är ganska hårt...

 

Jag menar inte att det inte är fejk utan att man kan slänga kort ganska hårt... :)

 

När Jesus gör det kastar han med hela kroppen, han sitter lixom inte ner och fiser iväg kortet direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...