Gå till innehåll

Ersättning för dålig service och inkomst


challeh

Recommended Posts

Orättvisan visar ingen hänsyn.

Vaknade idag med en magsjuka, en ganska redig en.

Detta för att en kines med kiss på fingrarna besudlat min mat.

Jag riktigt kunde se hur han höll tillbaks vomering när han tillagade min kyckling.

 

Detta hindrade mig givetvis från att glida till jobbet idag, men det hindrade mig fan inte från att kräva dom skyldiga på deg för min förlorade inkomst!

 

Dom vägrade och hävdade ungefär samma saker som dom som redan skrivit i tråden.

 

Blandade resultatet av magsjukan och lite för mycket kebabtallrik i en salig blandning och pallrade mig ner till en postlåda, och sände iväg mitt straff.

 

Orättvisan visar ingen hänsyn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OP har lyckats bli bannad pga egenreklam.

 

Egenreklam? Såg bara whine här men det kanske har blivit raderat (eller så är jag ouppmärksam som vanligt).

 

men vadå, 200$ om dagen eller en t-shirt.... liksom, e det svårt eller för sajten att dela ut det så spelarna blir nöjda?

 

edit: till de avstängda spelarna

 

En tisha borde inte direkt vara några problem till en spelare som rakeat en hel del till sajten, bara för att hålla kunden glad liksom. (Kanske dumt antagande men ändå)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En tisha borde inte direkt vara några problem till en spelare som rakeat en hel del till sajten, bara för att hålla kunden glad liksom. (Kanske dumt antagande men ändå)

 

:lol:

 

Man får väl anta att om kontot låses är det pga att man misstänks för något regelbrott?!

 

Men man kanske ska införa det i verkliga livet oxå, ge en chokladask till alla som är häktade för bankrån t ex... :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:lol:

 

Men man kanske ska införa det i verkliga livet oxå, ge en chokladask till alla som är häktade för bankrån t ex... :roll:

 

Nåväl, är personen häktad för bankrån men får en frikännande dom så kan han absolut ansöka om ersättning för bla förlorad arbetsinkomst. Detta gäller som sagt endast vid frikännande dom (eller om inte rättegång inleds öht).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:lol:

 

Man får väl anta att om kontot låses är det pga att man misstänks för något regelbrott?!

 

Men man kanske ska införa det i verkliga livet oxå, ge en chokladask till alla som är häktade för bankrån t ex... :roll:

 

Har själv fått mitt konto omotiverat låst i ett par dagar vilket är frustrerande, om kunden blir nöjd över en tisha är det inte svårt för ett så stort företag att fixa det. Bra för alla parter liksom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har själv fått mitt konto omotiverat låst i ett par dagar vilket är frustrerande, om kunden blir nöjd över en tisha är det inte svårt för ett så stort företag att fixa det. Bra för alla parter liksom.

 

Så som jag förstod det hela så är han inte rentvådd ännu... Men om han blir överlycklig över en T-tröja när kontot är upplåst igen så vore det ju korkat att inte skicka en sådan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...