Gå till innehåll

Conspiracy, MTTs och HU

Recommended Posts

Postad
Håller helt med, klart du måste sätta honom på en fyra när han höjer flop, eh eller? 8-)

förövrigt gl ikväll!

tack, har börjat misärdåligt så det kan behövas :)

• Svars 298
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Har gått dåligt i allt, bara kvar i Stars $50r turbo som det är FT i :D.

Kan rädda kvällen :)

Postad

Slutade 4a i $50r turbon igår vilket gav runt $4k. Hade rätt bra chiplead på finalbordet men inte så mycket att göra. Vet faktiskt inte hur mycket jag var inne för totalt igår, gissar på ca $8k, vilket innebär att jag backade runt $3k (cashade i lite andra småturrar också). Kan vara fel men det spelar ingen roll.

Tja, vet att jag såg en HU sng video som gjorde (ganska länge sedan) när du spelade 103e på boss. Gör du några fler filmer nu för tiden? skulle vilja se en ny :)

Gör videos för pokercampus.se :)

Postad

Kört en kort session på 16 st 550s, 2-tablade hela tiden nästan så det gick fort. Körde mot en riktig megadonk som inledde med att brutaltura mot mig, dock lyckades jag vända och slutade +$780. Hade viljat spela mer mot han såklart men måste ut en sväng nu :(. Mer game ikväll.

Postad

Har sabbat dygnsrytmen totalt nu, somnade vid 9 imorse och vaknade halv sex sd¨fipshdgifsdhfig. Tänker försöka hålla mig vaken så länge jag kan nu och ställa om dygnet. Rätt nöt att ha "vanlig" dygnsrytm i några dagar :).

Fick i alla fall in mycket spel under natten, låg back några K men lyckades vända och slutade plus ett par hundra till.

Snart börjar champions league som jag tänkte kolla på. Hade tänkt betta men har lagt lite för mycket på sport senaste tiden så jag chillar med det =/.

Postad
Har sabbat dygnsrytmen totalt nu, somnade vid 9 imorse och vaknade halv sex sd¨fipshdgifsdhfig. Tänker försöka hålla mig vaken så länge jag kan nu och ställa om dygnet. Rätt nöt att ha "vanlig" dygnsrytm i några dagar :).

Fick i alla fall in mycket spel under natten, låg back några K men lyckades vända och slutade plus ett par hundra till.

Snart börjar champions league som jag tänkte kolla på. Hade tänkt betta men har lagt lite för mycket på sport senaste tiden så jag chillar med det =/.

Känner igen den dygnsrytmen, det här med att vända dygnet rätt igen har jag lagt ner då det bara varar i några dagar8-)

Tror förövrigt Arsenal e nötspel idag:-D

Postad
Känner igen den dygnsrytmen, det här med att vända dygnet rätt igen har jag lagt ner då det bara varar i några dagar8-)

Tror förövrigt Arsenal e nötspel idag:-D

Fan vad bra det känns med 0-2 direkt:rolleyes:

Postad

Mer sport mindre poker heja heja (=

Postad

Hehe ja det är ju standard. Skjuter fram dygnet med några timmar varje dag :P.

Fan vad bra det känns med 0-2 direkt:rolleyes:

Mycket kall match :(.

Mer sport mindre poker heja heja (=

Hehe, du stejkar då eller? :-)

Postad

Backade ca $3k på hu sngs, känner mig semitiltad så kör turrar istället, där tiltar jag nästa aldrig så det är bra :). Blir bara 4-5 st samtidigt som jag kollar nhl.

Postad
Backade ca $3k på hu sngs, känner mig semitiltad så kör turrar istället, där tiltar jag nästa aldrig så det är bra :). Blir bara 4-5 st samtidigt som jag kollar nhl.

Livestremar du nhl lr du har tillgång till nöt kanaler?

Postad
har espn america :)

Fyfan vad avundsjuk jag är som gammal hockeyspelare.

SÅ jävla gött nhl slutspelet är, ser allt som går på c+ men pallar ej livestream då jag aldrig hittar ngn som är bra i princip:evil:

Postad
Vad får du ge för det om man får fråga?

Hm, jag har sportpaketet hos tele2 och tror jag ger 99kr/mån för det.

Postad
Ska nog också ta och fixa det.

Vilka sporter har de mest inriktning på?

Just nu är det NHL och MLB och under hösten kommer även basket -och collegefootball.

Postad
Just nu är det NHL och MLB och under hösten kommer även basket -och collegefootball.

Collegefotboll är nice, blev en match live när jag var i Austin i höstas, 100k på läktarn och typ lika många till på tailgaten utanför...fulla collegeflickor ftw :-D ...Såg Colorado vs Edmonton i hockeyn med men det var ju inte nöt-matchen direkt. Svårt att gambla på sport iofs hittar inte samma +ev som pokern, förhöjer spänningen en aning dock.

Postad
Collegefotboll är nice, blev en match live när jag var i Austin i höstas, 100k på läktarn och typ lika många till på tailgaten utanför...fulla collegeflickor ftw :-D ...Såg Colorado vs Edmonton i hockeyn med men det var ju inte nöt-matchen direkt. Svårt att gambla på sport iofs hittar inte samma +ev som pokern, förhöjer spänningen en aning dock.

Jag är egentligen inget footballfan men när det gäller amerikansk sport så är ju allt så välgjort runtomkring osv så man kan ändå uppskatta det :).

--------

Tror jag skrev igår att jag håller på att ställa om dygnet lite. Var vaken till kl 13 idag och vaknade nu. Som vanligt med den här dygnsrytmen blir jag alltid mer eller mindre deprimerad men så snart dygnet är normalt igen så ska det nog bli bra. Ni som läser detta som inte spelar på heltid tycker förmodligen att jag är riktigt dum i huvet som gör såhär men jag lovar, det är fan omöjligt att hålla en normal dygnsrytm, särskilt om man blandar in turregrind då och då :(.

Gårdagen slutade allt annat än bra tyvärr, låg back hela dagen men lyckades jobba igen en hel del och låg runt 2k back, tog mig då en sista session där jag inte riktigt vet vad som hände, tiltade från första handen i princip och jag slutade dagen runt 5,5-6k back (inräknat inköp i mtts för dryga 2k).

Jag tror att mitt hu sng spel är lite off faktiskt, när jag sprang så bra som jag gjorde efter san remo fram till i förrgår så spelade det inte någon roll vad jag gjorde, jag träffade allt ändå och vann oavsett. Jag tror dock att mitt spel omedvetet förändrades en aning till det sämre och jag måste nog gå back to basic lite för att komma in i spelet igen. Ibland blir det så för mig, någon form av omvänd tilt när det går bra :).

Nu tänkte jag ta mig lite frukost och kolla champions league. Framåt kvällen/natten tror jag att det blir ett MTT pass, onsdagar är ju den roligaste MTT-dagen förutom söndagar.

Postad

Tror jag skrev igår att jag håller på att ställa om dygnet lite. Var vaken till kl 13 idag och vaknade nu. Som vanligt med den här dygnsrytmen blir jag alltid mer eller mindre deprimerad men så snart dygnet är normalt igen så ska det nog bli bra. Ni som läser detta som inte spelar på heltid tycker förmodligen att jag är riktigt dum i huvet som gör såhär men jag lovar, det är fan omöjligt att hålla en normal dygnsrytm, särskilt om man blandar in turregrind då och då :(.

word :-(

Postad

Reggade mej på pokercampus för ett tag sen och jag måste säga att dina videos är suveräna! Mycket givande analyser och genomgångar av händerna du spelar. Hoppas på fler videos snart! GL ikväll :-)