Gå till innehåll

Conspiracy, MTTs och HU


Conspiracy

Recommended Posts

  • Svars 298
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tilt, dagen som började så bra slutade megadåligt. Har spelat en hel del idag, bara HU bortsett från 200 turbon på ftp. Tittar sedan in på stars och ser en jättejättedålig reg sitta i 1k, reggar och vinner. Han reggar sen 2k och jag vinner även den. Nästa 2k är han nere på 200 marker och jag förlorar Q5 vs KT, AQ vs A8 och 99 vs AQ, samtliga för vinst. Därefter har vi någorlunda lika stack, han leder lite, då torskar jag AA vs rivrad färg. Spelar sen en till som jag torskar också och slutar alltså kvällen back mot idioten =/.

 

Känns som att jag alltid är kall när jag spelar 1k+, visst är jag kanske inte jättebekväm på 2k men det påverkar ändå inte spelet. Kanske ska hålla mig till 550s ett tag, har gått riktigt bra i dom på ftp sedan jag kom tillbaka från San Remo.

 

Till råga på allt så förlorade Rangers den avgörande matchen mot Washington. Hade €500 på Rangers till 4,55. What to do? :-)

 

Sova nu snart, gn!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej svejs, hoppas ni haft en trevlig valborg!

Kan man verkligen ha så stor edge på sng hu såpass högt? Dum fråga kanske, med tanke på att du säkert gör bra deg där. T.ex. om du jämför med din MTT-grind, vart tror du att du vinner mest i det långa loppet?

 

PoK// TG.

 

ja det kan man för finns fisk där med , Tex dom som skottar eller som klonkat en MTT och vill typ "donera" iväg deg. Sen sätter sig oftast MTT spelarna HU och dom har inte så stor aning om hur man ska spela HU. =) Man ser oftast plussande typ på SNG 30-100dollars nivån som sätter sig för att dom har en dålig dag och vill vinna tillbaka typ eller jag vet ej hur dom tänker =) Så ja finns deg o hämta. Sen möter inte Regsen varandra utan man väntar tills en reg har fått game sen reggar en annan reg. Så man möter bara fisk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad sägs om £uca?

 

GL netscape!

 

Tilt somnade i soffan...

 

mvh

alFiosNob på JLandes konto

 

Pundspelare är luriga imo. Högrisktagare. Watch out.

 

Hej ^TS^ConSp! Lycka till!

 

Ty!!

 

Hej svejs, hoppas ni haft en trevlig valborg!

Kan man verkligen ha så stor edge på sng hu såpass högt? Dum fråga kanske, med tanke på att du säkert gör bra deg där. T.ex. om du jämför med din MTT-grind, vart tror du att du vinner mest i det långa loppet?

 

PoK// TG.

 

Man kan definitivt ha jättebra edge på $550s+, dock har inte jag det i dagsläget, tror jag. Jag vinner utan tvekan mer i MTTs men jag försöker jobba mycket med mitt HU spel för att slippa sabba dygnsrytmen var och varannan dag :).

 

Sharkscopade just consps full tilt-konto, och det var en rolig syn då han just nu är i en 20k uppsving:D

 

Hehe japp $550s har gått sjuuuukt bra denna månad. Just nu har jag 4% ROI på FTP på 550s (lifetime), dock inte jättestort urval men eftersom variansen generellt är liten så säger det nog en del iaf. Kan jag hålla det så är jag jävligt nöjd. Är back en hel del i $1100s totalt dock, har mött en del riktiga åsnor där (bla idioten christian kruel asådoifjs) men utan att whina alltför mycket så har jag sprungit riktigt dåligt varje gång jag spelat 1k+.

 

 

ja det kan man för finns fisk där med , Tex dom som skottar eller som klonkat en MTT och vill typ "donera" iväg deg. Sen sätter sig oftast MTT spelarna HU och dom har inte så stor aning om hur man ska spela HU. =) Man ser oftast plussande typ på SNG 30-100dollars nivån som sätter sig för att dom har en dålig dag och vill vinna tillbaka typ eller jag vet ej hur dom tänker =) Så ja finns deg o hämta. Sen möter inte Regsen varandra utan man väntar tills en reg har fått game sen reggar en annan reg. Så man möter bara fisk

 

Detta stämmer. Dock har jag gejmat en hel del regs på ftp denna månaden, inte några av dom bästa men en del semiduktiga.

 

 

-------------------------------------------------

 

April månad slutade väldigt bra för mig :). Skippar nog att gå ut med några siffror och även om det är min bästa månad för i år så är det långt ifrån någon av mina bästa totalt. MTT-spelet har gått riktigt bra vilket känns skönt inför kommande FTOPS, det var länge sen jag var så motiverad för att köra turrar.

 

Best brag of the month är dock att jag fick 13 rätt på både stryk -och europatipset. Ska fixa sån där 13 rätt tröja och ha i nästa EPT tror jag!!

 

Just det, det var ju valborg igår, tyvärr gjorde jag ingenting. Satt hemma med tjejen bara och kollade film. Köpte tre st blurays, Deathrace (som var den vi såg), Twilight och nån ny med Jim Carrey som jag inte minns namnet på. Ska kolla Twilight ikväll tänkte jag och är galet taggad på den :):):).

 

Har inte bestämt riktigt vad jag ska grinda idag. MTTs känns segt eftersom det inte går några speciella på fredagar men lite HU-grind ska jag nog försöka få in. Blev väldigt lite hu sngs på ipoker förra månaden så funderar på att göra comeback där. Som ni säkert förstår så har jag en rätt bra deal där och eftersom rejken är så hög i hu sngs så gör det jävigt mycket för en ens winrate.

 

Nu blir det ett avsnitt av The Mentalist till frukosten, later!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8-)

Tilt somnade i soffan...

 

mvh

alFiosNob på JLandes konto

 

 

 

Ty!!

 

 

 

Man kan definitivt ha jättebra edge på $550s+, dock har inte jag det i dagsläget, tror jag. Jag vinner utan tvekan mer i MTTs men jag försöker jobba mycket med mitt HU spel för att slippa sabba dygnsrytmen var och varannan dag :).

 

 

 

Hehe japp $550s har gått sjuuuukt bra denna månad. Just nu har jag 4% ROI på FTP på 550s (lifetime), dock inte jättestort urval men eftersom variansen generellt är liten så säger det nog en del iaf. Kan jag hålla det så är jag jävligt nöjd. Är back en hel del i $1100s totalt dock, har mött en del riktiga åsnor där (bla idioten christian kruel asådoifjs) men utan att whina alltför mycket så har jag sprungit riktigt dåligt varje gång jag spelat 1k+.

 

 

 

 

Detta stämmer. Dock har jag gejmat en hel del regs på ftp denna månaden, inte några av dom bästa men en del semiduktiga.

 

 

-------------------------------------------------

 

April månad slutade väldigt bra för mig :). Skippar nog att gå ut med några siffror och även om det är min bästa månad för i år så är det långt ifrån någon av mina bästa totalt. MTT-spelet har gått riktigt bra vilket känns skönt inför kommande FTOPS, det var länge sen jag var så motiverad för att köra turrar.

 

Best brag of the month är dock att jag fick 13 rätt på både stryk -och europatipset. Ska fixa sån där 13 rätt tröja och ha i nästa EPT tror jag!!

 

Just det, det var ju valborg igår, tyvärr gjorde jag ingenting. Satt hemma med tjejen bara och kollade film. Köpte tre st blurays, Deathrace (som var den vi såg), Twilight och nån ny med Jim Carrey som jag inte minns namnet på. Ska kolla Twilight ikväll tänkte jag och är galet taggad på den :):):).

 

Har inte bestämt riktigt vad jag ska grinda idag. MTTs känns segt eftersom det inte går några speciella på fredagar men lite HU-grind ska jag nog försöka få in. Blev väldigt lite hu sngs på ipoker förra månaden så funderar på att göra comeback där. Som ni säkert förstår så har jag en rätt bra deal där och eftersom rejken är så hög i hu sngs så gör det jävigt mycket för en ens winrate.

 

Nu blir det ett avsnitt av The Mentalist till frukosten, later!

 

 

Intressant dagbok, kommer följas:-)

 

Eftersom du verkar spela mycket hu sngs och dessutom högt så är jag lite intresserad av hur mkt rb du får in som standard?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just det, det var ju valborg igår, tyvärr gjorde jag ingenting. Satt hemma med tjejen bara och kollade film. Köpte tre st blurays, Deathrace (som var den vi såg), Twilight och nån ny med Jim Carrey som jag inte minns namnet på. Ska kolla Twilight ikväll tänkte jag och är galet taggad på den :):):).

 

http://www.imdb.com/title/tt1099212/ratings

 

Females under 18 4,718red.gif 7.8

Males Aged 18-29 22,817blue.gif 5.7

GL with that.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har sett den, och tyckte inte om den.

 

Men förstår varför den ger konstigt pirr i magen på småtjejerna. 90% av scenerna är enbart till för att göra dark'n'dreamy-vampen mer sexig och/eller mysterisk*. 8% av scenerna är till för att göra så att tjejen blir ohotande och mer identifierbar. Övrig 2% rör handling och 0% av scenerna rör action.

 

Den manliga motsvarigheten till den här filmen skulle vara straightup porr. Med fördelen att den skulle vara 10-20 minuter istället för utdragen i evighet.

 

* Inte som man kan tro, genom att slå folk på käften och vara allmänt Bruce Willisig. Istället så uppnås detta genom att killen går iväg lite på random, är jättesuperpopulär (men ändå en outsider, obvs), hela tiden snackar om hur svårt det är att inte kannibalisera sin älskade samt avslöjar svagheter av typen att det är så jobbigt att ens snopp slår i toalettskålen när man står upp och pissar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev tyvärr ingen film idag, blev inte av helt enkelt. Har smågrindat rätt mkt utan att få in särskilt mkt games tyvärr, blev 34 st $550s med ett plus på $7k :), riktigt galet bra de går faktiskt, sitter här och väntar på megadownswingen.

 

Har även kollat NHL hockeyn under natten. Var rätt kul även om jag är mer taggad på morgondagen med Pittsburgh - Washington.

 

Nu ska jag lägga en stryktipsrad innan sängen, gn :).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...