Sunbird Postad 26 April , 2005 Rapport Share Postad 26 April , 2005 Såg en sprillans ny A4:a idag med en specialgjord pokerskylt. Men ärligt talat, om man nu kommer på en så dålig plats, är det något man vill berätta för andra? Bilen hette WPT 684... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Adam Holmes Postad 26 April , 2005 Rapport Share Postad 26 April , 2005 VISA REGISTRERAT FORDON Reg* WSOP2K3. PB, MG SV-R, SVART MONEYMAKER, CHRIS *ADRESS OKÄND* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Filip Postad 26 April , 2005 Rapport Share Postad 26 April , 2005 Är bättre än Mrbmw som står rätt nära mina parantesers hus. Man hoppas ju att skylten är vald som ett skämt men jag e tveksam. En bra skylt hade väl varit Pkrbrt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Timmi Postad 26 April , 2005 Rapport Share Postad 26 April , 2005 I pokerhandboken av Dan Glimne så står det om skyltar i USA, dock fanns det inga registrerade i Sverge när boken släpptes Skulle kunna tänka mig: ALL IN NO LIMIT POKER HOLDEM SHARK NL TEXAS En del av er kan ju ha: FISKEN TOMTEN FISH osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WinstonSmith Postad 26 April , 2005 Rapport Share Postad 26 April , 2005 En del av er kan ju ha: FISKEN TOMTEN FISH osv. TORSK funkar ju också, kan förvisso missuppfattas... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Indrivaren Postad 26 April , 2005 Rapport Share Postad 26 April , 2005 Här kan ni söka och köpa http://www.ore.vv.se/uppdrag/ledigt.asp ALLIN, POKER etc är lediga. Passa på, endast 6K Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mockasin Postad 26 April , 2005 Rapport Share Postad 26 April , 2005 Den registreringskylt jag skulle ha ifall jag hade bil, körkort och lite pengar över skulle helt klart va AKQJT. Hyfsat ballt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jayel Postad 26 April , 2005 Rapport Share Postad 26 April , 2005 AK SUITD, mitt val, helt klart! //J Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Torna Postad 26 April , 2005 Rapport Share Postad 26 April , 2005 NH U*** eller kanske helt enkelt OUCH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 26 April , 2005 Rapport Share Postad 26 April , 2005 OVRSET Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fraallan Postad 26 April , 2005 Rapport Share Postad 26 April , 2005 bad beat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suppe Postad 26 April , 2005 Rapport Share Postad 26 April , 2005 riggat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Illuminated Postad 27 April , 2005 Rapport Share Postad 27 April , 2005 Tomte va ledigt, man kanske ska slå till ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 27 April , 2005 Rapport Share Postad 27 April , 2005 LOOOL NH TY FUFISH ALL IN POKER1 WSOP1(2,3,5,6....2689) HAJEN NÖTEN NÖTKAKA THENUT(S) RERAISE CALLING AGGRO OUTDRAW Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vitae Postad 27 April , 2005 Rapport Share Postad 27 April , 2005 SHRTSTK POKER FLOP ME RIVERED MUCKED HOLECRD NICEASS <- Kanske inte så poker, men jag kunde inte låta bli... BITEME CHIPTRX 72OFF SJUTVÅ ÄSS ÄSSÄSS SLASK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 27 April , 2005 Rapport Share Postad 27 April , 2005 Varför inte ha med en massa stjärnor och rottecken om ni ändå vill försöka med en massa Å:n och skit? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Torna Postad 27 April , 2005 Rapport Share Postad 27 April , 2005 6 tecken är det som gäller va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 27 April , 2005 Rapport Share Postad 27 April , 2005 Sju. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pettan Postad 27 April , 2005 Rapport Share Postad 27 April , 2005 NOLIMIT är ju klart coolast. Endast pokerspelare kommer att fatta vad det handlar om och alla andra kommer att tro att man syftar på hastighetsbegränsningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 27 April , 2005 Rapport Share Postad 27 April , 2005 Vill man begränsa kretsen som hajjar vad man sysslar med så begär man en skylt med: I QoS /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 27 April , 2005 Rapport Share Postad 27 April , 2005 Får man välja tecken som man vill skulle jag lugnt ta QoS=GUL Det är ju rätt på så många sätt liksom... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 27 April , 2005 Rapport Share Postad 27 April , 2005 Jag föredrar TotalFarkers förslag, alt. QoS=KUL. - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts