lackerbiten Postad 23 April , 2009 Rapport Share Postad 23 April , 2009 Tjena. Vet nån om poker tracker 3 eller något annat liknande och lika bra program funkar på Martins poker som ligger på B2B-nätverket eller om det finns nån hand converter man kan använda för att få det att funka ? Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 23 April , 2009 Rapport Share Postad 23 April , 2009 Det funkar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lackerbiten Postad 23 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2009 Det funkar =) Okej, men det gör inte det för mig. Vad kan jag göra för fel? Är inte så high på poker tracker. Men man kan ju inte ens välja B2B och autoimport. Hur ska man göra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
petla Postad 24 April , 2009 Rapport Share Postad 24 April , 2009 Här har du en tutorial att få igång pt på b2b iallafall http://www.pokertracker.com/products/PT3/docs/?doc=entractconf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mobiero Postad 24 April , 2009 Rapport Share Postad 24 April , 2009 omgsuckout! du är så jävla vidrig att spela mot! det sista jag vill göra är att hjälpa dig med pokertraker har mött dig otaliga gånger på nl10 borden . skyr borden där du slår dig ner som pesten. kommer aldrig spela en enda hand mot dig, varenda session med dig har slutat med vrede må lössen från tusen kameler hemsöka edert könsorgan /Mobiero - han som hör hemma på sng borden och inte nåt fjolligt kontantspel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lackerbiten Postad 24 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 April , 2009 Här har du en tutorial att få igång pt på b2b iallafall http://www.pokertracker.com/products/PT3/docs/?doc=entractconf Tack så mycket. Fan, jag visste inte ens att B2B kallades för Entraction Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mobiero Postad 24 April , 2009 Rapport Share Postad 24 April , 2009 Tack så mycket. Fan, jag visste inte ens att B2B kallades för Entraction hrrm visst nickar du omgsuckout på martins?? annars har jag tagit fel person vore ju synd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts