Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjo.

Tänkte kolla om det är fler än jag som kommer åka färjan över till Tallin den 18:e? De flesta lär ju flyga direkt antar jag, men kanske några tänkte åka roddbåten? Vore najs o höra om de e flera som man kan ljuga med på båten o inte bara en massa tandlösa turister :D Tar man sån delad hytt (4 pers) kostar det bara 800:- tur/retur. Dock tog resan 15 timmar (över natten) så det vore ju nice o ha nån o tjöta med =)

Postad
Tjo.

Tänkte kolla om det är fler än jag som kommer åka färjan över till Tallin den 18:e? De flesta lär ju flyga direkt antar jag, men kanske några tänkte åka roddbåten? Vore najs o höra om de e flera som man kan ljuga med på båten o inte bara en massa tandlösa turister :D Tar man sån delad hytt (4 pers) kostar det bara 800:- tur/retur. Dock tog resan 15 timmar (över natten) så det vore ju nice o ha nån o kröka med =)

FYP

Skämt åsido, det fanns en exakt likadan tråd med flertalet svar för några veckor.. Leta leta!

Själv tar jag flyg.