Gå till innehåll

Bara lite frågor


johanhoog

Recommended Posts

Hej , jag är ganska ny. Railar en hel del och har börjat läsa ganska mycket poker.

Hur kan jag se blom90 spela?

Tips på roliga spelare att raila tack.När dem brukar sitta och så.

Vem är daprovider och IZORIOZ på microgaming/prima.Verkar vara skickliga turneringsspelare. Är ofta med till slutet.Är dem kända?

Till slut. Vilka turneringar kan ni rekommendera en nybörjare med en bankroll på ca 1000 dollar?

 

Tacksam för seriösa svar.

Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka turneringar kan ni rekommendera en nybörjare med en bankroll på ca 1000 dollar?

 

Tacksam för seriösa svar.

Johan

 

Beror på vart du spelar. På prima kan du nog spela alla upp till 25$ om du har nån vidare understanding med turrepoker. Men eftersom du säger att du är nybörjare så borde du kanske spela så billiga du kan hitta. Bara för att lära dig. Annars brukar väl folk säga att 100 buy ins är i det lägsta laget. Då jag antar att du satt in 1000 dollar som du har råd att förlora så tycker jag du ska spela så pass billigt/dyrt som känns komfortabelt.

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kan jag se blom90 spela?

 

Jag har ingen aning om huruvida han spelar på nån annan site än Svenska Spel, men för att se honom där är det bara att logga in på klienten. Sen kan du söka på hans nick under "sök spelare" och då borde du få upp en lista på bord han sitter på, om han är online givetvis. Via sökfunktionen kan du även öppna de borden direkt, så svårare än så är det inte.

 

Om han spelar på nån annan site borde det funka på precis samma sätt.

 

Vilka turneringar kan ni rekommendera en nybörjare med en bankroll på ca 1000 dollar?

 

Börja med freezeout-turneringar på max $10 inköp. Som Haslo säger brukar även erfarna spelare ha minst 100 inköp till MTT i sin rulle för att variansen är stor, och är du då nybörjare som inte riktigt har koll på dina kunskaper än borde det vara ett absolut minímum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...