johanhoog Postad 14 April , 2009 Rapport Share Postad 14 April , 2009 Hej , jag är ganska ny. Railar en hel del och har börjat läsa ganska mycket poker. Hur kan jag se blom90 spela? Tips på roliga spelare att raila tack.När dem brukar sitta och så. Vem är daprovider och IZORIOZ på microgaming/prima.Verkar vara skickliga turneringsspelare. Är ofta med till slutet.Är dem kända? Till slut. Vilka turneringar kan ni rekommendera en nybörjare med en bankroll på ca 1000 dollar? Tacksam för seriösa svar. Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 15 April , 2009 Rapport Share Postad 15 April , 2009 Vilka turneringar kan ni rekommendera en nybörjare med en bankroll på ca 1000 dollar? Tacksam för seriösa svar. Johan Beror på vart du spelar. På prima kan du nog spela alla upp till 25$ om du har nån vidare understanding med turrepoker. Men eftersom du säger att du är nybörjare så borde du kanske spela så billiga du kan hitta. Bara för att lära dig. Annars brukar väl folk säga att 100 buy ins är i det lägsta laget. Då jag antar att du satt in 1000 dollar som du har råd att förlora så tycker jag du ska spela så pass billigt/dyrt som känns komfortabelt. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
corgi Postad 15 April , 2009 Rapport Share Postad 15 April , 2009 Vill du raila så ska du kolla på fulltilts mixed games Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 15 April , 2009 Rapport Share Postad 15 April , 2009 Hur kan jag se blom90 spela? Jag har ingen aning om huruvida han spelar på nån annan site än Svenska Spel, men för att se honom där är det bara att logga in på klienten. Sen kan du söka på hans nick under "sök spelare" och då borde du få upp en lista på bord han sitter på, om han är online givetvis. Via sökfunktionen kan du även öppna de borden direkt, så svårare än så är det inte. Om han spelar på nån annan site borde det funka på precis samma sätt. Vilka turneringar kan ni rekommendera en nybörjare med en bankroll på ca 1000 dollar? Börja med freezeout-turneringar på max $10 inköp. Som Haslo säger brukar även erfarna spelare ha minst 100 inköp till MTT i sin rulle för att variansen är stor, och är du då nybörjare som inte riktigt har koll på dina kunskaper än borde det vara ett absolut minímum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SethCohen Postad 15 April , 2009 Rapport Share Postad 15 April , 2009 Variera gärna då med mtt/sng. Variansen är helt brutal i mtts att det är lättare att hålla bankrullen flytande med hjälp av mindre fält. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johanhoog Postad 16 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 April , 2009 Men eller hur.Dem är ju helt galna där på fulltilt haha. Potterna är ju större än sveriges bnp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
overmuch Postad 16 April , 2009 Rapport Share Postad 16 April , 2009 Jag tycker du ska prova att köra billiga flerbord sit and gos, Stars har bra utbud. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts