byling Postad 12 April , 2009 Rapport Postad 12 April , 2009 Har nu en Netgear med 4 portar,alla upptagna. Nu skaffade vi hd-tv och för att kunna använda finesserna så behövs en port i routern. Finns det routrar med fler portar som inte kostar rövhål,eller kan man använda trådlös? Jag vill inte använda trådlös till min dator, men finns det inte trådlösa där det även finns portar? Alla lösningar som funkar o e billiga belönas med en puss av kärringen:mrgreen: Citera
brainslicer Postad 12 April , 2009 Rapport Postad 12 April , 2009 Har nu en Netgear med 4 portar,alla upptagna. Nu skaffade vi hd-tv och för att kunna använda finesserna så behövs en port i routern. Finns det routrar med fler portar som inte kostar rövhål,eller kan man använda trådlös? Jag vill inte använda trådlös till min dator, men finns det inte trådlösa där det även finns portar? Alla lösningar som funkar o e billiga belönas med en puss av kärringen:mrgreen: du kan koppla switchar efter routern, jag har en router med två switchar efter sig för att få tillräckligt med portar https://www.komplett.se/k/kl.aspx?bn=10959 mina båda är 5 portars 1000mbit och kostade väl 500-800 nåt år sedan en cnet och en 3-com, har varit dugliga för mig Citera
byling Postad 12 April , 2009 Författare Rapport Postad 12 April , 2009 Låter bra ,det får nog bli så, TACK! Jag skickar kärringen efter hon tvättat färdigt;-) Citera
brainslicer Postad 12 April , 2009 Rapport Postad 12 April , 2009 Låter bra ,det får nog bli så, TACK!Jag skickar kärringen efter hon tvättat färdigt;-) Ajaa, är det du som har hand om Dollhouse? Citera
Recommended Posts