Gå till innehåll

C4A - Poker.se 108 000kr Freerolls!


Club4aces

Recommended Posts

  • Svars 55
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Igenligen så har ni turneringar som är 18 årsgräns på, hoppas man vinner denna paket för live turnering så kommer jag att vara glad. :)

 

 

Då är det bara att önska lycka till till nästa turnering där det delas ut ett paket till Helsinki Midnight Sun 09 Main event värt 3600€.

 

Så nästa C4A - Poker.se Freeroll spelas nästa vecka torsdagen den 23.4!

 

Tack till alla som deltog igår!

 

Nicke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm vetefasen vart jag skall skriva det här... men provar här.

Vann ju några ören på frirullen så jag lirade lite smått på sajten.

 

Hände en del skojsiga saker...

 

1) på DoN så fortsätter turneringen då hälften av spelarna är utslagna, verkar ju inte helt riktigt... Tycker ni på C4A att det skall vara så ?

 

2) på vanliga SnG så händer det att spelare som är utslagna sitter kvar vid bordet med samma summa som de hade innan de åkte ut !!!

En smula störande kan man tycka. :D

 

(En smula upplysningsvis)

 

Mvh/Nelly

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm vetefasen vart jag skall skriva det här... men provar här.

Vann ju några ören på frirullen så jag lirade lite smått på sajten.

 

Hände en del skojsiga saker...

 

1) på DoN så fortsätter turneringen då hälften av spelarna är utslagna, verkar ju inte helt riktigt... Tycker ni på C4A att det skall vara så ?

 

2) på vanliga SnG så händer det att spelare som är utslagna sitter kvar vid bordet med samma summa som de hade innan de åkte ut !!!

En smula störande kan man tycka. :D

 

(En smula upplysningsvis)

 

Mvh/Nelly

 

Hej Nelly!

 

Dethär är en av många kanaler att få saker till rätta, DoN funktionen att spelarna spelar till slut är olik på olika sajter. Personligen tycker jag dock ej det är något problem. När man har kommit ITM stänger man ner rutan/pushar märkena tills det är över. Men du har säkert rätt att man inte egentligen skulle behöva köra turneringen till slut när bara hälften måste slås ut.

Samma sak gäller isf. även satteliterna, där spelarna pushar in ända tills vinnaren har blivit vald.

 

Jag har skickat ditt meddelande vidare, så är det bara att hoppas att de ändrar på turneringssystemet.

 

Vad som gäller punkt två, när hände det? vilken turnering? gärna så mycket information om turneringen och om du kan skicka den till support@club4aces.com.

 

 

Blackbird: Helsinki - Finland. ;-)

 

 

Mvh.

Nicke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo det vet jag redan men som sagt tidigare, hmm var kan man köpa Poker.se tidningen eller prenumerera på det. :)

 

Jag har blivit informerad om att poker.se bilagan kommer med aftonbladet 6ggr/år. Lösenordet kommer du säkert få om du kan lösa rebusen, eller reggat dig som svensk/med svensk ip.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...