Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 533
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • 3 months later...
Postad
kommer gå åt h-vete me hockeyn :cry:

Har väl gått okay för att vara en nykomling.

VI SES PÅ LÖRDAG !

Jag var där i tisdags och hejade på Luleå ;-)

Men jag hoppas att Gnaget tar sista slutspelsplatsen och krossar Sheleftyou.

Luleå får väl Linköping, vilket passar mig perfekt, då nya flickvännen bor i Mantorp. Jävlar vad jag ska heja på Luleå då.

Postad

VI SES PÅ LÖRDAG !

Varit ständigt nervös i en vecka nu inför detta. Så sjuka förutsättningar. 1p för slutspel, 0p för ev kvalserie.

Börjar bli dags för lite bira nu för att lugna nerverna.

KOM IGEN NU GNAGET!

• 3 weeks later...
Postad
Tack Ivan för räddningen i slutminuterna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men fyfan vilket jävla kasst spel det är

Är alltid det i premiärer för AIK ända sedan jag börja gå 1997, så jag är inte orolig!:-)

• 2 weeks later...
Postad

Förutom att vi gläds över skansengängets miserabla trupp/spel/läge och hasselakollektivets söderavdelning som rosar marknaden i Super:roll:ettan så är det dags för en uppmaning till alla gnagare att lyfta på dom feta pokerrövarna och se till att fixa biljett till sillstryparslakt anno 2009 i morgon:

2-1 med mål av både B1 & B2

Finns ingen ursäkt att inte vara på plats på Råsunda i morrn kväll!

/#LOUDmouth#

Postad
Förutom att vi gläds över skansengängets miserabla trupp/spel/läge och hasselakollektivets söderavdelning som rosar marknaden i Super:roll:ettan så är det dags för en uppmaning till alla gnagare att lyfta på dom feta pokerrövarna och se till att fixa biljett till sillstryparslakt anno 2009 i morgon:

2-1 med mål av både B1 & B2

Finns ingen ursäkt att inte vara på plats på Råsunda i morrn kväll!

/#LOUDmouth#

I'll be there!! Östra nedre som ett tvättäkta råsundafetto!

Postad

Ok, tipset satt inte men vad gör väl det en sån här dag. Jag fick någon jävla fyrverkeripjäs i plytet men vad gör väl det en sån här dag. Den förbaskat trevliga amazonen jag snackade med i halvtid försvann i vimlet :-( meeeeen vad gör väl det en sån här dag :mrgreen:

Alla lukt ..... rensar fisk i göteborg!

Så lätt! Sjukt snyggt mål av B2 också. Kärlek!

EDIT: Är det helt omöjligt att damen ifråga hänger på pf? Poker, öl & gnaget kanske är lite för bra för att vara sant. Nåja, here it goes. Vill du snacka vidare om ungdomar & alkohol så..........................

/#LOUDmouth#