Cyntax Postad 8 April , 2009 Rapport Postad 8 April , 2009 Veckans forumturneringar Det är tre medlemsturneringar klara nu i veckan, även om vi inte har full info från Pokerstars ännu. Passar på att skicka ut ett schema så att ingen missar detta. Onsdag 20.00: Titan, $1000 added Fredag 20.00: Pokerstars, ca $2000 added i SCOOP-biljetter Söndag 20.00: Redkings, $500+$500 added, bountyturnering Titans turnering är endast öppen för dem som signat via en pokerforum-länk, så har ni aldrig haft ett konto på titan är det värt att skaffa ett nu via pokerforum. Mvh David/Partneransvarig på pokerforum.nu ---- Avsändare: Partneransvarig vbmenu_register("postmenu_", true); Moderator Reg.datum: Jan 2009 Inlägg: 34 ----- BAN Tack! Citera
okocha Postad 8 April , 2009 Rapport Postad 8 April , 2009 Veckans forumturneringar Det är tre medlemsturneringar klara nu i veckan, även om vi inte har full info från Pokerstars ännu. Passar på att skicka ut ett schema så att ingen missar detta. Onsdag 20.00: Titan, $1000 added Fredag 20.00: Pokerstars, ca $2000 added i SCOOP-biljetter Söndag 20.00: Redkings, $500+$500 added, bountyturnering Titans turnering är endast öppen för dem som signat via en pokerforum-länk, så har ni aldrig haft ett konto på titan är det värt att skaffa ett nu via pokerforum. Mvh David/Partneransvarig på pokerforum.nu ---- Avsändare: Partneransvarig vbmenu_register("postmenu_", true); Moderator Reg.datum: Jan 2009 Inlägg: 34 ----- BAN Tack! +1 Citera
MikeTime Postad 8 April , 2009 Rapport Postad 8 April , 2009 Nja, tycker faktiskt inte ovanstående PM är direkt spamaktigt. Jag är en av de som efterfrågat massutskick av PM från PF.nu när det gäller ämnen som berör samtliga användare. Dessutom är detta PM inte reklam för EN specifik sajt utan mer en information om fördelarna med att vara PF.nu-medlem. Imo. Citera
Cyntax Postad 8 April , 2009 Författare Rapport Postad 8 April , 2009 Nja, tycker faktiskt inte ovanstående PM är direkt spamaktigt. Jag är en av de som efterfrågat massutskick av PM från PF.nu när det gäller ämnen som berör samtliga användare. Dessutom är detta PM inte reklam för EN specifik sajt utan mer en information om fördelarna med att vara PF.nu-medlem.Imo. Räcker det inte med nyhetsbrevet man får på email?Nån jävla måtta får det ändå vara va? Citera
Skanke Postad 8 April , 2009 Rapport Postad 8 April , 2009 Räcker det inte med nyhetsbrevet man får på email?Nån jävla måtta får det ändå vara va? nu är du allt lite fjantig, mejlet läser man ju inte.... Citera
okocha Postad 8 April , 2009 Rapport Postad 8 April , 2009 Nyhetsmailet kan man ju iaf avsäga sig, kan man avsäga sig pm från den här jävla spammuppen? Citera
Cyntax Postad 8 April , 2009 Författare Rapport Postad 8 April , 2009 nu är du allt lite fjantig, mejlet läser man ju inte.... Citera
devalanteriel Postad 8 April , 2009 Rapport Postad 8 April , 2009 Ni får nog helt enkelt vänja er vid att ta bort något enstaka pm då och då. Citera
okocha Postad 8 April , 2009 Rapport Postad 8 April , 2009 Tyvärr, Partneransvarig är moderator eller admininstratör och du har inte tillåtelse att ignorera honom/henne. livstilt Citera
Cyntax Postad 8 April , 2009 Författare Rapport Postad 8 April , 2009 Onsdag 20.00: Titan, $1000 addedFredag 20.00: Pokerstars, ca $2000 added i SCOOP-biljetter Söndag 20.00: Redkings, $500+$500 added, bountyturnering Ni får nog helt enkelt vänja er vid att ta bort något enstaka pm då och då.Min PM-box är full så han kan inte skicka mera ändå. Är det Titan, PokerStars och RedKings som ska bojkottas nu då? Vad säger Titan, PokerStars och RedKings om att det spammas i deras namn? Jag gillar inte alls den här nyordningen. Mycket dåligt! Citera
devalanteriel Postad 8 April , 2009 Rapport Postad 8 April , 2009 Jag skulle tro att de vet om det och är glada för att folk blir upplysta om att de har turneringar, så att de kan få sign-ups. Ditt ogillande är noterat, men jag tvivlar starkt på att det kommer att få någon effekt. Jag försöker inte vara spydig, tvärtom har jag inget att säga om i den här frågan. Men eftersom de som har det inte lär svara gör jag det så att det iaf inte ser helt ignorerat ut. Citera
SnartGul Postad 8 April , 2009 Rapport Postad 8 April , 2009 Nyhetsmailet kan man ju iaf avsäga sig, kan man avsäga sig pm från den här jävla spammuppen? +1 Citera
heltok Postad 8 April , 2009 Rapport Postad 8 April , 2009 sluta omedelbart med sådana där dumheter. Citera
MikeTime Postad 8 April , 2009 Rapport Postad 8 April , 2009 Oj vad besvärligt att titta på ett och annat PM ibland och plocka bort det. Dagens i-landsproblem imo. Citera
okocha Postad 8 April , 2009 Rapport Postad 8 April , 2009 Ditt ogillande är noterat, men jag tvivlar starkt på att det kommer att få någon effekt. Jag försöker inte vara spydig, tvärtom har jag inget att säga om i den här frågan. Men eftersom de som har det inte lär svara gör jag det så att det iaf inte ser helt ignorerat ut. Det var bättre på QoS tid! Citera
eurythmech Postad 8 April , 2009 Rapport Postad 8 April , 2009 Jo, det var bättre när man visste vem som drev skiten. Citera
JNL Postad 8 April , 2009 Rapport Postad 8 April , 2009 Jag vill inte ha mail jag inte vill ha. Jag vill inte ha massutskicks-PM. Det här är ett forum, skriv ett inlägg om det är info som ska gå till flera. Citera
gdaily Postad 8 April , 2009 Rapport Postad 8 April , 2009 Lol, en sak som folk brukar säga när ett bra lösenord till våra tävlingar kommer på vift är just "skicka ut lösenordet med PM" så inte polackerna får reda på det. När sedan mass-PM-funktionen testas så blir det en massa Grinollar. Citera
eurythmech Postad 8 April , 2009 Rapport Postad 8 April , 2009 Vi kanske inte är samma personer som de frirulleidioterna. Citera
MikeTime Postad 8 April , 2009 Rapport Postad 8 April , 2009 Vi kanske inte är samma personer som de frirulleidioterna. Jo. Citera
gdaily Postad 8 April , 2009 Rapport Postad 8 April , 2009 Jag har en idé som eventuellt kan göra alla muppar glada, kollar det efter påsk. Citera
MikeTime Postad 8 April , 2009 Rapport Postad 8 April , 2009 Jo, det var bättre när man visste vem som drev skiten. Nu slipper du skiten i hela sex månader. Citera
-xfx- Postad 10 April , 2009 Rapport Postad 10 April , 2009 Ser inga problem i att information om forumturneringar skickas som pm. Däremot känns det onödigt att det dessutom skapas separata trådar för varje turnering. Då kanske man kan se pm som spam. Kör antingen eller? Annars blir det ju bara ännu mer icke-forum folk som spelar turneringarna, vilket väl är själva tanken att undvika? Sen verkar det ju som att problemet ofta är (läckande) lösenord i klartext osv men det är en annan diskussion. Citera
Recommended Posts