Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Veckans forumturneringar Det är tre medlemsturneringar klara nu i veckan, även om vi inte har full info från Pokerstars ännu. Passar på att skicka ut ett schema så att ingen missar detta.

Onsdag 20.00: Titan, $1000 added

Fredag 20.00: Pokerstars, ca $2000 added i SCOOP-biljetter

Söndag 20.00: Redkings, $500+$500 added, bountyturnering

Titans turnering är endast öppen för dem som signat via en pokerforum-länk, så har ni aldrig haft ett konto på titan är det värt att skaffa ett nu via pokerforum.

Mvh

David/Partneransvarig på pokerforum.nu

----

Avsändare:

Partneransvarig vbmenu_register("postmenu_", true);

Moderator

Reg.datum: Jan 2009

-----

BAN Tack!

Postad
Veckans forumturneringar Det är tre medlemsturneringar klara nu i veckan, även om vi inte har full info från Pokerstars ännu. Passar på att skicka ut ett schema så att ingen missar detta.

Titans turnering är endast öppen för dem som signat via en pokerforum-länk, så har ni aldrig haft ett konto på titan är det värt att skaffa ett nu via pokerforum.

Mvh

David/Partneransvarig på pokerforum.nu

----

Avsändare:

Partneransvarig vbmenu_register("postmenu_", true);

Moderator

Reg.datum: Jan 2009

-----

BAN Tack!

+1

Postad

Nja, tycker faktiskt inte ovanstående PM är direkt spamaktigt. Jag är en av de som efterfrågat massutskick av PM från PF.nu när det gäller ämnen som berör samtliga användare. Dessutom är detta PM inte reklam för EN specifik sajt utan mer en information om fördelarna med att vara PF.nu-medlem.

Imo.

Postad
Nja, tycker faktiskt inte ovanstående PM är direkt spamaktigt. Jag är en av de som efterfrågat massutskick av PM från PF.nu när det gäller ämnen som berör samtliga användare. Dessutom är detta PM inte reklam för EN specifik sajt utan mer en information om fördelarna med att vara PF.nu-medlem.

Imo.

Räcker det inte med nyhetsbrevet man får på email?

Nån jävla måtta får det ändå vara va?

Postad

Ni får nog helt enkelt vänja er vid att ta bort något enstaka pm då och då.
Min PM-box är full så han kan inte skicka mera ändå.

Är det Titan, PokerStars och RedKings som ska bojkottas nu då?

Vad säger Titan, PokerStars och RedKings om att det spammas i deras namn?

Jag gillar inte alls den här nyordningen. Mycket dåligt!

Postad

Jag skulle tro att de vet om det och är glada för att folk blir upplysta om att de har turneringar, så att de kan få sign-ups.

Ditt ogillande är noterat, men jag tvivlar starkt på att det kommer att få någon effekt. Jag försöker inte vara spydig, tvärtom har jag inget att säga om i den här frågan. Men eftersom de som har det inte lär svara gör jag det så att det iaf inte ser helt ignorerat ut.

Postad
Ditt ogillande är noterat, men jag tvivlar starkt på att det kommer att få någon effekt. Jag försöker inte vara spydig, tvärtom har jag inget att säga om i den här frågan. Men eftersom de som har det inte lär svara gör jag det så att det iaf inte ser helt ignorerat ut.

Det var bättre på QoS tid!

Postad

Lol, en sak som folk brukar säga när ett bra lösenord till våra tävlingar kommer på vift är just "skicka ut lösenordet med PM" så inte polackerna får reda på det. När sedan mass-PM-funktionen testas så blir det en massa Grinollar.

Postad

Ser inga problem i att information om forumturneringar skickas som pm. Däremot känns det onödigt att det dessutom skapas separata trådar för varje turnering. Då kanske man kan se pm som spam. Kör antingen eller? Annars blir det ju bara ännu mer icke-forum folk som spelar turneringarna, vilket väl är själva tanken att undvika? Sen verkar det ju som att problemet ofta är (läckande) lösenord i klartext osv men det är en annan diskussion.