XarsioN Postad 1 April , 2009 Rapport Postad 1 April , 2009 Hej, varje gång jag spelat typ 1000-15000 händer eller mer o sätter mej några timmare senare för o lira så laggar allt i klienten, nån som känner igen det eller? Använder mig av holdem manager och databasen är på kanske 120K händer om det påverkar nått.. Har en ny dator sen jul 3gb ram mm så det borde funka ok tycker man, har windows XP. Någon som har något bra tips på hur man löser detta? Brukar få starta om datorn.. Citera
jason Postad 1 April , 2009 Rapport Postad 1 April , 2009 Har alltid förvana att starta om datorn innan jag börjar spela på B2B, annars är risken stor att javaw.exe rusar iväg och knycker det mesta i datorkraft. Citera
AIKjim Postad 2 April , 2009 Rapport Postad 2 April , 2009 audiodg.exe ställer till det för mig. Efter ett tag så laggar allting ur och ljudet försvinner. Om jag är snabb när jag märker att det är på g så kan jag ctrl+alt+del och stänga av programmet. Har goolgat lite om detta och har hört att det är något Vista använder så det kanske inte gäller dig i det här fallet. Citera
Recommended Posts