pezdawg Postad 31 Mars , 2009 Rapport Postad 31 Mars , 2009 tjo! Ja behöver hjälp av nån smart. Gör ett skolarbete där jag ska presentera en kartlägging av ett företag som gått i konkurs pga bristande produktutveckling. Står ba helt still i mitt huvud just nu. Nån som vet ngt praktexempel? Citera
kraclob Postad 31 Mars , 2009 Rapport Postad 31 Mars , 2009 tjo! Ja behöver hjälp av nån smart.Gör ett skolarbete där jag ska presentera en kartlägging av ett företag som gått i konkurs pga bristande produktutveckling. Står ba helt still i mitt huvud just nu. Nån som vet ngt praktexempel? Neonode Citera
gdaily Postad 31 Mars , 2009 Rapport Postad 31 Mars , 2009 Klassiska exemplet är Facit (mekaniska räknare) som tvärdog när miniräknaren kom. Andra exempel kan vara kameratillverkare som gick under när digitalkameran dök upp osv, svenska varv vid varvskrisen, LP/CD-tillverkare osv. Leta efter ett "teknikskifte" så hittar du sedan företagen. Citera
pezdawg Postad 31 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 31 Mars , 2009 Klassiska exemplet är Facit (mekaniskat räknare) som tvärdog när miniräknaren kom. Andra exempel kan vara kameratillverkare som gick under när digitalkametran dök upp osv, svenska varv vid varvskrisen, LP/CD-tillverkare osv. Leta efter ett "teknikskifte" så hittar du sedan företagen. extremt välsvarvat svar. tyty Citera
Recommended Posts