Gå till innehåll

Uteblivna Step Tokens

TotalFarsa

Recommended Posts

Vi var ett antal spelare som vann Step Tokens i olika valörer i söndagens freeroll: http://pokerforum.nu/forum/arkiverade-taevlingar/54297-soendagsfreeroll-hos-everest-29-3-epec-paket-och-annat-i-potten-laes-mer-haer.html

Såvitt jag kan se, i klienten, har jag inte fått någon token och jag kan inte heller regga mig till en $36+4 Step Jumper.

Vänligen fixa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi var ett antal spelare som vann Step Tokens i olika valörer i söndagens freeroll: http://pokerforum.nu/forum/arkiverade-taevlingar/54297-soendagsfreeroll-hos-everest-29-3-epec-paket-och-annat-i-potten-laes-mer-haer.html

Såvitt jag kan se, i klienten, har jag inte fått någon token och jag kan inte heller regga mig till en $36+4 Step Jumper.

Vänligen fixa.

Hej,

Jag har blivit meddelad att om ni inte redan fått era Step Tokens så kommer ni få dem inom kort!

Mvh,

Anders

Länk till kommentar

Skulle vilja ha ett klargörande från everest-reppen.

I klienten står det att en step 3 kostar "WSOP Step 3 Token + $4".

Jag har inga dollars på mitt everestkonto. Betyder det att jag inte kommer att kunna använda den Step 3 Token jag vann om jag inte depositar? Visst, lyxproblem, men jag vill väldigt gärna veta.

*edit* Jag undrar eftersom det stod att priset var värt $40 och vad jag kan förstå så kostar en step tre 36+4.

Länk till kommentar

Skulle vilja ha ett klargörande från everest-reppen.

I klienten står det att en step 3 kostar "WSOP Step 3 Token + $4".

Jag har inga dollars på mitt everestkonto. Betyder det att jag inte kommer att kunna använda den Step 3 Token jag vann om jag inte depositar? Visst, lyxproblem, men jag vill väldigt gärna veta.

*edit* Jag undrar eftersom det stod att priset var värt $40 och vad jag kan förstå så kostar en step tre 36+4.

Hej,

Du har rätt, ett klargörande bör göras.

Vi är medvetna om detta så vi gjorde en förfrågning att alla vinnare av olika WSOP tokens bör få sitt WSOP token + $ summan för inköpet och förfrågningen blev godkänd. På grund av detta så är utbetalningen av tokens aningen försenad, men bör ändå ske inom 24 timmar.

I ditt fall (Totalfarsa), så kommer du alltså få en WSOP Step 3 token + $4, så nej du kommer ej behöva göra en insättning för att kunna delta.

Lycka till på vägen till WSOP, 11 st spelare har hittils klarat av det (WSOP Main Event), dock ingen Svensk!

MVH,

Anders

Länk till kommentar

Hej,

Du har rätt, ett klargörande bör göras.

Vi är medvetna om detta så vi gjorde en förfrågning att alla vinnare av olika WSOP tokens bör få sitt WSOP token + $ summan för inköpet och förfrågningen blev godkänd. På grund av detta så är utbetalningen av tokens aningen försenad, men bör ändå ske inom 24 timmar.

I ditt fall (Totalfarsa), så kommer du alltså få en WSOP Step 3 token + $4, så nej du kommer ej behöva göra en insättning för att kunna delta.

Lycka till på vägen till WSOP, 11 st spelare har hittils klarat av det (WSOP Main Event), dock ingen Svensk!

MVH,

Anders

Då tackar jag för det :-D

Länk till kommentar

Nix har inte sett till någon Toker. Och inte har vi fått omtalat var man ser att

man har fått någon:-(

Hej!

För att se om du har fått din WSOP-pollett så loggar du in på ditt konto, klickar på Kassör och tittar under TURNERINGSPOLLETTER.

Om du har en pollett så står det under Bronspolletter och Guldpolletter, har du ingen så ser du ingen info om WSOP.

Mvh,

Angelica

Länk till kommentar

Hej!

För att se om du har fått din WSOP-pollett så loggar du in på ditt konto, klickar på Kassör och tittar under TURNERINGSPOLLETTER.

Om du har en pollett så står det under Bronspolletter och Guldpolletter, har du ingen så ser du ingen info om WSOP.

Mvh,

Angelica

Har kollat står fortfarande 2 st stora nollor men det är ju bara 4 dygn sen vi vann:lol:

Länk till kommentar

Hej alla som vann!

Som sharken här säger har poletterna nu äntligen hamnat rätt, nämligen in på era konton. Lycka till med att klättra genom de olika stegen på vägen till WSOP!!!

MVH,

Anders

Ledsen att behöva säga det men de har glömt att sätta över $4 till kontot. Men en Step 3 token har jag fått.
Länk till kommentar

Jag försökte oxå att anmäla mig till ett step 36+4 men det gick inte.

Men TotalFarsa hur såg du att det fattas 4$.

Sen börjar ja bli lite tveksam om fortsatt spel på Everest om det börjar med sånt här trubbel, normalt är väl att vinsterna sitter så man kan änvända dom efter att turneringen är slut.

Länk till kommentar

Jag försökte oxå att anmäla mig till ett step 36+4 men det gick inte.

Men TotalFarsa hur såg du att det fattas 4$.

Sen börjar ja bli lite tveksam om fortsatt spel på Everest om det börjar med sånt här trubbel, normalt är väl att vinsterna sitter så man kan änvända dom efter att turneringen är slut.

Med tanke på att jag aldrig haft $$$ på Everest så var det rätt så lätt att se :-P

Sen kan man väl ha lite överseende med Everest. Det här var ju trots allt adderade priser som betalas ut manuellt. Jag själv orkar inte bli så irriterad att jag skulle välja bort E som sajt om jag gillade spelarna och strukturen.

Men visst hade de kunnat sköta det snabbare, det kan jag hålla med om.

Länk till kommentar

Med tanke på att jag aldrig haft $$$ på Everest så var det rätt så lätt att se :-P

Sen kan man väl ha lite överseende med Everest. Det här var ju trots allt adderade priser som betalas ut manuellt. Jag själv orkar inte bli så irriterad att jag skulle välja bort E som sajt om jag gillade spelarna och strukturen.

Men visst hade de kunnat sköta det snabbare, det kan jag hålla med om.

Ja trodde att dom 4$ ingick i poletten är det inte så det brukar vara.

Länk till kommentar