TotalFarsa Postad 31 Mars , 2009 Rapport Share Postad 31 Mars , 2009 Vi var ett antal spelare som vann Step Tokens i olika valörer i söndagens freeroll: http://pokerforum.nu/forum/arkiverade-taevlingar/54297-soendagsfreeroll-hos-everest-29-3-epec-paket-och-annat-i-potten-laes-mer-haer.html Såvitt jag kan se, i klienten, har jag inte fått någon token och jag kan inte heller regga mig till en $36+4 Step Jumper. Vänligen fixa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 31 Mars , 2009 Rapport Share Postad 31 Mars , 2009 Samma för mig oxå Farsan. Dåligt att det finns någor på hemsidan att läsa om Tokens borde väl finnas på kassör sidan tycker ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 31 Mars , 2009 Rapport Share Postad 31 Mars , 2009 Vi var ett antal spelare som vann Step Tokens i olika valörer i söndagens freeroll: http://pokerforum.nu/forum/arkiverade-taevlingar/54297-soendagsfreeroll-hos-everest-29-3-epec-paket-och-annat-i-potten-laes-mer-haer.html Såvitt jag kan se, i klienten, har jag inte fått någon token och jag kan inte heller regga mig till en $36+4 Step Jumper. Vänligen fixa. Hej, Jag har blivit meddelad att om ni inte redan fått era Step Tokens så kommer ni få dem inom kort! Mvh, Anders Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 31 Mars , 2009 Rapport Share Postad 31 Mars , 2009 Alla har förmodligen olika tolkningar på inom kort, någon som fått sin än? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 31 Mars , 2009 Rapport Share Postad 31 Mars , 2009 Alla har förmodligen olika tolkningar på inom kort, någon som fått sin än? Yepp verkar inte bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 31 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 31 Mars , 2009 Alla har förmodligen olika tolkningar på inom kort, någon som fått sin än?Nope. Dyker de upp i Cashiern eller var ser man det? Egentligen har jag inga problem med att vänta på den så länge jag får korrekt information. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 31 Mars , 2009 Rapport Share Postad 31 Mars , 2009 Nix har inte sett till någon Toker. Och inte har vi fått omtalat var man ser att man har fått någon:-( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 1 April , 2009 Rapport Share Postad 1 April , 2009 Börjar bli riktigt dåligt det här slår snart reckord i långsamhet:roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 1 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2009 Skulle vilja ha ett klargörande från everest-reppen. I klienten står det att en step 3 kostar "WSOP Step 3 Token + $4". Jag har inga dollars på mitt everestkonto. Betyder det att jag inte kommer att kunna använda den Step 3 Token jag vann om jag inte depositar? Visst, lyxproblem, men jag vill väldigt gärna veta. *edit* Jag undrar eftersom det stod att priset var värt $40 och vad jag kan förstå så kostar en step tre 36+4. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 1 April , 2009 Rapport Share Postad 1 April , 2009 Skulle vilja ha ett klargörande från everest-reppen. I klienten står det att en step 3 kostar "WSOP Step 3 Token + $4". Jag har inga dollars på mitt everestkonto. Betyder det att jag inte kommer att kunna använda den Step 3 Token jag vann om jag inte depositar? Visst, lyxproblem, men jag vill väldigt gärna veta. *edit* Jag undrar eftersom det stod att priset var värt $40 och vad jag kan förstå så kostar en step tre 36+4. Hej, Du har rätt, ett klargörande bör göras. Vi är medvetna om detta så vi gjorde en förfrågning att alla vinnare av olika WSOP tokens bör få sitt WSOP token + $ summan för inköpet och förfrågningen blev godkänd. På grund av detta så är utbetalningen av tokens aningen försenad, men bör ändå ske inom 24 timmar. I ditt fall (Totalfarsa), så kommer du alltså få en WSOP Step 3 token + $4, så nej du kommer ej behöva göra en insättning för att kunna delta. Lycka till på vägen till WSOP, 11 st spelare har hittils klarat av det (WSOP Main Event), dock ingen Svensk! MVH, Anders Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 1 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2009 Hej, Du har rätt, ett klargörande bör göras. Vi är medvetna om detta så vi gjorde en förfrågning att alla vinnare av olika WSOP tokens bör få sitt WSOP token + $ summan för inköpet och förfrågningen blev godkänd. På grund av detta så är utbetalningen av tokens aningen försenad, men bör ändå ske inom 24 timmar. I ditt fall (Totalfarsa), så kommer du alltså få en WSOP Step 3 token + $4, så nej du kommer ej behöva göra en insättning för att kunna delta. Lycka till på vägen till WSOP, 11 st spelare har hittils klarat av det (WSOP Main Event), dock ingen Svensk! MVH, Anders Då tackar jag för det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 2 April , 2009 Rapport Share Postad 2 April , 2009 Everest har alltså en annan tideräkning än vi:roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 2 April , 2009 Rapport Share Postad 2 April , 2009 Everest har alltså en annan tideräkning än vi:roll: Jag ska kolla varför era konton inte har krediterats ännu. Ledsen för fördröjningen. Mvh, Angelica Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 2 April , 2009 Rapport Share Postad 2 April , 2009 Hur svårt är det egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 2 April , 2009 Rapport Share Postad 2 April , 2009 Nix har inte sett till någon Toker. Och inte har vi fått omtalat var man ser attman har fått någon:-( Hej! För att se om du har fått din WSOP-pollett så loggar du in på ditt konto, klickar på Kassör och tittar under TURNERINGSPOLLETTER. Om du har en pollett så står det under Bronspolletter och Guldpolletter, har du ingen så ser du ingen info om WSOP. Mvh, Angelica Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 2 April , 2009 Rapport Share Postad 2 April , 2009 Hej! För att se om du har fått din WSOP-pollett så loggar du in på ditt konto, klickar på Kassör och tittar under TURNERINGSPOLLETTER. Om du har en pollett så står det under Bronspolletter och Guldpolletter, har du ingen så ser du ingen info om WSOP. Mvh, Angelica Har kollat står fortfarande 2 st stora nollor men det är ju bara 4 dygn sen vi vann:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 2 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 April , 2009 Ok, då kan man konstatera att det inte kommit någon pollett än. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 2 April , 2009 Rapport Share Postad 2 April , 2009 Ok, då kan man konstatera att det inte kommit någon pollett än. PRECIS så är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 3 April , 2009 Rapport Share Postad 3 April , 2009 Nu har poletterna trillat in så nu är det bara att klättra:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 3 April , 2009 Rapport Share Postad 3 April , 2009 Nu har poletterna trillat in så nu är det bara att klättra:-D Hej alla som vann! Som sharken här säger har poletterna nu äntligen hamnat rätt, nämligen in på era konton. Lycka till med att klättra genom de olika stegen på vägen till WSOP!!! MVH, Anders Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 4 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2009 Hej alla som vann! Som sharken här säger har poletterna nu äntligen hamnat rätt, nämligen in på era konton. Lycka till med att klättra genom de olika stegen på vägen till WSOP!!! MVH, Anders Ledsen att behöva säga det men de har glömt att sätta över $4 till kontot. Men en Step 3 token har jag fått. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 4 April , 2009 Rapport Share Postad 4 April , 2009 Jag försökte oxå att anmäla mig till ett step 36+4 men det gick inte. Men TotalFarsa hur såg du att det fattas 4$. Sen börjar ja bli lite tveksam om fortsatt spel på Everest om det börjar med sånt här trubbel, normalt är väl att vinsterna sitter så man kan änvända dom efter att turneringen är slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 4 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2009 Jag försökte oxå att anmäla mig till ett step 36+4 men det gick inte.Men TotalFarsa hur såg du att det fattas 4$. Sen börjar ja bli lite tveksam om fortsatt spel på Everest om det börjar med sånt här trubbel, normalt är väl att vinsterna sitter så man kan änvända dom efter att turneringen är slut. Med tanke på att jag aldrig haft $$$ på Everest så var det rätt så lätt att se Sen kan man väl ha lite överseende med Everest. Det här var ju trots allt adderade priser som betalas ut manuellt. Jag själv orkar inte bli så irriterad att jag skulle välja bort E som sajt om jag gillade spelarna och strukturen. Men visst hade de kunnat sköta det snabbare, det kan jag hålla med om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 4 April , 2009 Rapport Share Postad 4 April , 2009 Med tanke på att jag aldrig haft $$$ på Everest så var det rätt så lätt att se Sen kan man väl ha lite överseende med Everest. Det här var ju trots allt adderade priser som betalas ut manuellt. Jag själv orkar inte bli så irriterad att jag skulle välja bort E som sajt om jag gillade spelarna och strukturen. Men visst hade de kunnat sköta det snabbare, det kan jag hålla med om. Ja trodde att dom 4$ ingick i poletten är det inte så det brukar vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 4 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2009 Ja trodde att dom 4$ ingick i poletten är det inte så det brukar vara.I inlägg #10 i den här tråden skriver Everest-reppen att de ska föra över pengar manuellt plus en token till vinnarna. Så nu blir det till att vänta tills det är gjort helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts