chrissy Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Beställde produkter från deras vip shop den 13 mars och har ännu inte fått något...får heller inge svar från dem, i 2månaders tid har de sagt att de ska vidarebefodra mina mail till den ansvariga, men inte får jag några svar? hur ska jag göra?vip poängen är ju borta och de får jag inte heller tillbaka? jävla skit site Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frank789 Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Är inte helt hundra men tror jag hört en del scamrykten om dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredde80 Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Ägs ju av ett svenskt bolag med bl.a Lasse Kronér i styrelsen. De har dock inte haft någon lysande finansiell status tidigare om man läser skvallerpressen (expressen, aftonbladet). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chrissy Postad 31 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 31 Mars , 2009 någon som vet hur man kan gå vidare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts