Gå till innehåll

Live i Linköping 18 april


Ängeln17

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Troligtvis fel ställe att fråga men jag är nyfiken på när man måste anmäla sig till den 13/6 för att inte bli sen?

 

/O

 

 

Den 13/6 är redan full

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

av trevligt folk som ska komma :-D.

 

Skicka ett mail till mailadressen i vår klubbtråd här på PF så får du en återkoppling att du är reggad så fort nån ser det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Troligtvis fel ställe att fråga men jag är nyfiken på när man måste anmäla sig till den 13/6 för att inte bli sen?

 

/O

 

Den 13/6 är redan full

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

av trevligt folk som ska komma :-D.

 

Skicka ett mail till mailadressen i vår klubbtråd här på PF så får du en återkoppling att du är reggad så fort nån ser det.

 

Man kanske skulle svara på din fråga oxå :oops:.

 

Omöjlig att svara på. Hittills har vi ju inte ens nått upp i över 15 deltagare.

 

Till den 13/6 är det idag redan 9 spelare anmälda och det är max 50 platser, så du kan nog lugnt vänta ett tag.

 

Däremot så är det idag 21 anmälda till på lördag och några fler har sagt att de ska komma men inte anmält sig så det ser ut som rekorddeltagande :-D.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt taggad till på lördag. I mitt fall betyder sjukt taggad att jag förmodligen har slut på marker redan i andra perioden... :roll:

 

Det är lugnt. Isåfall kan vi sätta oss och hitte på ett nytt spel. Vad sägs om Whisky & Cigg-poker? HU-sng med 1000 marker, blinds på 100/200 och tvåminutersperioder. Förloraren bjuder vinnaren på ett glas malt och en cigg. Taget, yes? ;-)

 

Nu har jag inte pratat med sambon om det här på två veckor men senast så var det ok att jag kom upp på lördag. Hoppas hon inte ändrat sig. Får kolla i eftermiddag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är lugnt. Isåfall kan vi sätta oss och hitte på ett nytt spel. Vad sägs om Whisky & Cigg-poker? HU-sng med 1000 marker, blinds på 100/200 och tvåminutersperioder. Förloraren bjuder vinnaren på ett glas malt och en cigg. Taget, yes? ;-)

 

Nu har jag inte pratat med sambon om det här på två veckor men senast så var det ok att jag kom upp på lördag. Hoppas hon inte ändrat sig. Får kolla i eftermiddag.

 

Utmärkt idé.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är lugnt. Isåfall kan vi sätta oss och hitte på ett nytt spel. Vad sägs om Whisky & Cigg-poker? HU-sng med 1000 marker, blinds på 100/200 och tvåminutersperioder. Förloraren bjuder vinnaren på ett glas malt och en cigg. Taget, yes? ;-)

 

Nu har jag inte pratat med sambon om det här på två veckor men senast så var det ok att jag kom upp på lördag. Hoppas hon inte ändrat sig. Får kolla i eftermiddag.

 

Alltså. Är du anmäld?????? Det har jag i så fall missat helt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får kanske ta på mig dumstruten. Det verkar som jag bara diskuterat det här i miketimes och skankes db. Tar du inte upp anmälningar där eller?

 

Du får ett definitivt svar ikväll. Om det inte är försent dvs.

 

Det har jag sett där men inte anmälan ;-).

 

22 nu och still counting (då är inte TF anmäld än).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...