Ängeln17 Postad 30 Mars , 2009 Rapport Postad 30 Mars , 2009 Då va det dags igen. All info, inklusive struktur, finns i denna tråd: PK Engeln 18 april Citera
Ängeln17 Postad 7 April , 2009 Författare Rapport Postad 7 April , 2009 Nu är det rekord med anmälda så här tidigt. Och ingen av de anmälda lär hoppa av om de inte blir skjutna eller nått annat liknande kommer emellan. Citera
bentus Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 Låter bra du Ängeln. Jag vet inte om jag är reggad än kan du kolla? Kom igen nu folk hjälp till att fylla turneringen nu kommer blir riktigt riktigt roligt. Citera
Ängeln17 Postad 8 April , 2009 Författare Rapport Postad 8 April , 2009 Låter bra du Ängeln. Jag vet inte om jag är reggad än kan du kolla? Kom igen nu folk hjälp till att fylla turneringen nu kommer blir riktigt riktigt roligt. Nej det är du inte . Denna gång siktar vi på 25. Så kom igen nu. Citera
Ängeln17 Postad 11 April , 2009 Författare Rapport Postad 11 April , 2009 Denna gång verkar det bli lite fler i alla fall. En bit över 20 skulle jag tro som det ser ut idag. Så kom igen nu och fyll på med anmälningar. Citera
omalley Postad 11 April , 2009 Rapport Postad 11 April , 2009 Troligtvis fel ställe att fråga men jag är nyfiken på när man måste anmäla sig till den 13/6 för att inte bli sen? /O Citera
Ängeln17 Postad 12 April , 2009 Författare Rapport Postad 12 April , 2009 Troligtvis fel ställe att fråga men jag är nyfiken på när man måste anmäla sig till den 13/6 för att inte bli sen? /O Den 13/6 är redan full av trevligt folk som ska komma . Skicka ett mail till mailadressen i vår klubbtråd här på PF så får du en återkoppling att du är reggad så fort nån ser det. Citera
Ängeln17 Postad 14 April , 2009 Författare Rapport Postad 14 April , 2009 Troligtvis fel ställe att fråga men jag är nyfiken på när man måste anmäla sig till den 13/6 för att inte bli sen? /O Den 13/6 är redan full av trevligt folk som ska komma . Skicka ett mail till mailadressen i vår klubbtråd här på PF så får du en återkoppling att du är reggad så fort nån ser det. Man kanske skulle svara på din fråga oxå . Omöjlig att svara på. Hittills har vi ju inte ens nått upp i över 15 deltagare. Till den 13/6 är det idag redan 9 spelare anmälda och det är max 50 platser, så du kan nog lugnt vänta ett tag. Däremot så är det idag 21 anmälda till på lördag och några fler har sagt att de ska komma men inte anmält sig så det ser ut som rekorddeltagande . Citera
MikeTime Postad 14 April , 2009 Rapport Postad 14 April , 2009 Sjukt taggad till på lördag. I mitt fall betyder sjukt taggad att jag förmodligen har slut på marker redan i andra perioden... Btw- något trevligt addat pris på lördag? Bounty? Klädpoker-sng? Citera
Ängeln17 Postad 14 April , 2009 Författare Rapport Postad 14 April , 2009 Sjukt taggad till på lördag. I mitt fall betyder sjukt taggad att jag förmodligen har slut på marker redan i andra perioden... Vi vet. Det blommiga förklädet är med . Citera
TotalFarsa Postad 14 April , 2009 Rapport Postad 14 April , 2009 Sjukt taggad till på lördag. I mitt fall betyder sjukt taggad att jag förmodligen har slut på marker redan i andra perioden... Det är lugnt. Isåfall kan vi sätta oss och hitte på ett nytt spel. Vad sägs om Whisky & Cigg-poker? HU-sng med 1000 marker, blinds på 100/200 och tvåminutersperioder. Förloraren bjuder vinnaren på ett glas malt och en cigg. Taget, yes? Nu har jag inte pratat med sambon om det här på två veckor men senast så var det ok att jag kom upp på lördag. Hoppas hon inte ändrat sig. Får kolla i eftermiddag. Citera
MikeTime Postad 14 April , 2009 Rapport Postad 14 April , 2009 Det är lugnt. Isåfall kan vi sätta oss och hitte på ett nytt spel. Vad sägs om Whisky & Cigg-poker? HU-sng med 1000 marker, blinds på 100/200 och tvåminutersperioder. Förloraren bjuder vinnaren på ett glas malt och en cigg. Taget, yes? Nu har jag inte pratat med sambon om det här på två veckor men senast så var det ok att jag kom upp på lördag. Hoppas hon inte ändrat sig. Får kolla i eftermiddag. Utmärkt idé. Citera
Ängeln17 Postad 14 April , 2009 Författare Rapport Postad 14 April , 2009 Det är lugnt. Isåfall kan vi sätta oss och hitte på ett nytt spel. Vad sägs om Whisky & Cigg-poker? HU-sng med 1000 marker, blinds på 100/200 och tvåminutersperioder. Förloraren bjuder vinnaren på ett glas malt och en cigg. Taget, yes? Nu har jag inte pratat med sambon om det här på två veckor men senast så var det ok att jag kom upp på lördag. Hoppas hon inte ändrat sig. Får kolla i eftermiddag. Alltså. Är du anmäld?????? Det har jag i så fall missat helt. Citera
TotalFarsa Postad 14 April , 2009 Rapport Postad 14 April , 2009 Alltså. Är du anmäld?????? Det har jag i så fall missat helt.Får kanske ta på mig dumstruten. Det verkar som jag bara diskuterat det här i miketimes och skankes db. Tar du inte upp anmälningar där eller? Du får ett definitivt svar ikväll. Om det inte är försent dvs. Citera
MikeTime Postad 14 April , 2009 Rapport Postad 14 April , 2009 Det verkar som jag bara diskuterat det här i miketimes och skankes db. Tar du inte upp anmälningar där eller? The db:s where all essential stuff on pf happens... Be there or be fyrkantig! Citera
Ängeln17 Postad 14 April , 2009 Författare Rapport Postad 14 April , 2009 Får kanske ta på mig dumstruten. Det verkar som jag bara diskuterat det här i miketimes och skankes db. Tar du inte upp anmälningar där eller? Du får ett definitivt svar ikväll. Om det inte är försent dvs. Det har jag sett där men inte anmälan . 22 nu och still counting (då är inte TF anmäld än). Citera
MikeTime Postad 14 April , 2009 Rapport Postad 14 April , 2009 Kan vi spräcka 30-strecket månne? Citera
TotalFarsa Postad 14 April , 2009 Rapport Postad 14 April , 2009 Skickade precis iväg anmälningsmailet så då är vi alltså minst 23 tappra själar. Jag kör från Falkenberg och sover förmodligen på Fawlty Towers. Någon som vill samåka och splitta lite gasoline osv? Citera
Ängeln17 Postad 14 April , 2009 Författare Rapport Postad 14 April , 2009 Skickade precis iväg anmälningsmailet så då är vi alltså minst 23 tappra själar. Jag kör från Falkenberg och sover förmodligen på Fawlty Towers. Någon som vill samåka och splitta lite gasoline osv? Skickat vart då? Citera
Ängeln17 Postad 14 April , 2009 Författare Rapport Postad 14 April , 2009 Skickade precis iväg anmälningsmailet så då är vi alltså minst 23 tappra själar. Jag kör från Falkenberg och sover förmodligen på Fawlty Towers. Någon som vill samåka och splitta lite gasoline osv? Skickat vart då? Nu kom det fram . Citera
Ängeln17 Postad 15 April , 2009 Författare Rapport Postad 15 April , 2009 25 och still counting. Citera
Recommended Posts