Gå till innehåll

Utdragningar i turbo-sng (Var: Ni som spelar mycket turbo sit-n-go's)

-xfx-

Recommended Posts

Heh jag håller med penquin att man bara kommer ihåg det senaste eller snarare det man vill komma ihåg. men i fredags så spelade jag en SnG där jag förlorade 8 all in i rad och i 7 av dom så hade jag den bästa handed preflop AA vs KK, AA vs AK, KK vs T5 osv.

Hur kan du ha marker nog att förlora 8 all ins på raken i en å samma sng? :shock:

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kan du ha marker nog att förlora 8 all ins på raken i en å samma sng? :shock:

/SK

Det var 8 all in i rad men inte back to back det var händer imellan också, tror tom att jag vann den sng om jag inte minns helt fel så jag hade marker så det räckte :)

Länk till kommentar

[x] förlorar ganska mycket själv och är grinig mot andra .

Försöker bara hjälpa dig att inse att du inte kan hålla den ROIn i längden men om du inte vill lyssna så fine. Lite kul att du skriver "själv" också då det ju innebär att även du förlorar som jag :(

Länk till kommentar

Försöker bara hjälpa dig att inse att du inte kan hålla den ROIn i längden men om du inte vill lyssna så fine. Lite kul att du skriver "själv" också då det ju innebär att även du förlorar som jag :(

Tycker bara det var sick, för i första inlägget nämnde jag att det var över 1300 games, och det kallar jag faktiskt för att vara i längden.

Dvs negativt sagt av dig.

Länk till kommentar

Tycker bara det var sick, för i första inlägget nämnde jag att det var över 1300 games, och det kallar jag faktiskt för att vara i längden.

Fattar knappt vad du menar, men verkar som du tror du kan hålla 30+ % vilket ju är sjukt.

Sen att 1300 spel skulle vara facit är ganska långt från sanningen tyvärr :(

Länk till kommentar

Ta det som ganska troligt att din ROI kommer ändras en del under resans gång. Går du break-even de 700 turrar du har kvar till 2000 spelade, då ligger du på bara dryga 10%. Backar du hamnar du såklart ännu lägre. Du skulle även kunna springa bättre än dina 16%. Hur som helst kommer din ROI ändras.

Länk till kommentar