Skanke Postad 31 Juli , 2009 Rapport Share Postad 31 Juli , 2009 Snyggt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Timmi Postad 31 Juli , 2009 Rapport Share Postad 31 Juli , 2009 Grattis, finns inget bättre i hela världen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 31 Juli , 2009 Rapport Share Postad 31 Juli , 2009 Ge ungen mycket kärlek! =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 31 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2009 Tack som fan alla! Känns så jäkla häftigt. Helt overkligt, och ja, way beyond alla tidigare livsklonkar i mitt liv. Idag? Grattis! Langa fram bilder på ungen? Nej, igår 1130, efter 3!!! dagars slit, och akut kejsarsnitt som avslutning på det hela. Men allt är bra med bebisen och tjejen o så iallafall. Bild kommer nog senare när vi kommit hem från bb. Vi lär väl va här ett par dagar mtp att tjejens mage är uppsprättad, så hon är inte så pigg på att springa runt atm. //En lycklig bossbaver Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Weedobooty Postad 31 Juli , 2009 Rapport Share Postad 31 Juli , 2009 Grattis. Kom ihåg - det är underbart i början och sen blir det bara bättre och bättre. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 31 Juli , 2009 Rapport Share Postad 31 Juli , 2009 Pics or it didn't happen. Grattis grattis! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 31 Juli , 2009 Rapport Share Postad 31 Juli , 2009 Stort Grattis till det mest fantastiska man kan vara med om! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wauzsig Postad 31 Juli , 2009 Rapport Share Postad 31 Juli , 2009 Grattis ! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kurtan Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2009 Fy fan så häftigt, jag har blivit pappa till världens sötaste lilla bebis. Helt galet coolt. Grattis! Vad fick barnet för namn till sist? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2009 Grattis!! Bara påt igen och fixa syskon, så du slipper roa stackarn när du är dödstrött... två stycken leker ju med varandra. Hur gick det med bilen efter grävlingsincidenten? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2009 Gratz! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
proxi Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2009 Grattis! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2009 Stort grattis och välkommen! /SK Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2009 Grattis. Ser barnet i fråga sådär lustigt ut som vissa barn gör dom första veckorna? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 3 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2009 Pics or it didn't happen. Grattis grattis! På beställning ty Stort Grattis till det mest fantastiska man kan vara med om! Ja verkligen. Hade inte kunnat föreställa mig hur jäkla häftigt det skulle kännas! Grattis ! ty Grattis! Vad fick barnet för namn till sist? Det blev en liten Viggo Grattis!! Bara påt igen och fixa syskon, så du slipper roa stackarn när du är dödstrött... två stycken leker ju med varandra. Hur gick det med bilen efter grävlingsincidenten? Hehe, true : Jo det verkar inte vara några problem, men ska lämna in den på verkstad så de får kolla ändå. (kostar inget via f-bolaget) Gratz! ty Grattis! ty Stort grattis och välkommen! /SK ty Grattis. Ser barnet i fråga sådär lustigt ut som vissa barn gör dom första veckorna? Nej det skulle jag inte vilja påstå, eller ja, de första timmarna såg han lite conehead ut, eftersom hans huvud hade fastnat lite, men nu ser han helt perfekt ut Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GulaGreger Postad 3 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2009 hahah, irl-awww wp bäver! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 3 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2009 hahah, irl-awwwwp bäver! hehe, ja tackar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 3 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2009 Hann med att lira en timmes poker. eller ja, 33 minuter om inte annat. Dock en skön timpenning på 1 342kr, (3st 2.5-5kr nlsh bord) vilket jag är mer än nöjd med. Har nog medriggat lite halvsmått på sistone, inte minst in real life, men även på pokersidan. Fått betalt för lite trissar, och haft ett par setups på min sida vilket gjort ett väldigt bra kr/h-resultat sista veckorna. Dock har jag inte haft tid att spela alls mycket, av förståeliga skäl men jag är nöjd. Hoppas hinna lira liiite mer nu framöver, kommer väl antagligen kunna tänkas gå åt en och annan slant extra kan man tänka... Nu ska jag upp och däcka en sväng innan det är dags att byta blöja Gonatt och auf wiederzen elelr hur nu det kan tänkas stavas. auf widersen? auf wiederzcen? auf widersen? auf widerzen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_mowmow Postad 3 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2009 auf wiedersehen tror jag! gratulerar boss Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 4 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2009 gratulerar .. min kommer i mitten av september ifall det inte bjuds på överaskningar ! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 4 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2009 gratulerar .. min kommer i mitten av september ifall det inte bjuds på överaskningar ! Häftigt Dock segt med all väntan innan, men det är helt sjukt värt det. Jag lovar Lycka till! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 4 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2009 Lirade en timmes kvällssession. Borde inte spelat eftersom jag är så jävulusiskt pömsig... och det gick som det gick oxå... En spontan fråga: - Hur spelar ni från blindsen mot muppiga minirejsar från knappen och från övriga positioner? spelar ni som mot vanliga höjningar pre, eller vad? Är så trött på dom, antagligen för att jag inte riktigt vet hur jag ska bemöta detta äckliga spel. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 4 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2009 - Hur spelar ni från blindsen mot muppiga minirejsar från knappen och från övriga positioner? spelar ni som mot vanliga höjningar pre, eller vad? Är så trött på dom, antagligen för att jag inte riktigt vet hur jag ska bemöta detta äckliga spel. Syna med en bredare range, 3beta fler händer för värde. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 7 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 Jag sätter färgen på turn, men vad gör jag på river? Enkel fold vs trolig kåk eller fortsätta värdebeta vs FIs typ 3par? $500.00 USD NL Texas Hold'em - Friday, August 07, 09:43:25 ET 2009 Table Diana 19 (Real Money) Seat 3 is the button Seat 1: 1anet ( $3180.67 USD ) Seat 2: HERO ( $397.04 USD ) Seat 4: stray_cat ( $744.56 USD ) Seat 5: LadyH ( $518.40 USD ) Seat 3: payback1 ( $2010.73 USD ) 1anet posts small blind [$2.50 USD]. HERO posts big blind [$5.00 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to HERO [ 8d 9d ] payback1 calls [$5.00 USD] stray_cat calls [$5.00 USD] LadyH folds 1anet folds HERO checks ** Dealing Flop ** [ Td, 7d, Tc ] HERO bets [$13.12 USD] payback1 calls [$13.12 USD] stray_cat folds ** Dealing Turn ** [ 2d ] HERO bets [$32.80 USD] payback1 raises [$65.60 USD] HERO calls [$32.80 USD] ** Dealing River ** [ 7c ] HERO ... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 8 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2009 fattar inte HH så jättebra men checkcall låter väl std? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts