Gå till innehåll

mods, stäng denna db tack

bossbaver

Recommended Posts

• Svars 955
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tack som fan alla! :) Känns så jäkla häftigt. Helt overkligt, och ja, way beyond alla tidigare livsklonkar i mitt liv.

Idag? Grattis! Langa fram bilder på ungen?

Nej, igår 1130, efter 3!!! dagars slit, och akut kejsarsnitt som avslutning på det hela. Men allt är bra med bebisen och tjejen o så iallafall. Bild kommer nog senare när vi kommit hem från bb. Vi lär väl va här ett par dagar mtp att tjejens mage är uppsprättad, så hon är inte så pigg på att springa runt atm.

//En lycklig bossbaver

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pics or it didn't happen. ;-)

Grattis grattis!

På beställning :)

test1k.jpg

ty :)

Stort Grattis till det mest fantastiska man kan vara med om!

Ja verkligen. Hade inte kunnat föreställa mig hur jäkla häftigt det skulle kännas!

Grattis !

Grattis!

Vad fick barnet för namn till sist?

Det blev en liten Viggo

Grattis!!

Bara påt igen och fixa syskon, så du slipper roa stackarn när du är dödstrött... två stycken leker ju med varandra. ;-)

Hur gick det med bilen efter grävlingsincidenten?

Hehe, true ::P

Jo det verkar inte vara några problem, men ska lämna in den på verkstad så de får kolla ändå. (kostar inget via f-bolaget)

Gratz!

Grattis!

Stort grattis och välkommen! :)

/SK

Grattis. Ser barnet i fråga sådär lustigt ut som vissa barn gör dom första veckorna?

Nej det skulle jag inte vilja påstå, eller ja, de första timmarna såg han lite conehead ut, eftersom hans huvud hade fastnat lite, men nu ser han helt perfekt ut :)

Länk till kommentar

Hann med att lira en timmes poker. eller ja, 33 minuter om inte annat. Dock en skön timpenning på 1 342kr, (3st 2.5-5kr nlsh bord) vilket jag är mer än nöjd med. Har nog medriggat lite halvsmått på sistone, inte minst in real life, men även på pokersidan. Fått betalt för lite trissar, och haft ett par setups på min sida vilket gjort ett väldigt bra kr/h-resultat sista veckorna. Dock har jag inte haft tid att spela alls mycket, av förståeliga skäl men jag är nöjd. Hoppas hinna lira liiite mer nu framöver, kommer väl antagligen kunna tänkas gå åt en och annan slant extra kan man tänka...

Nu ska jag upp och däcka en sväng innan det är dags att byta blöja :mrgreen:

Gonatt och auf wiederzen elelr hur nu det kan tänkas stavas. auf widersen? auf wiederzcen? auf widersen? auf widerzen?

Länk till kommentar

Lirade en timmes kvällssession. Borde inte spelat eftersom jag är så jävulusiskt pömsig... och det gick som det gick oxå...

En spontan fråga:

- Hur spelar ni från blindsen mot muppiga minirejsar från knappen och från övriga positioner? spelar ni som mot vanliga höjningar pre, eller vad? Är så trött på dom, antagligen för att jag inte riktigt vet hur jag ska bemöta detta äckliga spel.

Länk till kommentar

- Hur spelar ni från blindsen mot muppiga minirejsar från knappen och från övriga positioner? spelar ni som mot vanliga höjningar pre, eller vad? Är så trött på dom, antagligen för att jag inte riktigt vet hur jag ska bemöta detta äckliga spel.

Syna med en bredare range, 3beta fler händer för värde.

Länk till kommentar

Jag sätter färgen på turn, men vad gör jag på river? Enkel fold vs trolig kåk eller fortsätta värdebeta vs FIs typ 3par?

$500.00 USD NL Texas Hold'em - Friday, August 07, 09:43:25 ET 2009

Table Diana 19 (Real Money)

Seat 3 is the button

Seat 1: 1anet ( $3180.67 USD )

Seat 2: HERO ( $397.04 USD )

Seat 4: stray_cat ( $744.56 USD )

Seat 5: LadyH ( $518.40 USD )

Seat 3: payback1 ( $2010.73 USD )

1anet posts small blind [$2.50 USD].

HERO posts big blind [$5.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to HERO [ 8d 9d ]