Gå till innehåll

mods, stäng denna db tack

bossbaver

Recommended Posts

• Svars 955
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Haha skaplig rush du har hittat då :-D

Håller med haslo, själv vågar jag inte lägga upp bilder :-P

Hehe, ja lite... Men det är jag fanimej värd efter 20k händers +-0 spel, så sick.

Ähh fan släng upp lite flumbilder på dig o sammeYO nu vetja :mrgreen:

Hitta ett par knasiga till jag tänkte bjussa på

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helgens badbeat.

Blev tvingad och skjutsa tjejens faster till tåget, och det var såklart tokbråttom... Och där stod farbror blå med en laserpistol och konstaterade att jag åkte lite för fort. Sunkish. De fega jävlarna hade dessutom ställt polisbilen så den inte syntes från vägen föränn det var försent... Och snubben med laserpistolen kutade dessutom ut till vägen och sköt på bilen, så man hade heller ingen chans att se honom. Fega jävlar... De vill ju uppenbarligen BARA sätta dit folk. Inte stå ute för att ha en lugnande effekt på trafiken....

Bajs.

Länk till kommentar

Såg DOCK att de skrivit fel personnummer på boten, när jag titta på den lite noggrannare hemma... Kan man komma undan den då på något sätt. Det är ju inte jag liksom? Dock så stämmer ju namn o adress o så... ? Nån som har nån slags koll på detta?

Se även tråden: http://pokerforum.nu/forum/off-topic/55772-fel-pers-nr-pa-fortkoerningsbot-kan-man-komma-undan.html#post1267032

Länk till kommentar

262kr + på 333 händer spelade. Rätt skönt mtp att jag mongolidspelade bort ett inköp på 2.5-5kr nästan direkt. Köpte in igen o klonka tissen som förvandlades till en kåk, och vips var jag ikapp och om... Sen plussade jag lite smått på mina 4 andra 1krs bord.

typ inga intressanta händer egentligen. Spewar bort pengar på helt onödiga händer, och tar för lite värde på de händer jag leder med... typ så ;-)

Något som jag verkar ha stora problem med är att hitta en vettig size på rivervärdebetet... Hur brukar ni göra? Kom på i skrivandets stund att det nog är en smått omöjlig fråga att ha ett bra svar på generellt, men du kan ju alltid ge det ett försök :-

I övrigt så har det börjat passera ett troligtvis smått utvecklingsstört par, eller om de är syskon. Kanske i 55 års åldern. De tar bussen hit ut i bushen, går förbi mitt hus och in i skogen med en massa burkmat, som de placerar ut och (tror) att de matar en norsk skogskatt... som de aldrig har sett... De sa det en gång när de stannade och ville prata... Vidare så säger gubben (som för övrigt alltid har en illgrön smått självlysande vindjacka): "Åhh vilket fint tak ni har" Öhh, jaha ehh tack? "Ja, det är sånt där TEGEL". Öhh, mmm jag vet.

Ska försöka fota dem nästa gång de passerar, Kvinnan som också är runt samma ålder ser EXAKT ut som puckelryggen i filmen "300" för er som sett den. Inte speciellt upphetsande att titta på med andra ord.

Nu får det bli till att gå en trappa upp till bingen o tokdäcka. Är helt jäkla slut. Har varit lite halvrasslig sista veckan, och det blev inte bättre av att jag totalsanerade våran bil, när jag kom hem från jobbet. Dammsög ur den invändigt, och för er som dammsugit en bil full med hundhår nån gång tidigare vet att det är ett jävla jävla jävla helvete att hålla på med. Sen toppade jag det med att tvätta och vaxa bilen 2!!! gånger innan den blev skapligt nice. Ska nämligen sälja den till förmån för en större bil nu när det vankas tillökning.

Länk till kommentar

Duger det inte med bågen att köra den lilla på? Sen en munkorg som är babyblå (eller rosa om det är en tjej?) så man slipper lyssna på ungjäveln när det börjar gå undan. Låter som ett billigare alternativ så kan du fylla på rullen och börja grinda 25/50 istället!

Länk till kommentar

Duger det inte med bågen att köra den lilla på? Sen en munkorg som är babyblå (eller rosa om det är en tjej?) så man slipper lyssna på ungjäveln när det börjar gå undan. Låter som ett billigare alternativ så kan du fylla på rullen och börja grinda 25/50 istället!

haha, jo jag har ju såklart föreslagit detta för tjejen, att jag kunde ha nån slags sele ungen kan hänga i... Men det var inte så poppis nej. Nej en stor kombi ska det bli, men bågen ska ju såklart vara kvar. 25/50 var de nya sommarborden va? :lol:

orkar du inte tänka speciellt mkt på river betsizen så kör 3/4 om det inte är mer än 40% av det du har kvar för då kan du shova juue :)

Mmm det jag brukar göra är ungefär 1/2 eller 3/4 på river, men får på tok för få syn känner jag. Hur funkar överbetsallin på river med nöten? Lönsamt? Känns som jag måste göra samma sak med luft ibland då oxå för att kunna få pröjs? Eller?

Länk till kommentar

1

$100.00 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, June 09, 03:17:23 ET 2009

Table Anna 33 (Real Money)

Seat 2 is the button

Seat 1: gran1s ( $169.11 USD )

Seat 3: BOSSBAVER ( $100.50 USD )

Seat 4: doadoni ( $334.34 USD )

Seat 2: henq_ ( $175.62 USD )

Seat 5: walthepal ( $201.57 USD )

walthepal posts small blind [$0.50 USD].

gran1s posts big blind [$1.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to BOSSBAVER [ Jc Jd ]

henq_ folds

BOSSBAVER raises [$3.50 USD]

doadoni calls [$3.50 USD]

walthepal folds

gran1s raises [$13.50 USD]

BOSSBAVER calls [$11.00 USD]

doadoni calls [$11.00 USD]

** Dealing Flop ** [ 4s, 2s, Qd ]

gran1s bets [$33.00 USD]

BOSSBAVER raises [$86.00 USD]

2

$100.00 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, June 09, 03:37:14 ET 2009

Table Anna 35 (Real Money)

Seat 3 is the button

Seat 3: BOSSBAVER ( $131.23 USD )

Seat 4: gran1s ( $410.87 USD )

Seat 5: Axelssonen ( $104.13 USD )

Seat 1: DunderH ( $195.50 USD )

Seat 2: rollport ( $212.13 USD )

gran1s posts small blind [$0.50 USD].

Axelssonen posts big blind [$1.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to BOSSBAVER [ Jh Jc ]

DunderH raises [$4.00 USD]

rollport calls [$4.00 USD]

BOSSBAVER raises [$17.50 USD]

gran1s folds

Axelssonen folds

DunderH raises [$51.00 USD]

rollport folds

BOSSBAVER raises [$113.73 USD]

3 Och här då, AQ är ju inte nöthanden men ok att syna/ställa?

$100.00 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, June 09, 03:23:44 ET 2009

Table Anna 35 (Real Money)

Seat 5 is the button

Seat 1: McNilsson ( $84.18 USD )

Seat 3: BOSSBAVER ( $116.62 USD )

Seat 4: gran1s ( $378.95 USD )

Seat 5: Axelssonen ( $103.54 USD )

McNilsson posts small blind [$0.50 USD].

BOSSBAVER posts big blind [$1.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to BOSSBAVER [ Qs Ah ]

gran1s folds

Axelssonen folds

McNilsson raises [$1.50 USD]

BOSSBAVER raises [$5.00 USD]

McNilsson raises [$8.00 USD]

BOSSBAVER raises [$24.00 USD]

McNilsson raises [$74.18 USD]

BOSSBAVER Ok att syna???

Länk till kommentar

Jag behöver namntips...

Jag och tjejen väntar barn, och har ett glasklart tjejnamn men killnamn är det värre med. Ett par som känns ok, no more no less. Men jag vill ha ett namn som känns helt toksjälvklart.

Så, kom med tips på sköna namn, med kriterierna - inte för vanligt, gärna nåt skönt "gammalt" namn som kan funka även idag, eller fan nya går oxå bra men inte t.ex. Johan, David, Peter, Mikael, Andreas osv osv Ja ni hajjar.

För visst vore det coolt att vara den som kom på vad Bossbavers barn ska heta? :-)

Edit.

Förresten så fyller jag 30 år imorgon så var beredda på att gratulera mig ordentligt imorgon den 11 juni :D

Länk till kommentar

(Som tjejnamn har vi just nu snöat in på Ebba... Gillar det namnet. Det kan dock ändras också, men har varit ett återkommande förslag som vi båda gillat hela tiden... )
Våra tjejer heter Ella och Nellie. Gillar namnen men ibland har man ju sagt Nella och Ellie :ola:

Ville, Jarl, Hugo, Bo.

Länk till kommentar

Ella och Nellie.

Ville, Jarl, Hugo.

Riktigt bra tjejnamn imo. Killnamnen oxå.

Nils

Skönt nygammalt namn!

Isak, Didrik. Grattis! :)

Isak har jag tagit upp på listan men har för mig att det åkte ner pga Engelskans "Isak my brother" ;-) Didrik är rätt ok också! Tackartackar, det ska bli coolt :-P

Arthur

Ringart? =) Nae men seriöst ett fulsnyggt namn! Det gillas.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...