Gå till innehåll

mods, stäng denna db tack


bossbaver

Recommended Posts

ASDF ASDF ASDF ASDF ASDF ASDF ASDF

 

Det var aldrig nära

 

NL $0.25/$0.50 Texas Hold'em - Sunday, November 15, 21:31:28 GMT 2009

Table Gemini 53 6-max (Real Money)

Seat 6 is the button

Total number of active players : 5

Seat 1: snakebitch ( $23.75 )

Seat 2: Lpresidente ( $0 )

Seat 3: CatcherVal ( $8.60 )

Seat 4: CrazyFocker ( $55.75 )

Seat 5: SomeBet ( $35.87 )

Seat 6: HERO ( $28.90 )

snakebitch posts small blind [$0.25]

CatcherVal posts big blind [$0.50]

** Dealing down cards **

Dealt to HERO [ Qs, Js ]

CrazyFocker folds

SomeBet raises to [$1]

HERO calls [$1]

snakebitch folds

CatcherVal raises to [$3]

SomeBet folds

HERO calls [$2]

** Dealing Flop ** [ 4d, Jd, Jh ]

CatcherVal checks

HERO bets [$4.90]

CatcherVal goes all-in

CatcherVal raises to [$5.60]

HERO calls [$0.70]

** Showdown **

CatcherVal shows [ Kc, Kd ]

HERO shows [ Qs, Js ]

** Dealing Turn ** [ Ks ]

** Dealing River ** [ Qc ]

** Hand Conclusion **

CatcherVal wins $17.55 from main pot with full house, Kings full of Jacks

 

JA jag spelar som en kratta, men ÄNDÅ................

 

NL $0.25/$0.50 Texas Hold'em - Sunday, November 15, 21:33:47 GMT 2009

Table Gemini 38 6-max (Real Money)

Seat 2 is the button

Total number of active players : 6

Seat 1: HERO ( $32.61 )

Seat 2: AJM ( $53.90 )

Seat 3: papalou ( $18.98 )

Seat 4: maverick1j ( $71.90 )

Seat 5: obama79 ( $105.60 )

Seat 6: kebra ( $47.70 )

papalou posts small blind [$0.25]

maverick1j posts big blind [$0.50]

** Dealing down cards **

Dealt to HERO [ Kd, Ks ]

obama79 folds

kebra folds

HERO raises to [$1.75]

AJM raises to [$4.80]

papalou folds

maverick1j folds

HERO raises to [$15.15]

AJM calls [$10.35]

** Dealing Flop ** [ Ac, 9s, Td ]

HERO goes all-in

HERO bets [$17.46]

AJM calls [$17.46]

** Showdown **

HERO shows [ Kd, Ks ]

AJM shows [ Ts, Tc ]

** Dealing Turn ** [ 3h ]

** Dealing River ** [ 8h ]

** Hand Conclusion **

AJM wins $62.97 from main pot with three of a kind, Tens

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 955
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

På de sista 2 dagarnas spel ligger jag på -15bb/100.

 

Det är väl ganska bra? Det kunde iaf lika gärna varit -30... Är ju fortfarande på plus på siten, men lol @ att det alltid ska bli så här. Ska casha ut det jag har kvar så fort jag kan o byta site illa kvickt. KAN inte ha sämre timing i händerna än vad jag har. Och har börjat spela så katastrofalt dåligt som följd. Fast det är klart. Det är svårt att spela bra när man missar allt och får de tappra bluff-försöken instanersynade.

 

gråt o whine

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trist att det går dåligt bäver =/ Ser att du inte köper in fullt, kanske bättre att kliva ner en nivå om du inte är rullad? Swingsen känns så mycket hårdare om man inte är ordentligt rullad för nivån man spelar.

 

Jo, det är bara så jävla surt när jag vet att jag slår nivån normalt sett.

 

Ska väl EGENTLIGEN inte klaga över 2 dagar, men när man inte kan vinna EN... en ynka liten sketen hand... så asödfklj asdöfklasjd föaskldjf aösdlfkj adsöflkj a

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Datahacker som jag är tänkte jag göra en systemåterställning på datorn i förhoppning om att få tillbaks en försvunnen mapp...

 

Klickade fel och valde pc återställning, kom på det 1 minut in i återställningsprocessen, fick panik och stängde av datorn. Satte på den igen och fick ett felmeddelande efter 2 sek uppstart: du saknar viktiga filer windows blablabla.dll

 

ringde min datorexpert

 

fick ännu mer panik

 

skruvade loss hårddisken och ska i eftermiddag (hoppashoppashoppas) kolla om några filer går att rädda, för att sen ominstallera hela skiten på datorn.

 

Det som är väsentligt är alla bilder på datorn, typ lite småviktiga grejjer, viggo på bb, viggo 1 månad osv osv osv.

 

skitskitskit att man ska va så kass på datorer :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du hade förstås inte sparat dom på extern hårddisk, usb-minne eller bränt dom till cd? :-(

 

Jag hade 2 dagar innan flyttat över VISSA filer till min externa hårddisk. men långt ifrån allt. Och såklart inte de typ 3 viktigaste mapparna.......... .......... ............. ............... ........... ............. sån jävla Oklonk på det :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klonkade nyheten att min datornörd till kompis fixade min hårddisk som jag var på väg att totalradera. Han räddade alla mina bilder som jag hade på datorn. Dvs. typ alla bilder jag tagit sista halvåret... bla typ ett par hundra på min lille son, och en jävla massa annat som jag inte ville att det skulle förintas.

 

Sjukt skönt. Så snart har jag internet igen på laptopen. Ska ominstallera (eller vad det heter?) datorn ikväll, sen fixa o trixa lite med mobilabredbandsleverantören så jag får igång uppkopplingen igen. Sen så ska det lrias poker.

 

Gör inte så mycket såhär i efterhand att jag inte haft uppkoppling. Pokern gick ju åt bajset i vilket fall sista dagarna. Nu fick jag en ofrivillig paus vilket kunde va bra. Han inte cleara hela bonusen på betfair dock, men det gör inte så mycket. Klienten var så jäkla skum ändå imo.

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

Sjukt bra spel:

 

http://www.spela.se/spel_/Ice_Breaker.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tycker ni? Ska byta site IGEN, efter en månad på betfair...

 

tips? bananer och att det funkar till hm.

 

Vad anser du generellt om skillnaden mellan svs 2.5-5kr och $0.5-1 och $1-2. :-P

 

Edit. Har förresten fått iordning på datorn nu igen. Satt igårkväll och toktankade ner allt skit man behöver för att kunna surfa o glo på film osv osv osv. Sen får vi se hur jag ska göra med HM då datorn krashade men det kanske löser sig på nåt sätt... Tips på hur ajg får tag i program samt nyckel igen då den (troligtvis) försvann med ominstallationen... (Kunde spara hela HM-mappen på skiva innan jag gjorde ominstallationen iaf)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tycker ni? Ska byta site IGEN, efter en månad på betfair...

 

tips? bananer och att det funkar till hm.

 

Vad anser du generellt om skillnaden mellan svs 2.5-5kr och $0.5-1 och $1-2. :-P

 

Inte spelat nivån och kommer förmodligen aldrig bli bra nog men nl$200 är nog helt fantastiskt mycket hårdare än 2,5/5

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lustigt att samma fråga dyker upp i en egen tråd: http://pokerforum.nu/forum/boss/59078-boss-skillnad-mellan-nl50-nl100.html#post1389021

 

 

Vad anser du generellt om skillnaden mellan svs 2.5-5kr och $0.5-1 och $1-2. )

 

Inte spelat nivån och kommer förmodligen aldrig bli bra nog men nl$200 är nog helt fantastiskt mycket hårdare än 2,5/5
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det nån som orkar bry sig längre om alla SAAB-rubriker? "Idag avgörs saabs öde" "Idag läggs saab ner" osv osv osv. Är det verkligen någon som orkar bry sig längre förutom de stackare som bor i Trollhättan obv?

 

Bara så sjukt trött på allt tjat och tjafs.

 

 

Dagens BÄSTA musiktips:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Folk är tröga...

 

Google-toppen 2009.

http://www.dagensmedia.se/nyheter/dig/article107141.ece

 

De populäraste sökorden i Sverige 2009 var "facebook" "youtube" och "blocket". Antagligen de 3 populäraste sidorna i Sverige också... MEN, kan man inte lista ut vad de sidorna har för adress?????????? wtf liksom?

 

10 i top listan:

 

1. facebook

 

2. youtube

 

3. blocket

 

4. google

 

5. eniro

 

6. aftonbladet

 

7. lexikon

 

8. bdb (bilddagboken)

 

9. tradera

 

10. hotmail

 

:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag bestämt mig...

 

Med val av site alltså. Det blir passande nog siten NOIQ Poker. Låter lovande... eller passande... beroende på... I båda fallen ser det ljust ut om inte annat :mrgreen:

 

Premiärlir får bli ikväll.

 

Gårdagens badbeat.

Verkar som alla händer och alla stats jag hittills haft i HM är borta sen ominstallationen. Hade hoppats på att all HH låg sparad någonstans i någon mapp i HM, men inte vad jag hittat. Blir till att börja på ny kula. Suger rätt hårt... Menmen, ny site och ny stats på alla FI ivilket fall men för de övriga siterna...

 

Jäjä wish me luck @ noIQ anyways! 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...