ClownFishDonk Postad 21 Mars , 2009 Rapport Postad 21 Mars , 2009 Hej! Har spelat poker i ett halvår och nu vill jag prova Poker Ace Hud,, har allt installerat och verkar funka,men undrar om det finns färdiga skins eller vad det heter som man kan ladda ner för Microgaming siter och Ipoker Det jag tycker mig behöva är PFR,VPIP,ATT känns som det e dessa som jag behöver mest för att hitta dom som e mer fiskar än mig själv;-) Och hur funkar detta program när man förminskar borden, hänger statsen med eller finns det risk att statsen hamnar någonannanstann och i såfall hur göra? Någon som är villig att hjälpa ? Citera
ClownFishDonk Postad 21 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 21 Mars , 2009 Lyfter denna lite ,,snälla hjälp en tjej som vill prova detta lite funkar detta även med svs tro? Citera
Mr_Tight Postad 21 Mars , 2009 Rapport Postad 21 Mars , 2009 Lyfter denna lite ,,snälla hjälp en tjej som vill prova detta litefunkar detta även med svs tro? PaHud funkar ej för SvS men Gametime+ borde funka (för holdem). Angående layout, googla typ "Pahud layout" och det nätverk du spelar på. Citera
ClownFishDonk Postad 21 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 21 Mars , 2009 PaHud funkar ej för SvS men Gametime+ borde funka (för holdem). Angående layout, googla typ "Pahud layout" och det nätverk du spelar på. Skall prova det TACK för hjälpen så länge;-) Citera
Supertequila Postad 22 Mars , 2009 Rapport Postad 22 Mars , 2009 PT3 har inbyggd HUD som funkar på Boss-klienten. De värden som jag använder: namn/antal spelade händer vpip/pfr/AF 3bet/fold to 3bet/4bet bet flop %/bet turn %/bet river % fold to flopbet/fold to turnbet/fold to riverbet CB%/CR flop fold sb to steal/fold BB to steal/fold BB to SB-steal/attempt to steal Citera
Jessy Postad 24 Mars , 2009 Rapport Postad 24 Mars , 2009 Hej, Jag behöver lite hjälp. Ja är ganska ny me att spela online poker. mm undra bara om de är nån som vet ett ställe där jag kan börja spela utan att bli av me alla mina pengar hur fort som hälst? Typ där de finns lite mer nybörjare me fisk och sånt? Citera
Supertequila Postad 24 Mars , 2009 Rapport Postad 24 Mars , 2009 Hej, Jag behöver lite hjälp. Ja är ganska ny me att spela online poker. mm undra bara om de är nån som vet ett ställe där jag kan börja spela utan att bli av me alla mina pengar hur fort som hälst? Typ där de finns lite mer nybörjare me fisk och sånt? Låga nivåer på alla nätverk är fullt med fiskar. Så ta den sida som ger dig bäst bonus o har den klient du trivs bäst med. Citera
Maruzi Postad 24 Mars , 2009 Rapport Postad 24 Mars , 2009 PT3 har inbyggd HUD som funkar på Boss-klienten. De värden som jag använder: namn/antal spelade händer vpip/pfr/AF 3bet/fold to 3bet/4bet bet flop %/bet turn %/bet river % fold to flopbet/fold to turnbet/fold to riverbet CB%/CR flop fold sb to steal/fold BB to steal/fold BB to SB-steal/attempt to steal när fixade dom pt3 te bossklienten ? Citera
Supertequila Postad 24 Mars , 2009 Rapport Postad 24 Mars , 2009 när fixade dom pt3 te bossklienten ? Vet inte, men det funkar nu i alla fall. Citera
Recommended Posts