HataB2B Postad 20 Mars , 2009 Rapport Postad 20 Mars , 2009 Hallo. Dagens fråga: Finns det någon svensk såpa-personlighet eller B-filmpersonlighet som slår dessa två på fingrarna? (Dokusåpa-personligheter är fel svar) Citera
eurythmech Postad 20 Mars , 2009 Rapport Postad 20 Mars , 2009 Göran eller vad han nu hette var faktiskt grym, det är sant. Citera
HataB2B Postad 20 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 20 Mars , 2009 Göran eller vad han nu hette var faktiskt grym, det är sant. Ja, alltså jag har aldrig varit ngn större seriegrinder, men skulle en box med vita lögner säljas skulle jag köpa den på studs bara för att få se Göran Fridells underbara utbrott! En modern Kapten Haddock... Citera
Jennez Postad 20 Mars , 2009 Rapport Postad 20 Mars , 2009 Den här tjommen var rätt skruvad också: Citera
León Postad 21 Mars , 2009 Rapport Postad 21 Mars , 2009 Nostalgikänslor med både Vita Lögner och Rederiet. Peter, psykologen med bakåtslick var rätt underhållande i Vita Lögner. I Rederiet kan man inte glömma Uno och Joker som var grymma bägge två. Vad hände med Anna Järphammar? Hon var ett längre tag nyhetsankare på trean, men efter att treans nyhetssändningarna lades ned har man inte skymtat till hon det minsta. Citera
Metaddict Postad 21 Mars , 2009 Rapport Postad 21 Mars , 2009 Håll tjäften tjärring hoppas att du dör Den hade jag glömt, WP Citera
Metaddict Postad 21 Mars , 2009 Rapport Postad 21 Mars , 2009 Sten Frisk tyckte jag alltid var riktigt jävla tråkig. Men Uno och Joker var ju sjukt klockrena, TV-historia det där klippet precis som någon skrev på youtube Finaste skinka till lägsta pris Citera
Recommended Posts