Gå till innehåll

3G internet


greywolf

Recommended Posts

jag skaffade 3G internet från 3. Det funkar värdelöst. Skiten hänger sig då och då, hastigheten varierar från hyffsat snabbt till modemfart och programmet som följer med slutar fungera efter ett tag så då får man ansluta via windows vilket brukar funka sådär. Någon som har liknande problem, fungerar det bättre med någon annan operatör? är det bara min dator som inte fungerar som den ska?har ni klagat och fått någon hjälp? sånt här är anledningen till att jag inte brukar gilla att binda upp mig :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kör också tre och det funkar bra när jag är hemma. Jag har fått tipset att sätta igång en oändlig serie pingar och det verkar hålla uppkopplingen levande bättre. Aldrig några problem när jag spelar poker, ansluter i os x och spelar i windows i parallels. Låter jag datorn stå på och inte använder internet direkt så dör den alltid rätt snabbt, men med pingen igång så håller den längre.

 

Ibland när det lägger ner har jag märkt att jag måste rycka ut modemet och sätta i det igen för att överhuvudtaget kunna ansluta. vid något enstaka tillfälle tror jag att jag varit tvungen att starta om allting, men jag är inte helt säker på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...