Gå till innehåll

ongame ligger nere?


fozzilman88

Recommended Posts

Jo det är jidder med sidan för mig också, satt och lira lite innan när borden började lagga. Pengarna är inte tillbaka än vilket är lite surt...

 

Från supporten:

 

Vi upplever för tillfället problem med pokerklienten. Vår tekniska avdelning jobbar på att lösa problemet så fort som möjligt. Vi uppskattar ditt tålamod och ber dig prova igen lite senare. Eventuell ersättning för denna incident kommer att betalas ut efter undersökning av samtliga konton. Vi har tyvärr inte fått någon detaljerad information om hur lång tid detta kan tänkas ta. Vi beklagar det inträffade och önskar dig en fortsatt trevlig kväll trots de tekniska problemen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Orkar inte öppna ny tråd bara för det här. Spelar på Heypoker och när jag klickar på länkarna till kassan, supporten eller turneringinfo i klienten så funkar dom inte. Men hemsidan funkar som vanligt. Är det så på alla ongame sajter?

 

Om inte, nån vänlig person som kan posta turreinfolänkarna till ongames EPT Monte Carlo kval och deras 300K gtd som började 18.00?:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar på Betsafe och här funkar ongame som vanligt..

Du kan läsa turreinfo på denna länken om du klickar runt lite..

 

https://www.betsafe.com/poker/tournaments/?ticket=eee0e88d6d2886eb6b0664352e7822aabe073982479da8482b6bf2ad1ab4b98e4333d5d60ea2f9984175ddff95fbd9eaddcae9fd82c2f09f063bfaead62fa8c7

 

Okej ty, men menar länken som visar prisstrukturen. Går den att hitta där?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha här kommer svaret..

Inte så konstigt då .. Sry m8 hoppas nån annan kan hjälpa :cry:

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------

 

Vi har tyvärr ännu inte fått igång denna tjänst. Vi arbetar med det och kommer inom en snar framtid att kunna erbjuda våra kunder det. Håll utkik på hemsidan!

 

 

 

Ha en fin kväll!

 

 

 

Mvh/

 

 

 

Martin Johansson

Support Team

 

 

Betsafe Ltd

 

Abacus Suite 2, Psalia Street

 

St. Venera HMR 16, Malta

 

Fax: 00371 76 86 945

 

http://www.betsafe.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

No probs:-D ... Har mailat supporten för jag hittar ALLT utom just prisstrukturen.. Obegriplig sida eller så är jag helt väck...

Dom brukar svara inom 10 min så återkommer snart.

 

 

det svaret fick jag av dom för en månad sedan... Plus att de har sagt att funktionen kommer finnas "på fredag" ett antal veckor men nu har jag gett upp å slutat fråga

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det svaret fick jag av dom för en månad sedan... Plus att de har sagt att funktionen kommer finnas "på fredag" ett antal veckor men nu har jag gett upp å slutat fråga

 

Men va fan , detta är ju viktigt info.. Lirade en Turre igår där jag kom 3:a och det var grymt störande att inte hitta strukturen.

 

Jag ska också ligga på dom..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...