Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej igen!

Ni fortsätter ju envisas med att låsa mina trådar innan man hinner komma fram till något vettigt ju, men som jag har sagt tidigare, verkar vara mycket tysta ner, lås och stäng av på denna sajt när man blir lite obekväm! *PINSAMT*

Det var någon smart person som lagt upp våra IP-adresser i forumet och menade att det var samma adress och nästa skrev OWNED! Men jag äger dig för det är INTE samma IP-adress ju! Att de är lika är inte underligt då vi är grannar och har tillgång till samma Internetanslutning i våra studentlägenheter!!! Så läs lite noggrannare nästa gång så kanske ni kan komma med något av substans ;-)

epapovers IP: 83.172.124.151 : 83-172-124-151.fiberdata.se

lindan123: 83.172.127.51 : 83-172-127-51.fiberdata.se

Enligt er så är det inte ok att göra reklam för en sajt, som exempelvis PokerMetropol.com MEN det är ok att diskutera den samma. Se tråden http://www.poker.se/forum/showthread.php?t=54266 Då vill jag veta vart i epapovers diskuussion han gjorde reklam? Följande är hämtat ur hans inlägg: "Jag har hittat ett "nytt" pokerrum. nämligen Pokermetropol. Verkar vara bortåt 15000 användare kvällstid. och jag tycker poker.se kunde göra en recension på det för att se om det är värt att sätta in pengar. någon som vet hur man ska göra för att få dom till det?"

( För en som läst en del marknadsföring på universitet i Örebro känns det ganska främmande från det som jag fick lära mig där...men lärarna kanske har fel! :oops: )

Efter detta inlägg blivit borttaget, postade han ett liknande igen och efter det så blev han av dessa inlägg bannad från Poker.se som enda anledningar om man ska tro Ängeln17 (nån form av moderator) Känns ju lite väl vagt ju...

Sluta lås tråden, kom in i matchen, ge mig en bra förklaring eller lås upp epapovers konto!!!

Postad

Det här är en officiell varning: Du har nu startat FYRA trådar i samma ämne. Jag har bett dig fortsätta i den tråden som ligger under "Om PF/PSE".

Du kommer att bli bannad och ditt IP kommer att spärras om du fortsätter starta nya trådar.