Henkiee5 Postad 19 Mars , 2009 Rapport Postad 19 Mars , 2009 Någon som vet hur man på ongame (heypoker) fixar så man sitter på en fast plats på varje bord? Lite jobbigt att 12tabla när man har olika positioner runt bordet på varje bord. Citera
jkkman Postad 19 Mars , 2009 Rapport Postad 19 Mars , 2009 Hur skulle det funka om alla valde samma lite svagt av ongame att inte ha den funktionen... Citera
PokerJr Postad 4 Maj , 2009 Rapport Postad 4 Maj , 2009 Som på stars kanske? Låt säga att du sitter i säte 1 men vill sitta i säte 5, då flyttas alla spelare 4 platser på din skärm. Så de andra vet inte om att du byter plats för du kommer fortfarande sitta mellan samma spelare lika långt från alla som innan. Citera
renad Postad 4 Maj , 2009 Rapport Postad 4 Maj , 2009 ofan jag som trott att jag kommer undan blindsen om jag flyttar runt hela tiden... Citera
apekatt Postad 4 Maj , 2009 Rapport Postad 4 Maj , 2009 Som på stars kanske? Låt säga att du sitter i säte 1 men vill sitta i säte 5, då flyttas alla spelare 4 platser på din skärm.Så de andra vet inte om att du byter plats för du kommer fortfarande sitta mellan samma spelare lika långt från alla som innan. Var hittar jag den här funktionen? Edit: hitta nu , varför har jag aldrig sett det här innan Citera
BosniskPatriot Postad 19 Maj , 2009 Rapport Postad 19 Maj , 2009 Mardin (ja det är jag på bilden) i call your bluff sire Citera
BosniskPatriot Postad 19 Maj , 2009 Rapport Postad 19 Maj , 2009 synfisk spelar man GTO så behöver man ta sånna syner ibland för att inte rangen ska bli skev edit: wat Citera
Recommended Posts