Lindan123 Postad 19 Mars , 2009 Rapport Postad 19 Mars , 2009 Vill bara göra några förtydligande och rättanden eftersom moderatorn visst hade låst tråden sen igår *trist* http://www.poker.se/forum/showthread.php?t=54256&page=2 För det första är jag inte fullt så arg som jag låter, men för att få gehör på forum har jag av erfarenhet lärt mig att man får mer diskussion och gehör för det man säger...jaja, strunt samma! Till DrRoland kan jag säga att jag VET att han INTE har ekonomiska intressen i sajten utan precis som jag gillar sajten PokerMetropol. Sen så framgår hans kritik av Poker.se och spelmonopolet inte av det som syndes på Google utan efter att hans två inlägg blivit borttagna så ifrågasatte han Poker.se och deras sätt att ta bort trådar, samt om de hade förgreningar i svenskaspel (ägarna här sitter i styrelsen där, eller något i den stilen påstod han) Först efter det blev han avstängd med motiveringen SPAM (lite märkligt) Det sista vet jag ju inte om det är sant eller ej, om han blev bannad av den andledningen, men eftersom Ängeln17 skriver att det var för att han skrev 2 trådar om PokerMetropol och detta bedömdes som egenreklam/spam måste jag väl tro på det. Men då ställer jag mig frågan varför tråden inte ara flyttades till; http://www.poker.se/forum/forumdisplay.php?f=185 Där kan man ju diskutera alla möjliga sajter som finns utan att det blir egenreklam *märkligt* Men Ängeln17 säger också citat: "Dessutom så gör vi ibland fel vilket är mänskligt, vi är inga robotar." Slut citat. Så eftersom ni erkänner fel så ser jag framemot att ni tar bort bannen från epapovers konto (och troligen hans IPadress också eftersom han inte ens kommer in och kan läsa trådar på forumet utan att få upp rutan att "du är bannad". peace love and understanding Citera
Drunken_Penguin Postad 19 Mars , 2009 Rapport Postad 19 Mars , 2009 För det första är jag inte fullt så arg som jag låter Men du orkar ändå starta tre trådar om samma skitsak? Jag tror det är dags att ge sig. Citera
Lindan123 Postad 19 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2009 Men du orkar ändå starta tre trådar om samma skitsak? Jag tror det är dags att ge sig. Men behöver väl inte vara arg för att tycka att det är kul att argumentera för sin sak samt ifrågasätta saker som man tycker är fel? Och om du inte gillar det jag skriver om kommer här ett tips...Läs det inte, finns nog intressantare saker att göra... Som sagt tysta ner, stäng av eller lås. Det är melodin på Poker.se när man blir en Pain in the ass Citera
Lindan123 Postad 19 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2009 Det enklaste sättet att få tyst på mig är att helt enkelt låsa upp epapovers konto - Då kommer jag att försvinna som en liten fis i rymden Eller i alla fall inte snacka mer om denna sak, då kan vi börja snacka poker igen! Citera
Ängeln17 Postad 19 Mars , 2009 Rapport Postad 19 Mars , 2009 Men Ängeln17 säger också citat: "Dessutom så gör vi ibland fel vilket är mänskligt, vi är inga robotar." Slut citat. Så eftersom ni erkänner fel så ser jag framemot att ni tar bort bannen från epapovers konto (och troligen hans IPadress också eftersom han inte ens kommer in och kan läsa trådar på forumet utan att få upp rutan att "du är bannad". peace love and understanding 1. Jag har inte sagt att nämnda bann är fel Jag sa att vi ibland gör fel. Nämnda bann är imo inte felaktig. Sen kan du fortsätta posta och gnälla så mycket du vill. Bannen kommer inte att hävas. Din "kamrat" har gjort sig skyldig till egnenreklam/spam i våra ögon. Hans kritik mot PF/Pse har inget att göra med hans bann. Acceptera detta och gå vidare i livet. Citera
Lindan123 Postad 19 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2009 1. Jag har inte sagt att nämnda bann är fel Jag sa att vi ibland gör fel. Nämnda bann är imo inte felaktig. Sen kan du fortsätta posta och gnälla så mycket du vill. Bannen kommer inte att hävas. Din "kamrat" har gjort sig skyldig till egnenreklam/spam i våra ögon. Hans kritik mot PF/Pse har inget att göra med hans bann. Acceptera detta och gå vidare i livet. Som sagt tysta ner, stäng av och lås! Fick verkligen fog för det jag skrev nyss! Luktar lite oseriöst i min näsa nu! Förstår dock fortfarande inte varför tråden inte bara blev flyttat dit det tydligen är ok att göra reklam! http://www.poker.se/forum/forumdisplay.php?f=185 Citera
dlinder Postad 19 Mars , 2009 Rapport Postad 19 Mars , 2009 Rättshaverister på forum är för härligt! Citera
Drunken_Penguin Postad 19 Mars , 2009 Rapport Postad 19 Mars , 2009 Och om du inte gillar det jag skriver om kommer här ett tips...Läs det inte, finns nog intressantare saker att göra... Om du inte gillar hur pokerforum.nu sköts så kommer här ett tips. Läs det inte, finns nog intressantare saker att göra... Citera
Skalman5 Postad 19 Mars , 2009 Rapport Postad 19 Mars , 2009 Kan ingen moderator ge lindan123 fog för sin kritik och banna honom?? :mrgreen: Citera
Lindan123 Postad 19 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2009 Kan ingen moderator ge lindan123 fog för sin kritik och banna honom?? :mrgreen: Haha, det vore ju galet kul ju!!! Finns en risk att allt detta skulle upprepas ännu en gång fast av någon annans nick Citera
gdaily Postad 19 Mars , 2009 Rapport Postad 19 Mars , 2009 Haha, det vore ju galet kul ju!!! Finns en risk att allt detta skulle upprepas ännu en gång fast av någon annans nick epapovers IP: 83.172.124.151 : 83-172-124-151.fiberdata.se lindan123: 83.172.127.51 : 83-172-127-51.fiberdata.se Som sagt tysta ner, stäng av och lås! Fick verkligen fog för det jag skrev nyss! Luktar lite oseriöst i min näsa nu! Förstår dock fortfarande inte varför tråden inte bara blev flyttat dit det tydligen är ok att göra reklam! Nej, det är inte okej att göra reklam. Det är okej att diskutera sajter. Väldigt stor skillnad. Citera
Skalman5 Postad 19 Mars , 2009 Rapport Postad 19 Mars , 2009 epapovers IP: 83.172.124.151 : 83-172-124-151.fiberdata.selindan123: 83.172.127.51 : 83-172-127-51.fiberdata.se Citera
gdaily Postad 19 Mars , 2009 Rapport Postad 19 Mars , 2009 Det räcker dessutom med en jävla tråd i ämnet, fortsätt i den som ligger under Om PF/PSE Citera
Recommended Posts