Gå till innehåll

Blir man bannad....


Lindan123

Recommended Posts

Jaja, bara antog att det var ett litet skin som behövde extra exponering.

 

Finns en cachad version av din kompis tråd på google, där ser det iofs inte så jättespammigt ut, men det kanske blev värre senare? http://209.85.129.132/search?q=cache:hKW8gPcd_m0J:pokerforum.nu/forum/om-poker-se-och-pokerforum-nu/53827-recension-av-pokermetropol.html+pokermetropol&cd=4&hl=sv&ct=clnk&gl=se&client=firefox-a

 

Nej, det ser ju inte så vidare spammig ut...Skönt att de (rAilFISH och Cyntax) gör antagandet att han skulle vara delägare för att han kommer från Malmköping som ligger typ 35-40 mil från Göteborg samt att han reggat sig samma månad Poker.se som sajten startade....lite väl låååångsökt om du frågar mig :oops: För att 1-2 år seare gör reklam för sajten....SNACKA OM FRAMFÖRHÅLLNING!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om din kompis inte fått någon vettig förklaring till bannen så går det säkert att kontakta någon lämplig moderator och fråga vad den beror på och förklara situationen om det har blivit fel.

 

Lite synd att du blir så arg om det har blivit någon missuppfattning (det händer ju trots allt ibland). Men, kontakta någon som vet bakgrunden till bannen är mitt tips. Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skiter i om ni skriver om sajten eller ej! Har inget intresse i det alls. Det som stör mig är att ni stänger av folk för att de lyfter upp nya och spännande sajter som kanske förtjänar att diskutteras. Om jag inte har helt fel var han som blev avstängd syfte att höra med andra här på Poker.se om det fanns folk som spelade där och om de tyckte det var en bra sajt eller ej. Men det gick visst inte för sig...:-(

 

Det finns varken något nytt eller spännande med ett Boss skin.

Boss har väl funnits i en 5år nu.

Dessutom var det förmodligen rätt uppenbart att killen hade ett ekonomiskt intresse av sajten.

 

Man får ha väldigt bra fantasi om man ska få det till att hans post var kritik av spelmonopolet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Op hade sedan October 2007 noll inlägg och börjar med ett inlägg som vi ser som egenreklam/spam. Detta inlägg plockades då bort.

 

När då OP envisades med att öppna en ny tråd om samma sak så blev OP anstängd för egenrekalm/spam.

 

Och ja, vi moderatorer gör bedömningar från fall till fall och det kan förekomma att vissa tillåts mer än andra. Dessutom så gör vi ibland fel vilket är mänskligt, vi är inga robotar. Gillar man inte vår bedömning så kan vi inte göra något åt det och då går det bra att byta forum.

 

Låser därmed denna tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...