GulaGreger Postad 27 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 27 Maj , 2009 Degade in lite till på utd, gogogogo nu för faeeeen Citera
GulaGreger Postad 27 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 27 Maj , 2009 Nån som ska på derbyt imorn? Nån pf'are som kanske vill öla innan isf? Citera
GulaGreger Postad 27 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 27 Maj , 2009 Eftersom Greger står för nötlåtarna här så är det väl lika bra att jag fortsätter producera: Riiiktigt grym imo. Citera
klanton Postad 27 Maj , 2009 Rapport Postad 27 Maj , 2009 Här är en riktigt nötig låt. You like fishsticks? Citera
tw3R Postad 28 Maj , 2009 Rapport Postad 28 Maj , 2009 Här är en riktigt nötig låt.You like fishsticks? Haha sjukt bra Citera
GulaGreger Postad 28 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2009 haha skön låt anton, dock inte i klass med den innan Citera
GulaGreger Postad 28 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2009 Jag har ett jävla flyt att ha kompisar överallt och jobbar. Hela vintern hade jag gratis boende i fjällen och nu har jag några tjejkompisar på magaluf. En av dem frågade precis om jag hade lust att komma, klart som fan att jag har. 500 spänn för flyg ungefär, gratis boende fuck yeah. Låter nötigt Citera
GulaGreger Postad 28 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2009 "Njuter av livet, Standard" Citera
Snygglenn Postad 29 Maj , 2009 Rapport Postad 29 Maj , 2009 Finns en tradition här i nyköping med ett flottrace för studenterna. Fick precis reda på att det är nästa vecka och skön som jag är har jag börjat lägga ägg för ruttning. Planen nu i tidigt skede är en blandning av ägg, hundbajs och vatten/mjölk i vattenballonger. Det kan inte bli annat än bra imo.. Berättade det för tjejen och hon kom på smarta idén att slänga in färg. Jag antar att hon menade vanlig målarfärg. Om en blondin får det i håret ska det tydligen sitta i ganska fint Citera
GulaGreger Postad 29 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2009 haha njaaa det vore ju bara riktigt elakt, vill ju inte förstöra studenten för nån tjej med rosa hår helt plötsligt.. Citera
ztoobez Postad 29 Maj , 2009 Rapport Postad 29 Maj , 2009 Eftersom Greger står för nötlåtarna här så är det väl lika bra att jag fortsätter producera: Riiiktigt grym imo. True dat! Fortsätt leverera då Citera
GulaGreger Postad 29 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2009 ztoobes: Levererar när jag har något riktigt nötigt igen! Mega: Ja det är lite i överkant va? Känns som att man kanske borde hålla det inom gränsen.. Citera
GulaGreger Postad 29 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2009 Ännu en bra dag att vara Greger! Riktigt fint väder så tänkte glida till hamnen med några vänner, borde vara mycket folk ikväll Citera
GulaGreger Postad 29 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2009 Just det, pokerforum. Fick lite rb idag och lirade faktiskt väldigt bra fram tills att jag och en kille satt rätt djupa, ai och han drog ut. Tråkigt men plussade 2-3 inköp. Citera
fonzie Postad 29 Maj , 2009 Rapport Postad 29 Maj , 2009 Har lite svårt för genren men riktigt fet låt Citera
megaspappa Postad 29 Maj , 2009 Rapport Postad 29 Maj , 2009 Ännu en bra dag att vara Greger! Riktigt fint väder så tänkte glida till hamnen med några vänner, borde vara mycket folk ikväll Ska ni fiska? Citera
GulaGreger Postad 30 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 30 Maj , 2009 Har lite svårt för genren men riktigt fet låt Samma här, men den är feet Ska ni fiska? Heeela natten Citera
GulaGreger Postad 30 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 30 Maj , 2009 greegeeeger, du är så gooo hehehe Haha, fylleinlägg? Tack jozoaaa:-) Citera
GulaGreger Postad 30 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 30 Maj , 2009 hejhejhej Lugn kväll har det varit, snyggyngve överraskade med att komma hem till sverige, får se om det blir lite grind inatt Citera
GulaGreger Postad 31 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2009 Spelar strax min första MTT. Har ju ingen aning om hur det ska spelas så några tips vore tacksamt? Citera
GulaGreger Postad 31 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2009 hej greger, hur gick månaden maj? hej jozoa. Jag suger på poker, vill du hjälpa mig? Har väl backat en del i rullen, känns allmänt tråkigt och jag är inte alls sugen på poker, känns som jag inte kan vinna alls längre. Varför känns såna här inlägg levlande för? Citera
GulaGreger Postad 1 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 1 Juni , 2009 Funderar på att casha ut, det har bara gått så jävla illa de sista två veckorna, det är inte alls roligt. Citera
Recommended Posts