GulaGreger Postad 23 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 23 Maj , 2009 låtar haha n1! Jag lever ändå efter denna filosofi så varför krångla till det. Citera
Snygglenn Postad 23 Maj , 2009 Rapport Postad 23 Maj , 2009 Bet/fold brukar vara bättre än check/syn-fold i såna lägen. Go for it. this omg this! AF runt ~2 är lagom. Kommer man upp runt 5 så stöter man bara bort och blir lättexploaterad Citera
GulaGreger Postad 23 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 23 Maj , 2009 Suttit och funderat nu en stund, tror jag skickar iväg ett sms och frågar om hon vill gå på bio eller något imorn, slippa fundera på det. Det negativa vore ju att det kanske blir svårt att vara vänner eller så efter man frågat, annars skulle man ju bara kunnat låta det vara som det är, ja ni fattar. Hon är alldeles för snygg för att låta det rinna ut i sanden, och vill hon inte är hon inte såpass bra vän att jag inte klarar mig utan henne. Så är mina tankegångar iaf, de brukar funka ganska bra Citera
GulaGreger Postad 23 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 23 Maj , 2009 Det är förresten väldigt lite poker i min pokerdagbok. Passar på att bjuda på den här, jag fullkomligt älskar kommentatorn. Citera
Drunken_Penguin Postad 24 Maj , 2009 Rapport Postad 24 Maj , 2009 tror jag skickar iväg ett sms och frågar om hon vill gå på bio eller något imorn Riktiga män ringer. Ett sms är oftast ett marginellt spel som bäst, men ett samtal är stort +Ev i längden. Citera
GulaGreger Postad 24 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2009 lol du säger det till killen som i stort sett aldrig ens svarar på sms utan ringer upp istället, om jag ens orkar läsa det inom några timmar. Men just nu känns det bättre med sms. Sluta få mig att fundera ännu mer Citera
Drunken_Penguin Postad 24 Maj , 2009 Rapport Postad 24 Maj , 2009 Men det kunde ju inte jag veta. Jag bara delar med mig av det lilla jag faktiskt vet om kvinnofolk. Att jag är alldeles för feg för att ringa nån är en av mina stora luckor när det kommer till att få kärlek. Dessutom är det kul att få folk att fundera. Citera
GulaGreger Postad 24 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2009 haha det låter bra, jag har haft det sjukt bra på tjejfronten sista tiden, känns som jag sprungit bra som fan.. Hur gammal är du btw? Citera
Drunken_Penguin Postad 24 Maj , 2009 Rapport Postad 24 Maj , 2009 Är 27 och så långt ifrån ett förhållande man kan komma ungefär. Känns som att det var ganska nyss man tog studenten, samtidigt som typ halva vänkretsen är på gång att skaffa barn och den andra hälften är i tokigt seriösa förhållanden. Hejja liksom... Citera
GulaGreger Postad 24 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2009 Diiiisssaaad Tror jag iaf Citera
GulaGreger Postad 24 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2009 Vid närmare eftertanke, dissad helt klart. Citera
GulaGreger Postad 24 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2009 Fuck dagboken vad bittert det känns. haha Citera
sandis84 Postad 24 Maj , 2009 Rapport Postad 24 Maj , 2009 Är 27 och så långt ifrån ett förhållande man kan komma ungefär. Känns som att det var ganska nyss man tog studenten, samtidigt som typ halva vänkretsen är på gång att skaffa barn och den andra hälften är i tokigt seriösa förhållanden. Hejja liksom... lol jag är 24 och i samma situation... sux Citera
ulaf Postad 24 Maj , 2009 Rapport Postad 24 Maj , 2009 Fuck dagboken vad bittert det känns. haha Nooooo Du behöver henne inte ändå, upp och jobba! Citera
GulaGreger Postad 24 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2009 Nooooo Du behöver henne inte ändå, upp och jobba! Tack för stödet ulaf Ska nog skotta lite nu för att dagen ändå suger så jävla mkt. Citera
jozoa Postad 25 Maj , 2009 Rapport Postad 25 Maj , 2009 jag hade typ liknande situation och körde sms, blev obv dissad...tror det blir svårare för henne att säga nej om man ringer, läxa lärd. Citera
GulaGreger Postad 25 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2009 jag hade typ liknande situation och körde sms, blev obv dissad...tror det blir svårare för henne att säga nej om man ringer, läxa lärd. hahah men det blir väl lite fel ändå om man tvingas till det? Träffade henne nu ikväll förresten, vi var fyra st och spela minigolf, fan vad snygg hon är Citera
GulaGreger Postad 25 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2009 fittluderjävlahora torskade 4 inköp till en jävla träffhora precis Och va är det för jävlar bögar som röstat ner min dagbok, bara tre stjärnor, brinn i helvetet. Citera
jozoa Postad 26 Maj , 2009 Rapport Postad 26 Maj , 2009 fittluderjävlahora torskade 4 inköp till en jävla träffhora precisOch va är det för jävlar bögar som röstat ner min dagbok, bara tre stjärnor, brinn i helvetet. , du är värd en femma bara för den kommentaren Citera
GulaGreger Postad 27 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 27 Maj , 2009 Finns en tradition här i nyköping med ett flottrace för studenterna. Fick precis reda på att det är nästa vecka och skön som jag är har jag börjat lägga ägg för ruttning. Planen nu i tidigt skede är en blandning av ägg, hundbajs och vatten/mjölk i vattenballonger. Det kan inte bli annat än bra imo.. Citera
GulaGreger Postad 27 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 27 Maj , 2009 Bra idé, då måste man nog köra det i en mixer först för att det ska bli tillräcklig sörja att få ner i vattenballongerna. Citera
ulaf Postad 27 Maj , 2009 Rapport Postad 27 Maj , 2009 Bra idé, då måste man nog köra det i en mixer först för att det ska bli tillräcklig sörja att få ner i vattenballongerna. Man kan ta bara spadet också eller vad det heter, men inälvor ger ju en extra touch. Citera
GulaGreger Postad 27 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 27 Maj , 2009 Sant! Fan vad jag skulle kräkas om jag fick en sån där blandning på mig fyfaan... 500 spänn på united ikväll! Några mer tips på spel? Citera
Recommended Posts