Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 364
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Suttit och funderat nu en stund, tror jag skickar iväg ett sms och frågar om hon vill gå på bio eller något imorn, slippa fundera på det. Det negativa vore ju att det kanske blir svårt att vara vänner eller så efter man frågat, annars skulle man ju bara kunnat låta det vara som det är, ja ni fattar. Hon är alldeles för snygg för att låta det rinna ut i sanden, och vill hon inte är hon inte såpass bra vän att jag inte klarar mig utan henne.

Så är mina tankegångar iaf, de brukar funka ganska bra :)

Postad

lol du säger det till killen som i stort sett aldrig ens svarar på sms utan ringer upp istället, om jag ens orkar läsa det inom några timmar. Men just nu känns det bättre med sms. Sluta få mig att fundera ännu mer

:D

Postad

Men det kunde ju inte jag veta. :ola: Jag bara delar med mig av det lilla jag faktiskt vet om kvinnofolk. Att jag är alldeles för feg för att ringa nån är en av mina stora luckor när det kommer till att få kärlek.

Dessutom är det kul att få folk att fundera. :twisted:

Postad

Är 27 och så långt ifrån ett förhållande man kan komma ungefär. :-D

Känns som att det var ganska nyss man tog studenten, samtidigt som typ halva vänkretsen är på gång att skaffa barn och den andra hälften är i tokigt seriösa förhållanden. Hejja liksom...

Postad
Är 27 och så långt ifrån ett förhållande man kan komma ungefär. :-D

Känns som att det var ganska nyss man tog studenten, samtidigt som typ halva vänkretsen är på gång att skaffa barn och den andra hälften är i tokigt seriösa förhållanden. Hejja liksom...

lol jag är 24 och i samma situation... sux

Postad
jag hade typ liknande situation och körde sms, blev obv dissad...tror det blir svårare för henne att säga nej om man ringer, läxa lärd.

hahah men det blir väl lite fel ändå om man tvingas till det?:-)

Träffade henne nu ikväll förresten, vi var fyra st och spela minigolf, fan vad snygg hon är :-)

Postad
fittluderjävlahora torskade 4 inköp till en jävla träffhora precis

Och va är det för jävlar bögar som röstat ner min dagbok, bara tre stjärnor, brinn i helvetet.

:lol:, du är värd en femma bara för den kommentaren

Postad

Finns en tradition här i nyköping med ett flottrace för studenterna. Fick precis reda på att det är nästa vecka och skön som jag är har jag börjat lägga ägg för ruttning. Planen nu i tidigt skede är en blandning av ägg, hundbajs och vatten/mjölk i vattenballonger. Det kan inte bli annat än bra imo..

Postad
Bra idé, då måste man nog köra det i en mixer först för att det ska bli tillräcklig sörja att få ner i vattenballongerna.

Man kan ta bara spadet också eller vad det heter, men inälvor ger ju en extra touch.