Gå till innehåll

Blu & jkk - var(s) fan är jkk


Bluwajt

Recommended Posts

Du får ju ge det lite tid! =) Det roliga är ju när man både börjar se och känna resultat. Sen är det ju lite som att komma in i grinden. I början kan det vara jävligt segt men sen rullar det bara på :)

 

Jag kände mig osäker o.s.v. första gångerna jag var där, visste t.ex. knappt några bra ryggövningar och fick fråga kompisar om allt. Men började läsa massa på träningsforumet kolozzeum och blev på så vis intresserad av det på samma sätt som jag blev med pokern för några år sen. Då blev det genast mycket roligare...sen när man börjar märka lite resultat också så blir det nästan som ett beroende och grymt kul att gå ner till gymmet och snacka skit med polarna och köra ut sig. :)

 

Jag är dock fortfarande svag, men för 4-5 månader sen var jag LARVIGT svag.

 

Hmm, ligger nog något i det ni säger, men vetifan om jag har motivation ändå :( Hade varit en sak om gymmet låg nära också, men nu ligger det en jävla bit ifrån (måste åka bit) så det försvårar ju det hela lite och gör det jobbigare att komma iväg. Men men, kanske ger det en ny chans fast får nog ta och vila på saken ett tag ;)

 

Du får betala mig big bux isf, little kid :ola:

 

jkkman stejkar!

 

Anledningen till att jag inte skrivit så mycket här är att det enda jag har att skriva är whine och ännu mer wajn. Här kommer lite till...

 

Livet är mest segt nu. Pokern går trögt. Orkar inte räkna ihop månadsresultatet men någonstans mellan 50-80k svenska tror jag. Var uppe kring 160-180k. Måste hitta något att göra på dagarna som gör vardagen dräglig. Sydamerikaresan var nog bland det roligaste jag gjort på flera år och att sen komma hem till grinden är inget vidare. Speciellt när det inte går så bra som man tänkt sig.

Har klivit ner i nivå jämfört med tidigare eftersom psyket inte är det bästa just nu.

Skulle morgonträna med några polare imorron men det är inställt :/. Blir förhoppningsvis 2-3 ggr nästa vecka eller nåt sånt.

 

Segt :( Är nog rätt skönt med skola på ett sätt ändå, har man inte lust kan man ju egentligen bara skita i det några dagar, även fast jag ju typ aldrig gör det då jag är för seriös :oops: Hatar ju dock det ändå såklart...

 

Du får ta och klonka nån livesatte och bjuda med mig imo B)

 

Mår rätt bra nu. Blev bara fyra timmar sömn i natt men sovit och degat några timmar nu så är pigg igen :) Blir nog en del spel ikväll hoppas jag även om jag måste i säng hyfsat tidigt då jag ska göra HSP imon :S Debut, men är inte ens taggad öht. Tror det gäller fem år va (?) och om jag känner mig själv kommer chansen att jag påbörjat högskolan inom den perioden vara extremt liten tyvärr :( Mer för image jag gör det sas, föräldrar hade fått någon form av ryck annars.

 

fejkedit: Nästan ett zumsarinlägg :ola:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

lol, blev inte mycket spel. Hatar min lathet något enormt, måste verkligen ta tag i grinden. Breakade iaf över drygt ett dussin. FTP retade mig av någon anledning och borden kom upp i orginalstorlek på konstiga ställen, så var tvungen och ändra massa vilket tog energi :( Därför sömn nu!

 

Kom på att det är fotboll imon också :D Grymt kul, najs att Adam Johansson är med i truppen också, in med han som vänsterback imo!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fyfan, högskoleprovet var inte att leka med :( Vidrigt att gå upp klockan sju efter knappt fyra timmars sömn och dessutom behöva göra något som involverar läsning och tänkande. Satt nog 3 min med att bara försöka förstå första frågan (med husen), fick inte ihop det lol :( Gick dock bättre efter ett tag och utan att ha rättat är jag nöjd med matten och statistiken. Missnöjd med ord och engelskan. Läsförståelse var knappt godkänd.

 

Dröjer nog länge till jag gör igen. Tiltade framför allt något extremt på alla jävla pauser mellan testen. Fine om man har typ femminutare och något större lunchbreak men typ 40 min mellan varje test är ju äckligt overkill.

 

Trött som fan nu men blir nog ingen powernap utan käk nu vilket brukar pigga upp :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wp Sverige so far imo. Majsen är ju världsklass där bak. Hoppas fan det håller nu bara så kan Berg eller nån komma in och sätta en i slutet.

 

Upp 400 på lite spel förut också efter att ha hittat en bra flyt. Riktigt sugen på mer så blir att köra om jag inte somnar i soffan :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad nickar du på FTP blåvitt?

 

mroceanjr. Dock jättetiltad nu då borden fortfarande kommer upp på retarderade ställen i orginalstorlek. Trodde jag hade fixat det förut, men har kommit på nu att det kan ha att göra med att jag väljer en annan mapp än orginal för att spara HHs. Låter ju obv stört, men enda jag ändrat på och alltid funkat förut så får spara i orginalmappen igen. Game on nu iofs :)

 

edit: Har för övrigt satt upp ett litet mål att cleara FTP-bonusen innan scoop börjar på torsdag. Har tjänat 336/600 so far och tror det är kring 300 st till som behövs för att cleara, så ska absolut gå

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick rätt kasst nu på kvällen. Fick in runt 60-70 st tror jag och började med att backa det jag plussade förut plus lite till :( Lyckades aldrig få något riktigt flyt förrän slutet (avslutade 1,1,1,3) så blev ett okej back på typ 250 och totalt + runt 200 idag inkl bonus.

 

Imon blir det mtts, vilket jag lovat en kille att köra av en anledning :)

 

Säng nu, nästan ath trött så ska bli underbart:-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Plussade typ $1k på en halvtimmes cg nu. Inte blivit något mttspel under helgen än, bara några cgsessioner. Ganska svängigt men hyfsat + iaf.

Ska iväg till en lillkusin som fyllde år igår. Kanske kommer hem lagom till million eller något sånt. Förresten gillar jag inte söndagar till skillnad från många andra turredonks:-(

 

gl wajt och alla andra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte fortsätta wajna på bad beats och liknande, men sparar er detaljerna. Kontantspelet går bra och finansierar just nu mitt turregambooool. Har inte sovit i natt fast jag bara grindade tills strax efter 2. Railar Eisen nu på ft i sena 109r.

Lite allmänna tankar om att grinda poker utan resultat kommer nedan (grymt bra låt för övrigt):

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte hänt så mycket i mitt boring life today. Upp, till skolan. Tre smålektioner varav en lekhalvtimma typ där vi körde tävling där man ska komma på typ en kändis, stad, spel osv på en bokstav som läraren gav, bara unika svar räknades. Rätt kul faktiskt, fast blattelaget vann obv då dom tog massa sjuka städer ingen hört talas om osv. Läraren krävde inget koll heller, fast så fort jag sa något skumt skulle det däremot kollas, tilt.

 

Bara degat vid datorn hela dagen annars. Sjukt vad mycket av mitt liv som går åt slöchatt och slösurf. Men är nog ganska kul ändå, annars hade jag väl inte gjort det så mycket.

 

Okej pokermässigt också även om det bara blev nån timmas spel. Avslutade dock med tre bubblor så var lite tråkigt men upp kring $120 inkl bonus så får väl ses som okej. Bästa var iofs att jag kom på nötordet "filt" som kom till då fitta var på väg ut från munnen fast ändrade det till tilt mitt i liksom :? Ska nog överanvända det på highstakescruisen för image!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte hänt så mycket i mitt boring life today. Upp, till skolan. Tre smålektioner varav en lekhalvtimma typ där vi körde tävling där man ska komma på typ en kändis, stad, spel osv på en bokstav som läraren gav, bara unika svar räknades. Rätt kul faktiskt, fast blattelaget vann obv då dom tog massa sjuka städer ingen hört talas om osv. Läraren krävde inget koll heller, fast så fort jag sa något skumt skulle det däremot kollas, tilt.

 

Bara degat vid datorn hela dagen annars. Sjukt vad mycket av mitt liv som går åt slöchatt och slösurf. Men är nog ganska kul ändå, annars hade jag väl inte gjort det så mycket.

 

Okej pokermässigt också även om det bara blev nån timmas spel. Avslutade dock med tre bubblor så var lite tråkigt men upp kring $120 inkl bonus så får väl ses som okej. Bästa var iofs att jag kom på nötordet "filt" som kom till då fitta var på väg ut från munnen fast ändrade det till tilt mitt i liksom :? Ska nog överanvända det på highstakescruisen för image!

 

Jag brukar skrika "fiiiskpinne" istället för din "filt" där.

 

Bra dagbok förresten, ska försöka följas :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

^Jo, agree. Hatar folk som ersätter svordomar med andra ord och även folk som tycker det är fel att svära (lol). Tycker dock det är kul när man kommer på nya ord av misstag, eller så är det för att jag har så boring life annars, att varje liten ljusglimt är mycket värd! Småskrattade lite idag t.ex. när jag såg bil med regnummer "WTF xxx" på hemvägen :)

 

Björkmanfilmen är grym btw :) Såg den matchen via livestream sjukt nog (kollar inte mkt tennis annars) men han har ju så rätt också. Domaren va helt störd om jag minns rätt, var rätt tiltad jag också :ola:

 

Var å köpte ny router på väg hem från skolan så förhoppningsvis kan internet funka bra igen. Funkat i 1-2h nu iaf (problemen kom alltid inom 5-10 min annars), men man vet ju aldrig. STÅ plz.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjo alla. Var ute en sväng i morse och körde UFC/MMA/krogslagsmål med en kompis. Vi satte på oss handskar och sen körde vi en hyfsat lugn batalj. Fi var dock 9 cm längre, 12 kg tyngre och har tränat kampsport i ungefär 8 år. Jag började obv blöda rätt snabbt men sjukt kul är det att få svinga lite :mrgreen:, som tur är tog Fi det ganska lugnt då jag både saknade tandskydd och susp.

Men nu är det inhandlat så kan nog åka på en ordentlig omgång på fredag:-P

Käkade lunch på stan med honom också innan han skulle till skolan. Var riktigt fint väder här uppe i norr under förmiddan, skönt.

 

Var just och skaffade gymkort på närmsta gym. Ska försöka ta och köra ett pass nu efter middagen, degat tillräckligt länge nu känner jag.

 

Min nya laptop kommer ikväll. En dell xps för 27k. Degar för att slippa allt krångel + att den klarar en 30"skärm. Orkar inte grinda på en seg dator liksom. Materiallirare obv.

 

Första körlektionen är imorgon, dubbelpass, sen ett till dubbelpass på fredag. Ska försöka köra nästa vecka också. Förhoppningsvis så har jag körkortet innan sommmaren.

 

Räknade ihop månaden. Otroligt nog är jag upp 120k SEK.

Är nöjd mtp hur fruktansvärt dåligt det känns som att det har gått. Blir nog typ ett k $/€ i rakeback också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...