Gå till innehåll

Blu & jkk - var(s) fan är jkk


Bluwajt

Recommended Posts

Sick run i partyspeeds idag. Vann $40, vann $50 och kom trea i $120 efter att ha torskat QQ vs 77 aipre för hu med jättechiplead. Lite segt att dom inte är så stora/dyra, så knappt plus något om jag inte klonkar dom jag har kvar, men ska inte klaga, sprang något sjukt obv :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Bra jobbat bluwwe, turbokungen?

 

lol :oops: köpte solbrillor för 260 dollar idag, och det var nedsatt pris! :oops: :oops:

 

Dock ser de inte så dyra ut så då är det okej :D

 

ulaf>>>bluwwe ju =((

 

Ftade två turrar precis. $26 21k och $75 22.5k, båda ftp. Bust som femma i 26an och sjua i 75an. Inget att göra i den billiga där jag var rätt short till ft osv men lite segt i 75an där jag fliptorska sen busta med AK vs Q2 men men. Upp 3.8k idag ändå så rätt nöjd ändå, även om det känns lite småsurt nu :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Semisegt igår :( Vann obv en partyspeed ($40) för drygt 1k men var kallt i övrigt. Var dock deep i båda 50r på ongame och boss men flipbubblade boss och ut som tia på ongame efter AQ vs Q4 :evil: SEgt att inte få tura i slutet, men turar rätt bra på vägen så det kommer prob :)

 

Hade tänkt köra spelledigt idag men morsan och farsan ska bort så då kan man spela utan att skämmas. Får se, semisugen ändå :oops:

 

Bokade för övrigt barcelonaflyg med pokeremil igår. 27juli-3aug och möts upp med jkk där nere, kommer bli övernöten såklart:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hello boys. Har ni (eller någon annan) en bra lista över fredagsturneringar, storleksordning 100+?

 

Tja. Nja, dålig koll faktiskt mer än de vanliga turrarna. Tror dock ipoker kör någon spec, typ $100r eller så (kör den ändå inte så inte säkert), det är det enda.

 

Nu tror jag bestämt att det är dags för en ny video, Bluwajt. :roll: Dra upp ett par st turrar och kommentera när du lirar, vore guld.

 

haha, jaså? :D Mjo, kan väl recca någon gång kanske för att skämma ut mig igen om det finns intresse :)

 

Inga mtts idag, fast kör turbosarna sen obv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja. Nja, dålig koll faktiskt mer än de vanliga turrarna. Tror dock ipoker kör någon spec, typ $100r eller så (kör den ändå inte så inte säkert), det är det enda.

 

Mmm, ipokers 109r är riktigt grym på fredagar. 100k gtd och skämmigt mycket fisk. Annars är det väl det tidiga schemat bara vanliga turrar, med undantag party 215fo 45k gtd som också är rätt nice.

 

haha, jaså? :D Mjo, kan väl recca någon gång kanske för att skämma ut mig igen om det finns intresse :)

 

Inga mtts idag, fast kör turbosarna sen obv.

 

Recca söndagsgrinden obv

 

imo

 

 

btw har jag fått en löjligt bra start på juli. Skönt efter misären i juni. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu tror jag bestämt att det är dags för en ny video, Bluwajt. Dra upp ett par st turrar och kommentera när du lirar, vore guld.

 

haha, jaså? :D Mjo, kan väl recca någon gång kanske för att skämma ut mig igen om det finns intresse :)

 

Inga mtts idag, fast kör turbosarna sen obv.

 

+1

Instämmer, är oxå intresserad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+1

Instämmer, är oxå intresserad.

 

okej, kan väl köra någon dag då :)

 

Kasst igår. Gick riktigt riktigt dåligt i det mesta. Enda jag var riktigt djup i var msop main event, men bustade som 29 för typ 1.2k. Riktigt segt då motståndet var minst sagt skönt i den turren, ettan fick över 100 också vilket hade smakat men men. Förutom den tre småcasher i 30r parre, 100fo ipoker och 750k ftp. Ingen riktigt koll på hur jag låg innan sessionen men tror backet hamnade kring 3k.

 

Aja, inga mtts idag iaf utan Blåvitt på tv om en halvtimma. Ska också beställa en lappie tänkte jag vilket behövs för kommande resor osv. Rör mig redan imon upp till Sorken/Emil för lite skoj och allmänt degande vilket lär bli kul =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gaaaah :(

 

Riktigt sjuk mtt-grind. Deep i fyra turrar men ingen klonk hehehe :(

 

Först 20 i 100 fo efter KK<99 i jättechippiepot :(

 

Sen fyra i 100 1r1a stars. Hade QQ<JJ i jättechippiepot med 5, 6 kvar :(

 

Sen ft-bubbla 200 turbon FTP efter KQ vs AK i sb vs bb. Gjorde lite onödig stor openpush, borde spelat raise/syn men :(

 

Sen 13 i 150fo FTP efter att repushat 30bb från sb med AT in i buttons AK. T på florren, men K på river :(

 

Sjukt hur man kan vara så tiltad över 4k plurre men känns inte bra nu iaf :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okej, kan väl köra någon dag då :)

Gott snackat, ser vi fram emot! Blir nyttigt att kika på då ens egna turneringsspel suger mer än någonsin numera.

 

Tråkigt att höra med turrarna, bara köra på.

 

Heja blåvitt, dem lyckades i alla fall idag...alltid något.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[/quote=Bluwajt;1284149]okej, kan väl köra någon dag då :)

Gott snackat, ser vi fram emot! Blir nyttigt att kika på då ens egna turneringsspel suger mer än någonsin numera.

 

Tråkigt att höra med turrarna, bara köra på.

 

Heja blåvitt, dem lyckades i alla fall idag...alltid något.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...