Gå till innehåll

Blu & jkk - var(s) fan är jkk


Bluwajt

Recommended Posts

Har nog dragit på mig första riktiga bakfyllan, känns hemskt :( Bara varit lite trött innan dagen efter och så men idag är det fan katastrof med huvudvärk, halsont, öronlock och allt :(

 

Rätt grymt igår iaf. Började dagen med en semitråkig imo typ partycruise där högtalarna var sprängda lol. Sedan körde vi lite kina ett tag och gick sen till spritfesten på pacha som är typ största skandinaviska klubben, dom hade fri bar i 3h :( Åkte sedan till Paradisio (tror det hette så) som låg typ 10 min från staden men var sjukt grymt. Dom hade säsongsöppning, var nog minst 2k människor där och tror det var en känd dj som spelade. Coolaste klubben jag varit på iaf, men var så sjukt seg bara efter att ha gått upp typ tio för partycrusien så drog därifrån runt fyra tror jag efter att ha försökt piggna till med rena redbulls vilket inte gick :(

 

Vaknade typ för en timma sedan och ska nog inte göra något spec idag tror jag. Bara ta det lugnt sen drar alla imon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fiskigt o missa soluppgången på Paradiso !

 

vet, hört massa om att den skulle vara grym :( Gick dock inte, hade erdan bl.a. satt mig och öppnat en vatten samt semidäckat vid ett reserved-bord så fick böta en del för det :( (kommer inte ihåg hur mycket dock).

 

Vidrigt hur ont jag har i mina knän också. Smörjde in mig bra igår trodde jag men glömde dom heheheh. Blev också hånad för att jag bara solat framsidan och inte ryggen men standard ju imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vet, hört massa om att den skulle vara grym :( Gick dock inte, hade erdan bl.a. satt mig och öppnat en vatten samt semidäckat vid ett reserved-bord så fick böta en del för det :( (kommer inte ihåg hur mycket dock).

 

Vidrigt hur ont jag har i mina knän också. Smörjde in mig bra igår trodde jag men glömde dom heheheh. Blev också hånad för att jag bara solat framsidan och inte ryggen men standard ju imo.

 

 

Haha böta?! :?

Kommer iofs ihåg att vakterna inte va o leka med på de där stället..

 

Btw, hoppas ni varit på Sand? Annars se till att dra dit ikväll.. softa bartenders, skönt avstick från bargatan och riktigt bra drinkar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha böta?! :?

Kommer iofs ihåg att vakterna inte va o leka med på de där stället..

 

Btw, hoppas ni varit på Sand? Annars se till att dra dit ikväll.. softa bartenders, skönt avstick från bargatan och riktigt bra drinkar!

 

nä, har nog missat det :( Finns ett grymt ställe i ena änden av bargatan som har sjukt goda drinkar och vattenpipa. Drog en banana daiquiri där somnog var den godaste drink jag druckit.

 

Ingen utgång för varken mig eller jkk idag dock då jag mår riktigt piss och jkk ska till barca om några timmar.

 

Varför sola något man ändå inte kan kolla på i spegeln?

 

precis. Man får ju inte med ansiktet när man kör rygg heller på samma sätt och det är ju det enda man visar offentligt imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter på rhodos flygplats nu och mår kasst. Mått dåligt enda sedan äckelutgången i fredags och idag var det nästan värre än igår, framförallt med en jävla snuva som fortfarande sitter i. Drar in nästan hela tiden :(

 

Ska bli rätt skönt att komma hem mtp hur jag mår. Hade nog velat dra ändå, 1v på rhodos räcker rätt bra tror jag, för sedan kan man det.

 

Nästa resa ser ut att bli emop prag i slutet av juni. Skulle tro att det är runt 70% att jag åker ner :) vidrigt sugen på livepoker obv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

11 i en emop barca satte med 6 paket :cry: Lite segt, hade rätt fin stack med typ 14 kvar men kan ha gjort en kass push med 99 efter att en semishort ställt från tidig pos. Standard i mtt imo men vetifan i sat, har mkt att lära där :(

 

Min läpp har för övrigt börjat flagra (???). Rätt skönt imo att gå och bita på de döda bitarna. Riktigt äckligt dock när man råkar riva av en levande bit, sjukt vidrigt verkligen. Spelar dock bara safe nu för tiden, så har nog inte hänt på några år iaf 8-)

 

Vill verkligen få in lite volym husngs imon. Mycket tvek dock om jag mår som idag men förhoppningsvis hjälper nattens sömn tillräckligt för att bli så bra som det krävs =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lolz, "driftade" ratt rejalt igar.

vet inte vad det heter pa svenska men alla som gjort det vet att det fan inte ar kul...

 

Har grindat jattelite denna manad och kommer troligen inte spela manga fler hander. Forsta backmanaden pa lange. Mar dock javligt bra just nu :-) (tror det hanger ihop med att jag inte lirat ngt)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såja :) Kom tvåa i 200 turbon på FTP idag för 6.7k vilket var riktigt skönt eftersom mtts gått så dåligt sen stejkstarten i stort sett. Var nere i ett rätt stort hål men uppe på lillplusset nu iaf vilket känns riktigt bra. Blir roligare söndagsgrind då eftersom jag kan vinna lite egna pengar sas :)

 

Ska nog sova snart med önskar maskinen ulle GL som är på väg att FTa 15, 1530 och 1600 turren på FTP :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vann ett paket till emop prag förut :S Riktigt vidrig satte, var tjugo paket och tror vi spelade från 24-20 spelare i säkert en och en halv timma och jag låg på typ 4-5bb under hela tiden. Skönt att klonka iaf men lite stressad över flyg osv. Får itne välja dag utan ska spela på onsdag och går inga bra flyg fram tills dess om jag inte vill åka om 6-7h men blir prob så att jag får åka ifrån köpenhamn på tisdag vilket funkar.

 

Gått sådär i övrigt. Massa småcashes men ingen större. 800 för artonde plats i 100fo är nog största, fast kvar i 30r på ftp itm så kanske kan toppa den :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...