Gå till innehåll

Blu & jkk - var(s) fan är jkk


Bluwajt

Recommended Posts

Fyfan, man kan inte dricka absinth:shock:

 

Har endast gjort det engång, och det var bara för att jag var i Prag. Man skulle iofs kunna köpa en flaska bara för att, men inte konsumera skiten:oops:

 

Ar ju helt ok smak ju, men fortsatt med din strawberry daiquiri om du vill :roll:.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ja han har lite att bevisa på volleybollplanen i rhoddan nu:mrgreen:

 

lol, svårt. Du är stor och tjejig i bollbehandlingen. Jkk kort och kompakt så han kommer säkert inte många centimeter upp vid ett eventuellt hopp. Dom andra räknar jag inte som hot alls.

 

Tycker för övrigt busschaufförer som står stilla vid ett rödljus 30 sekunder 30 meter från hållplatsen utan att släppa in kan dö i en fettbrand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Månadsslut också! Hade skrivit upp hur mycket jag hade inne osv när maj startade för att lätt kunna räkna ut hur mycket jag plussat/backat men har blivit lite probs ändå då jag ju kör stejk nu med vad det innebär. Ser man till mitt eget spel är jag dock runt $1.5k upp på husngs inkl rb för april. Lite mer back på mtts för egna pengar men hade ju procentklonk i Consp för nästa 4.5k så slutar upp kring 4k ändå vilket jag är hyfsat nöjd med :)

 

Stejken ligger för tillfället back kring 2k men det är ju inte mina pengar ändå :-P

 

Ny månad. Såg idag att jag troligtvis bara kommer gå en dag till till skolan (ons) så kommer finnas mycket tid för spel. Kommer mixa husngs och mtts är det väl tänkt och siktar på en femsiffrig dollarmånad 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol jag ar ju tanig nu. :-(

 

Hittar en fin manad vilket ocksa ar mycket conspdonkens fel. Dock ser man ju fortfarande inte till nagra pengar vilket gor att det blir kris om dom inte kommit in nar jag kommer hem pa onsdag kvall. Mitt liv ar fortfarande mycket hart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol fatt en del pengar till moneybookers nu. Det sega ar att jag idag fatt in ett uttag som jag gjorde igar natt , men det som ar fran den 27e har inte kommit an (samma skin). Hoppas fan att jag inte skickat till nagon annas moneybookerskonto. Skulle vara livstiltande.

 

3 flarror absinth 35 ar inhandlade (obv ar jag radd for Emil, bara att lyda). Sjukt vad de tre tjejerna som jobbade i affaren blev oroliga. Jag hade inget leg, dom fragade faktiskt. Men jag ser ju galet manlig ut sa jag fick till slut handla :mrgreen:. 1760 tjeckiska kronor gick det pa. Typ 750 svenska eller ngt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas fan att jag inte skickat till nagon annas moneybookerskonto. Skulle vara livstiltande.

 

:oops:

 

3 flarror absinth 35 ar inhandlade (obv ar jag radd for Emil, bara att lyda). Sjukt vad de tre tjejerna som jobbade i affaren blev oroliga. Jag hade inget leg, dom fragade faktiskt. Men jag ser ju galet manlig ut sa jag fick till slut handla :mrgreen:. 1760 tjeckiska kronor gick det pa. Typ 750 svenska eller ngt.

 

:S:S:S:S kort kompakt som sagt.

 

Knappt något spel igår. Började med 5-2 på husngs och blir alltid så jävla nöjd då och vill inte förlora backet :cry: Hatar det.

 

Mtts idag dock. Kör 18-22 regs och 3-4 turbos efter det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas fan att jag inte skickat till nagon annas moneybookerskonto. Skulle vara livstiltande.

 

Tydligen misslyckades uttaget, och pengarna skickades tillbaka till mitt konto. Fick dock inget mail om detta :S. Eftersom jag hade HM avstangt trodde jag att jag tjanat betydligt mer an jag hade:oops:. Maj blev hursomhelt en fin manad.

 

:oops:

 

 

 

:S:S:S:S kort kompakt som sagt.

 

Ar ju tanig har jag sagt, med 180 stolta centimetrar

 

Knappt något spel igår. Började med 5-2 på husngs och blir alltid så jävla nöjd då och vill inte förlora backet :cry: Hatar det.

 

Lol, skerp dig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

för chiplead.

 

Full Tilt Poker Game #12581429189: $21,000 Guarantee (1r+1a) (93592751), Table 12 - 250/500 Ante 50 - No Limit Hold'em - 16:32:11 ET - 2009/06/02

Seat 1: Dana VP (12,340)

Seat 2: saixball (7,522)

Seat 3: MrOceanJr (25,897)

Seat 5: flobbe (9,909)

Seat 6: grannt (18,383)

Seat 7: sabina75 (13,518)

Seat 8: TheCoon310 (21,531)

Seat 9: AAG43 (7,402), is sitting out

Dana VP antes 50

saixball antes 50

MrOceanJr antes 50

flobbe antes 50

grannt antes 50

sabina75 antes 50

TheCoon310 antes 50

AAG43 antes 50

saixball posts the small blind of 250

MrOceanJr posts the big blind of 500

The button is in seat #1

*** HOLE CARDS ***

Dealt to MrOceanJr King of SpadesKing of Clubs

flobbe folds

grannt folds

sabina75 folds

TheCoon310 raises to 1,000

AAG43 folds

Dana VP folds

saixball folds

MrOceanJr raises to 3,000

TheCoon310 calls 2,000

*** FLOP *** 9 of Diamonds8 of Spades2 of Diamonds

MrOceanJr bets 3,500

TheCoon310 raises to 8,000

MrOceanJr raises to 22,847, and is all in

TheCoon310 calls 10,481, and is all in

MrOceanJr shows King of SpadesKing of Clubs

TheCoon310 shows 2 of Hearts2 of Clubs

Uncalled bet of 4,366 returned to MrOceanJr

*** TURN *** 9 of Diamonds8 of Spades2 of Diamonds6 of Spades

*** RIVER *** 9 of Diamonds8 of Spades2 of Diamonds6 of Spades7 of Diamonds

MrOceanJr shows a pair of Kings

TheCoon310 shows three of a kind, Twos

TheCoon310 wins the pot (43,612) with three of a kind, Twos

MrOceanJr: nh

*** SUMMARY ***

Total pot 43,612 | Rake 0

Board: 9 of Diamonds8 of Spades2 of Diamonds6 of Spades7 of Diamonds

Seat 1: Dana VP (button) folded before the Flop

Seat 2: saixball (small blind) folded before the Flop

Seat 3: MrOceanJr (big blind) showed King of SpadesKing of Clubs and lost with a pair of Kings

Seat 5: flobbe folded before the Flop

Seat 6: grannt folded before the Flop

Seat 7: sabina75 folded before the Flop

Seat 8: TheCoon310 showed 2 of Hearts2 of Clubs and won (43,612) with three of a kind, Twos

Seat 9: AAG43 folded before the Flop

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trist som fan, hoppas det styr upp sig fr o m ikväll då bluwee!

edit: hade inte sett ditt senaste inlägg när jag skrev det här :(

 

hoppas jag med. Är ju trots allt stejk och kommer ändå plussa så mkt i kinapokergames mot jkk så ingen fara än iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Taskitgt att kalla Jkk kort om han 180cm lång:-(

 

Jag tycker iaf inte att jag e kort mina egna 180;-)

 

haha emil sa också så :( mer att han ser kort ut på bilderna jag sett haha.

 

Itmade (tidig itm obv) en turre på 7h grind. Då mår man bra imo :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjuuukt vad daligt jag och bluwwe springer pa mtts :(.

 

Jag ar upp 4k for juni dock (cg fran offentlig data). Risken att mitt konto blir hackat ar val lite val stor dock. Kanske motsvarar 0 i ev.

 

Ar galet full. Ville ligga ikvall. Far dock inget, :cry:

 

Inte tagit stallning till prostitution sa det avvaktar jag med :S. Ar nnog emot...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjuuukt vad daligt jag och bluwwe springer pa mtts :(.

 

+1

 

Jag ar upp 4k for maj dock (cg fran offentlig data). Risken att mitt konto blir hackat ar val lite val stor dock. Kanske motsvarar 0 i ev.

 

fu

 

Ar galet full. Ville ligga ikvall. Far dock inget, :cry:

 

hahahaha, being jkk/bluwee imo

 

Inte tagit stallning till prostitution sa det avvaktar jag med :S. Ar nnog emot...

 

skerp dig. Inget fel på det ju

 

Sista dagen i skolan på ett tag. Är obv på plats nästan en timma innan första lektionen :S8-) Ska testa spela lite faktiskt, kolla om skollinan är nåt att ha. Brukar inte gilla att logga in på den dock mtp alla porrtrojans som bör ligga på den men kör jkk från offentlig borde jag kunna köra från porrlaptopen imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...