jkkman Postad 1 Juni , 2009 Rapport Share Postad 1 Juni , 2009 Fyfan, man kan inte dricka absinth:shock: Har endast gjort det engång, och det var bara för att jag var i Prag. Man skulle iofs kunna köpa en flaska bara för att, men inte konsumera skiten:oops: Ar ju helt ok smak ju, men fortsatt med din strawberry daiquiri om du vill . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smooger Postad 1 Juni , 2009 Rapport Share Postad 1 Juni , 2009 Ar ju helt ok smak ju, men fortsatt med din strawberry daiquiri om du vill . Cooling8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 1 Juni , 2009 Rapport Share Postad 1 Juni , 2009 Cooling8-) jag vet 8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 1 Juni , 2009 Rapport Share Postad 1 Juni , 2009 Jag är Ängeln17 och dessutom ordningsman då: alund1, Bluwajt, Rille, Ängeln17 4 11.43% Typiskt Bluwajt att reppa aeckeltunt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 1 Juni , 2009 Rapport Share Postad 1 Juni , 2009 Typiskt Bluwajt att reppa aeckeltunt. Ja han har lite att bevisa på volleybollplanen i rhoddan nu:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 1 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2009 Ja han har lite att bevisa på volleybollplanen i rhoddan nu:mrgreen: lol, svårt. Du är stor och tjejig i bollbehandlingen. Jkk kort och kompakt så han kommer säkert inte många centimeter upp vid ett eventuellt hopp. Dom andra räknar jag inte som hot alls. Tycker för övrigt busschaufförer som står stilla vid ett rödljus 30 sekunder 30 meter från hållplatsen utan att släppa in kan dö i en fettbrand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 1 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2009 Månadsslut också! Hade skrivit upp hur mycket jag hade inne osv när maj startade för att lätt kunna räkna ut hur mycket jag plussat/backat men har blivit lite probs ändå då jag ju kör stejk nu med vad det innebär. Ser man till mitt eget spel är jag dock runt $1.5k upp på husngs inkl rb för april. Lite mer back på mtts för egna pengar men hade ju procentklonk i Consp för nästa 4.5k så slutar upp kring 4k ändå vilket jag är hyfsat nöjd med Stejken ligger för tillfället back kring 2k men det är ju inte mina pengar ändå Ny månad. Såg idag att jag troligtvis bara kommer gå en dag till till skolan (ons) så kommer finnas mycket tid för spel. Kommer mixa husngs och mtts är det väl tänkt och siktar på en femsiffrig dollarmånad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 1 Juni , 2009 Rapport Share Postad 1 Juni , 2009 lol jag ar ju tanig nu. Hittar en fin manad vilket ocksa ar mycket conspdonkens fel. Dock ser man ju fortfarande inte till nagra pengar vilket gor att det blir kris om dom inte kommit in nar jag kommer hem pa onsdag kvall. Mitt liv ar fortfarande mycket hart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 2 Juni , 2009 Rapport Share Postad 2 Juni , 2009 Lol fatt en del pengar till moneybookers nu. Det sega ar att jag idag fatt in ett uttag som jag gjorde igar natt , men det som ar fran den 27e har inte kommit an (samma skin). Hoppas fan att jag inte skickat till nagon annas moneybookerskonto. Skulle vara livstiltande. 3 flarror absinth 35 ar inhandlade (obv ar jag radd for Emil, bara att lyda). Sjukt vad de tre tjejerna som jobbade i affaren blev oroliga. Jag hade inget leg, dom fragade faktiskt. Men jag ser ju galet manlig ut sa jag fick till slut handla . 1760 tjeckiska kronor gick det pa. Typ 750 svenska eller ngt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 2 Juni , 2009 Rapport Share Postad 2 Juni , 2009 1,5L alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 2 Juni , 2009 Rapport Share Postad 2 Juni , 2009 1,5L alltså? Nej, 2,1l :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 2 Juni , 2009 Rapport Share Postad 2 Juni , 2009 52st 70% 4or Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 2 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Juni , 2009 Hoppas fan att jag inte skickat till nagon annas moneybookerskonto. Skulle vara livstiltande. 3 flarror absinth 35 ar inhandlade (obv ar jag radd for Emil, bara att lyda). Sjukt vad de tre tjejerna som jobbade i affaren blev oroliga. Jag hade inget leg, dom fragade faktiskt. Men jag ser ju galet manlig ut sa jag fick till slut handla . 1760 tjeckiska kronor gick det pa. Typ 750 svenska eller ngt. :S:S:S kort kompakt som sagt. Knappt något spel igår. Började med 5-2 på husngs och blir alltid så jävla nöjd då och vill inte förlora backet Hatar det. Mtts idag dock. Kör 18-22 regs och 3-4 turbos efter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 2 Juni , 2009 Rapport Share Postad 2 Juni , 2009 Hoppas fan att jag inte skickat till nagon annas moneybookerskonto. Skulle vara livstiltande. Tydligen misslyckades uttaget, och pengarna skickades tillbaka till mitt konto. Fick dock inget mail om detta . Eftersom jag hade HM avstangt trodde jag att jag tjanat betydligt mer an jag hade:oops:. Maj blev hursomhelt en fin manad. :S:S:S kort kompakt som sagt. Ar ju tanig har jag sagt, med 180 stolta centimetrar Knappt något spel igår. Började med 5-2 på husngs och blir alltid så jävla nöjd då och vill inte förlora backet Hatar det. Lol, skerp dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 2 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Juni , 2009 ska skerpa mig Förresten är du så sjuk imo om du loggar in på mb från nätcafedator. Kan lika väl ge bort pengarna direkt ju. Spelet går äckelvidrigt dåligt som vanligt obv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 2 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Juni , 2009 Går helt sjukt dåligt. Vet inte hur många AQ vs AK jag haft so far. Blir nog paus till efter rhodos med mtts om jag inte får nån hyfsad cash idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 2 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Juni , 2009 för chiplead. Full Tilt Poker Game #12581429189: $21,000 Guarantee (1r+1a) (93592751), Table 12 - 250/500 Ante 50 - No Limit Hold'em - 16:32:11 ET - 2009/06/02 Seat 1: Dana VP (12,340) Seat 2: saixball (7,522) Seat 3: MrOceanJr (25,897) Seat 5: flobbe (9,909) Seat 6: grannt (18,383) Seat 7: sabina75 (13,518) Seat 8: TheCoon310 (21,531) Seat 9: AAG43 (7,402), is sitting out Dana VP antes 50 saixball antes 50 MrOceanJr antes 50 flobbe antes 50 grannt antes 50 sabina75 antes 50 TheCoon310 antes 50 AAG43 antes 50 saixball posts the small blind of 250 MrOceanJr posts the big blind of 500 The button is in seat #1 *** HOLE CARDS *** Dealt to MrOceanJr flobbe folds grannt folds sabina75 folds TheCoon310 raises to 1,000 AAG43 folds Dana VP folds saixball folds MrOceanJr raises to 3,000 TheCoon310 calls 2,000 *** FLOP *** MrOceanJr bets 3,500 TheCoon310 raises to 8,000 MrOceanJr raises to 22,847, and is all in TheCoon310 calls 10,481, and is all in MrOceanJr shows TheCoon310 shows Uncalled bet of 4,366 returned to MrOceanJr *** TURN *** *** RIVER *** MrOceanJr shows a pair of Kings TheCoon310 shows three of a kind, Twos TheCoon310 wins the pot (43,612) with three of a kind, Twos MrOceanJr: nh *** SUMMARY *** Total pot 43,612 | Rake 0 Board: Seat 1: Dana VP (button) folded before the Flop Seat 2: saixball (small blind) folded before the Flop Seat 3: MrOceanJr (big blind) showed and lost with a pair of Kings Seat 5: flobbe folded before the Flop Seat 6: grannt folded before the Flop Seat 7: sabina75 folded before the Flop Seat 8: TheCoon310 showed and won (43,612) with three of a kind, Twos Seat 9: AAG43 folded before the Flop Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 Juni , 2009 Rapport Share Postad 2 Juni , 2009 Går helt sjukt dåligt. Vet inte hur många AQ vs AK jag haft so far. Blir nog paus till efter rhodos med mtts om jag inte får nån hyfsad cash idag. Trist som fan, hoppas det styr upp sig fr o m ikväll då bluwee! edit: hade inte sett ditt senaste inlägg när jag skrev det här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 2 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Juni , 2009 Trist som fan, hoppas det styr upp sig fr o m ikväll då bluwee!edit: hade inte sett ditt senaste inlägg när jag skrev det här hoppas jag med. Är ju trots allt stejk och kommer ändå plussa så mkt i kinapokergames mot jkk så ingen fara än iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smooger Postad 2 Juni , 2009 Rapport Share Postad 2 Juni , 2009 Taskitgt att kalla Jkk kort om han 180cm lång:-( Jag tycker iaf inte att jag e kort mina egna 180;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 Juni , 2009 Rapport Share Postad 2 Juni , 2009 Taskitgt att kalla Jkk kort om han 180cm lång:-( Jag tycker iaf inte att jag e kort mina egna 180;-) 171cm lång stolt padrino här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 2 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Juni , 2009 Taskitgt att kalla Jkk kort om han 180cm lång:-( Jag tycker iaf inte att jag e kort mina egna 180;-) haha emil sa också så mer att han ser kort ut på bilderna jag sett haha. Itmade (tidig itm obv) en turre på 7h grind. Då mår man bra imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 3 Juni , 2009 Rapport Share Postad 3 Juni , 2009 Sjuuukt vad daligt jag och bluwwe springer pa mtts . Jag ar upp 4k for juni dock (cg fran offentlig data). Risken att mitt konto blir hackat ar val lite val stor dock. Kanske motsvarar 0 i ev. Ar galet full. Ville ligga ikvall. Far dock inget, Inte tagit stallning till prostitution sa det avvaktar jag med . Ar nnog emot... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 3 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2009 Sjuuukt vad daligt jag och bluwwe springer pa mtts . +1 Jag ar upp 4k for maj dock (cg fran offentlig data). Risken att mitt konto blir hackat ar val lite val stor dock. Kanske motsvarar 0 i ev. fu Ar galet full. Ville ligga ikvall. Far dock inget, hahahaha, being jkk/bluwee imo Inte tagit stallning till prostitution sa det avvaktar jag med . Ar nnog emot... skerp dig. Inget fel på det ju Sista dagen i skolan på ett tag. Är obv på plats nästan en timma innan första lektionen :S8-) Ska testa spela lite faktiskt, kolla om skollinan är nåt att ha. Brukar inte gilla att logga in på den dock mtp alla porrtrojans som bör ligga på den men kör jkk från offentlig borde jag kunna köra från porrlaptopen imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 3 Juni , 2009 Rapport Share Postad 3 Juni , 2009 välkommen till variansens värld:) Ska försöka att inte busta dig lika ofta bluwwe;) Jkk, vegas? Du skeppade väl in ett paket har jag för mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts