Gå till innehåll

Blu & jkk - var(s) fan är jkk


Bluwajt

Recommended Posts

Slutar 22-19 idag. Brukar ha en rädsla för numret 13 så trodde på back idag eftersom det både är den trettonde och att rullen på ipoker låg på 13xx. Vet att det är mesigt, men har typ sån tvångstanke. Hatar att beta 13xx och så i mtts, försöker alltid undvika det :(

 

 

+1 , inte bara jag med tvångstankar här;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Dragit ner på :( för din skull nu ju mendi! 9-7 på husngs so far. Mötte en kille som träffade en öm punkt :/

 

ShaunoAK:

get a girlfriend mate

 

Hehe tycker du ska posta hela tablechatten, var sjukt rolig ju.:lol:

 

Har f 'o' blivit harassad lite den senaste veckan vid borden:-(. Kanske spelar lite kallt :/.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe tycker du ska posta hela tablechatten, var sjukt rolig ju.:lol:

 

Har f 'o' blivit harassad lite den senaste veckan vid borden:-(. Kanske spelar lite kallt :/.

 

Är ju inte hemma nu så den e nog borta tyvärr :(

 

Kommit fram till Consp nu för några timmar sedan och har dragit igång en rätt stor (för mig iaf) mtt-grind nu så vi håller väl på i några timmar. Nån klonk ska det iaf bli imo :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gick det då???

 

Gick rätt segt igår. Hade 4-5 itms men busta alla tidigt vilket sög obv :evil: Consp tura ju hem 100r som han inte gjort något annat med min nötrail men, hade inga procent i den så blev lite tiltad :(

 

Grymt på morgonen nu dock då jag slog honom i NBA 09. Han hade två raka segrar men Houston och Yao Ming fixade skiten. Ryckte i typ tredje quatern och höll undan 8-)

 

Får se när vi drar igång. Tror han kör vid sjutiden men jag kör nog vid sex eftersom ftp har 100 fo då. Fram tills dess kanske jag hittar lite husngs eller något, får se.

 

Övrigt noterbart:

 

*Consp turbohandlar. Tror aldrig jag handlat så mycket varor på så kort tid :/

*Spelade mot Nusseman igår :) Trodde han lagt av...

*Vi hade en pot ai pre mot varandra igår. KQ vs A9 för honom tror jag. Hade gått okej så tänkte att jag nog skulle vinna, men sen kom jag på vem jag mötte och var bara att ge upp :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns en del roliga saker på flashback :) Guldförstapost imo med restriktionerna https://www.flashback.info/showthread.php?t=870533

 

Hallå matälskare och snabbmatsdårar!

 

Jag har bestämt mig förr att bjuda två av mina vänner på middag/lunch. Vi bor i Göteborg och är alla under 20. Det jag vill är att bjuda dem på en matupplevelse de kommer att uppskatta. Jag äter sällan ute så jag vet inte riktigt hur mycket det kostar. Jag skulle gärna vilja ha förslag på var jag kan bjuda dem. Det kan vara allt från dyrare restauranger till helt vanliga eller annorlunda utländsk mat.

 

Jag har också en del restriktioner och jag kommer inte tillåta dem beställa alkoholhaltiga drycker, läsk, choklad eller glass till efterätt.

 

MVH

 

KrisarN

 

Även skrattat massor åt den här klassikern som Consp visade igår. Smäll-kommentaren med gråten i halsen är så epic :)

 

 

Ska lägga mig och kolla Prison Break nu, sista avsnitten. Rätt taggad faktiskt :^)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick ett förhållandevis värdigt slut på Prison Break tycker jag, även om dom ju borde slutat för ett tag sen. Ska inte spoila om någon inte har sett som vill se men det var iaf rätt känslomässigt i slutet imo :) Ska ju tydligen komma nån dvd eller något med vad som hände efter storyns slut och "4 years later" men blir väl mer som en sidosak antar jag.

 

Aja, drar iaf igång nu om två minuter och startar nog upp till elva eller något. Consp är sliten så han ligger och vilar men startar vid sju. gogogo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha ty roob :)

 

ja, var sick ft. Vann först denna vilken var helt sjukt obv

 

Full Tilt Poker Game #12262072203: $22,500 Guarantee (91453662), Table 3 - 5000/10000 Ante 1000 - No Limit Hold'em - 21:48:05 ET - 2009/05/16

Seat 1: MrOceanJr (138,524)

Seat 3: Verand2 (137,228)

Seat 4: LEADBOOTS (436,135)

Seat 7: daisyxoxo (686,113)

MrOceanJr antes 1,000

Verand2 antes 1,000

LEADBOOTS antes 1,000

daisyxoxo antes 1,000

LEADBOOTS posts the small blind of 5,000

daisyxoxo posts the big blind of 10,000

The button is in seat #3

*** HOLE CARDS ***

Dealt to MrOceanJr Ace of Hearts4 of Spades

MrOceanJr raises to 137,524, and is all in

Verand2 folds

LEADBOOTS has 15 seconds left to act

LEADBOOTS raises to 435,135, and is all in

daisyxoxo calls 425,135

LEADBOOTS shows 6 of Hearts6 of Spades

daisyxoxo shows Ace of SpadesQueen of Spades

MrOceanJr shows Ace of Hearts4 of Spades

*** FLOP *** 8 of Hearts5 of Spades6 of Clubs

*** TURN *** 8 of Hearts5 of Spades6 of ClubsAce of Diamonds

*** RIVER *** 8 of Hearts5 of Spades6 of ClubsAce of Diamonds7 of Hearts

LEADBOOTS shows three of a kind, Sixes

daisyxoxo shows a pair of Aces

LEADBOOTS wins the side pot (595,222) with three of a kind, Sixes

MrOceanJr shows a straight, Eight high

MrOceanJr wins the main pot (416,572) with a straight, Eight high

*** SUMMARY ***

Total pot 1,011,794 Main pot 416,572. Side pot 595,222. | Rake 0

Board: 8 of Hearts5 of Spades6 of ClubsAce of Diamonds7 of Hearts

Seat 1: MrOceanJr showed Ace of Hearts4 of Spades and won (416,572) with a straight, Eight high

Seat 3: Verand2 (button) folded before the Flop

Seat 4: LEADBOOTS (small blind) showed 6 of Hearts6 of Spades and won (595,222) with three of a kind, Sixes

Seat 7: daisyxoxo (big blind) showed Ace of SpadesQueen of Spades and lost with a pair of Aces

 

För att sedan några händer senare springa in i nöten med nästnöten. Galet sick :(

 

Full Tilt Poker Game #12262101661: $22,500 Guarantee (91453662), Table 3 - 5000/10000 Ante 1000 - No Limit Hold'em - 21:49:47 ET - 2009/05/16

Seat 1: MrOceanJr (399,572)

Seat 3: Verand2 (124,228)

Seat 4: LEADBOOTS (567,972)

Seat 7: daisyxoxo (306,228)

MrOceanJr antes 1,000

Verand2 antes 1,000

LEADBOOTS antes 1,000

daisyxoxo antes 1,000

Verand2 posts the small blind of 5,000

LEADBOOTS posts the big blind of 10,000

The button is in seat #1

*** HOLE CARDS ***

Dealt to MrOceanJr Ace of DiamondsAce of Clubs

daisyxoxo folds

MrOceanJr raises to 25,000

Verand2 folds

LEADBOOTS calls 15,000

*** FLOP *** Ace of Spades3 of Diamonds8 of Hearts

LEADBOOTS checks

MrOceanJr bets 30,000

LEADBOOTS has 15 seconds left to act

LEADBOOTS raises to 72,000

MrOceanJr calls 42,000

*** TURN *** Ace of Spades3 of Diamonds8 of Hearts3 of Spades

LEADBOOTS checks

MrOceanJr has 15 seconds left to act

MrOceanJr checks

*** RIVER *** Ace of Spades3 of Diamonds8 of Hearts3 of SpadesQueen of Hearts

LEADBOOTS has 15 seconds left to act

LEADBOOTS bets 124,450

MrOceanJr raises to 301,572, and is all in

LEADBOOTS calls 177,122

*** SHOW DOWN ***

MrOceanJr shows Ace of DiamondsAce of Clubs a full house, Aces full of Threes

LEADBOOTS shows 3 of Clubs3 of Hearts four of a kind, Threes

LEADBOOTS wins the pot (806,144) with four of a kind, Threes

*** SUMMARY ***

Total pot 806,144 | Rake 0

Board: Ace of Spades3 of Diamonds8 of Hearts3 of SpadesQueen of Hearts

Seat 1: MrOceanJr (button) showed Ace of DiamondsAce of Clubs and lost with a full house, Aces full of Threes

Seat 3: Verand2 (small blind) folded before the Flop

Seat 4: LEADBOOTS (big blind) showed 3 of Clubs3 of Hearts and won (806,144) with four of a kind, Threes

Seat 7: daisyxoxo folded before the Flop

 

Känns obv rätt surt men seminöjd ändå, inte så mycket att göra liksom och sprungit så sjukt dåligt i allt annat i kväll så känns riktigt fint att plussa lite (blev några hundringar tror jag). Nya tag imon med massa roliga turrar :D

 

tack för rejlen ni andra också och glglgl till ulaf som är deep i två vilket e sick :P

 

gngn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flyger hem till svea rike imon.

Varit sjukt kul och upplevelserikt men ar sa sjukt javla sliten nu. Drog pa mig en av de javligaste forkylningarna tidigare i veckan, mitt extrema halsont har bedovats med riktligt med vodka, absinth eller tequila de senaste 4 dagarna. Av nagon anledning har jag bara matt risigare och risigare pa mornarna :roll:.

Har dessutom aldrig varit nagon hardfestare och tidigare rekord ar tva dagar i rad :oops:.

Kanner att kroppen tagit stryk som fan av all alkohol :-(. Inget bra alls.

Blir nog hardgrind i 10 dagar med en hel del gym, och inget drickande, sen tror jag att jag ska ut och resa igen :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...