simonlofberg Postad 14 Maj , 2009 Rapport Share Postad 14 Maj , 2009 Slutar 22-19 idag. Brukar ha en rädsla för numret 13 så trodde på back idag eftersom det både är den trettonde och att rullen på ipoker låg på 13xx. Vet att det är mesigt, men har typ sån tvångstanke. Hatar att beta 13xx och så i mtts, försöker alltid undvika det +1 , inte bara jag med tvångstankar här;) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 14 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Maj , 2009 +1 , inte bara jag med tvångstankar här;) Har några andra också men var fler när jag var mindre Drog upp forumturren jämte husngs för att slaska lite. Spelat fyra händer och träffat fyrtal, flush, stege och tptk. Kul att slösa turen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 14 Maj , 2009 Rapport Share Postad 14 Maj , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 14 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Maj , 2009 Dragit ner på för din skull nu ju mendi! 9-7 på husngs so far. Mötte en kille som träffade en öm punkt ShaunoAK: get a girlfriend mate Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 15 Maj , 2009 Rapport Share Postad 15 Maj , 2009 Dragit ner på för din skull nu ju mendi! 9-7 på husngs so far. Mötte en kille som träffade en öm punkt ShaunoAK: get a girlfriend mate Hehe tycker du ska posta hela tablechatten, var sjukt rolig ju. Har f 'o' blivit harassad lite den senaste veckan vid borden:-(. Kanske spelar lite kallt . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 15 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Maj , 2009 Hehe tycker du ska posta hela tablechatten, var sjukt rolig ju. Har f 'o' blivit harassad lite den senaste veckan vid borden:-(. Kanske spelar lite kallt . Är ju inte hemma nu så den e nog borta tyvärr Kommit fram till Consp nu för några timmar sedan och har dragit igång en rätt stor (för mig iaf) mtt-grind nu så vi håller väl på i några timmar. Nån klonk ska det iaf bli imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 15 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Maj , 2009 Började grinden helt okej men gått segare nu på slutet tyvärr Tre itm hitills för typ 4-500 tot, men alla tidiga itms så lite segt men får jobba på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 16 Maj , 2009 Rapport Share Postad 16 Maj , 2009 Hur gick det då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 16 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Maj , 2009 Hur gick det då??? Gick rätt segt igår. Hade 4-5 itms men busta alla tidigt vilket sög obv Consp tura ju hem 100r som han inte gjort något annat med min nötrail men, hade inga procent i den så blev lite tiltad Grymt på morgonen nu dock då jag slog honom i NBA 09. Han hade två raka segrar men Houston och Yao Ming fixade skiten. Ryckte i typ tredje quatern och höll undan Får se när vi drar igång. Tror han kör vid sjutiden men jag kör nog vid sex eftersom ftp har 100 fo då. Fram tills dess kanske jag hittar lite husngs eller något, får se. Övrigt noterbart: *Consp turbohandlar. Tror aldrig jag handlat så mycket varor på så kort tid *Spelade mot Nusseman igår Trodde han lagt av... *Vi hade en pot ai pre mot varandra igår. KQ vs A9 för honom tror jag. Hade gått okej så tänkte att jag nog skulle vinna, men sen kom jag på vem jag mötte och var bara att ge upp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 16 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Maj , 2009 Finns en del roliga saker på flashback Guldförstapost imo med restriktionerna https://www.flashback.info/showthread.php?t=870533 Hallå matälskare och snabbmatsdårar! Jag har bestämt mig förr att bjuda två av mina vänner på middag/lunch. Vi bor i Göteborg och är alla under 20. Det jag vill är att bjuda dem på en matupplevelse de kommer att uppskatta. Jag äter sällan ute så jag vet inte riktigt hur mycket det kostar. Jag skulle gärna vilja ha förslag på var jag kan bjuda dem. Det kan vara allt från dyrare restauranger till helt vanliga eller annorlunda utländsk mat. Jag har också en del restriktioner och jag kommer inte tillåta dem beställa alkoholhaltiga drycker, läsk, choklad eller glass till efterätt. MVH KrisarN Även skrattat massor åt den här klassikern som Consp visade igår. Smäll-kommentaren med gråten i halsen är så epic Ska lägga mig och kolla Prison Break nu, sista avsnitten. Rätt taggad faktiskt :^) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 16 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Maj , 2009 Fick ett förhållandevis värdigt slut på Prison Break tycker jag, även om dom ju borde slutat för ett tag sen. Ska inte spoila om någon inte har sett som vill se men det var iaf rätt känslomässigt i slutet imo Ska ju tydligen komma nån dvd eller något med vad som hände efter storyns slut och "4 years later" men blir väl mer som en sidosak antar jag. Aja, drar iaf igång nu om två minuter och startar nog upp till elva eller något. Consp är sliten så han ligger och vilar men startar vid sju. gogogo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smooger Postad 16 Maj , 2009 Rapport Share Postad 16 Maj , 2009 Ty for not spoiling Tänkte kolla i natt när jag gulat:-P GL med grinden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 16 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Maj , 2009 Ty for not spoiling Tänkte kolla i natt när jag gulat:-P GL med grinden hehe, behöver GL nu. Gått så fruktansvärt dåligt, bustat allt stort jag startat i hittills. Fosterställning på golvet snart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 17 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 4/12 i 22.5k 75 på FTP. Hade varit riktigt fint att hitta en liten cash där efter misären so far. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smooger Postad 17 Maj , 2009 Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 Det var faktiskt ett riktigt bra slut på PB. GL på finaltable, railar lite kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 17 Maj , 2009 Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 Alltså, ja har kollat S04 men hur fan slutar det? Någon som kan spiola i PM för ja förstår inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 17 Maj , 2009 Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 Du har mitt railstöd söt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 17 Maj , 2009 Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 sick med AA mot 33 på A3X3x boarden gg wp söt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 17 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 haha ty roob ja, var sick ft. Vann först denna vilken var helt sjukt obv Full Tilt Poker Game #12262072203: $22,500 Guarantee (91453662), Table 3 - 5000/10000 Ante 1000 - No Limit Hold'em - 21:48:05 ET - 2009/05/16 Seat 1: MrOceanJr (138,524) Seat 3: Verand2 (137,228) Seat 4: LEADBOOTS (436,135) Seat 7: daisyxoxo (686,113) MrOceanJr antes 1,000 Verand2 antes 1,000 LEADBOOTS antes 1,000 daisyxoxo antes 1,000 LEADBOOTS posts the small blind of 5,000 daisyxoxo posts the big blind of 10,000 The button is in seat #3 *** HOLE CARDS *** Dealt to MrOceanJr MrOceanJr raises to 137,524, and is all in Verand2 folds LEADBOOTS has 15 seconds left to act LEADBOOTS raises to 435,135, and is all in daisyxoxo calls 425,135 LEADBOOTS shows daisyxoxo shows MrOceanJr shows *** FLOP *** *** TURN *** *** RIVER *** LEADBOOTS shows three of a kind, Sixes daisyxoxo shows a pair of Aces LEADBOOTS wins the side pot (595,222) with three of a kind, Sixes MrOceanJr shows a straight, Eight high MrOceanJr wins the main pot (416,572) with a straight, Eight high *** SUMMARY *** Total pot 1,011,794 Main pot 416,572. Side pot 595,222. | Rake 0 Board: Seat 1: MrOceanJr showed and won (416,572) with a straight, Eight high Seat 3: Verand2 (button) folded before the Flop Seat 4: LEADBOOTS (small blind) showed and won (595,222) with three of a kind, Sixes Seat 7: daisyxoxo (big blind) showed and lost with a pair of Aces För att sedan några händer senare springa in i nöten med nästnöten. Galet sick Full Tilt Poker Game #12262101661: $22,500 Guarantee (91453662), Table 3 - 5000/10000 Ante 1000 - No Limit Hold'em - 21:49:47 ET - 2009/05/16 Seat 1: MrOceanJr (399,572) Seat 3: Verand2 (124,228) Seat 4: LEADBOOTS (567,972) Seat 7: daisyxoxo (306,228) MrOceanJr antes 1,000 Verand2 antes 1,000 LEADBOOTS antes 1,000 daisyxoxo antes 1,000 Verand2 posts the small blind of 5,000 LEADBOOTS posts the big blind of 10,000 The button is in seat #1 *** HOLE CARDS *** Dealt to MrOceanJr daisyxoxo folds MrOceanJr raises to 25,000 Verand2 folds LEADBOOTS calls 15,000 *** FLOP *** LEADBOOTS checks MrOceanJr bets 30,000 LEADBOOTS has 15 seconds left to act LEADBOOTS raises to 72,000 MrOceanJr calls 42,000 *** TURN *** LEADBOOTS checks MrOceanJr has 15 seconds left to act MrOceanJr checks *** RIVER *** LEADBOOTS has 15 seconds left to act LEADBOOTS bets 124,450 MrOceanJr raises to 301,572, and is all in LEADBOOTS calls 177,122 *** SHOW DOWN *** MrOceanJr shows a full house, Aces full of Threes LEADBOOTS shows four of a kind, Threes LEADBOOTS wins the pot (806,144) with four of a kind, Threes *** SUMMARY *** Total pot 806,144 | Rake 0 Board: Seat 1: MrOceanJr (button) showed and lost with a full house, Aces full of Threes Seat 3: Verand2 (small blind) folded before the Flop Seat 4: LEADBOOTS (big blind) showed and won (806,144) with four of a kind, Threes Seat 7: daisyxoxo folded before the Flop Känns obv rätt surt men seminöjd ändå, inte så mycket att göra liksom och sprungit så sjukt dåligt i allt annat i kväll så känns riktigt fint att plussa lite (blev några hundringar tror jag). Nya tag imon med massa roliga turrar tack för rejlen ni andra också och glglgl till ulaf som är deep i två vilket e sick gngn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 17 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 Det var faktiskt ett riktigt bra slut på PB. agree Alltså, ja har kollat S04 men hur fan slutar det? Någon som kan spiola i PM för ja förstår inte? Vad fattar du inte? Var väl inget som var svårt att förstå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 17 Maj , 2009 Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 njää kanske inte, men dom fixar inne i hans ni vet vad. Men ja förstår inte resten? Iof såg jag helaS04 med ca 39-40 graders feber kan vara därför Men alltså ja förstår bara inte slutet. Ska det sluta med att dom är hoomies nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 17 Maj , 2009 Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 Flyger hem till svea rike imon. Varit sjukt kul och upplevelserikt men ar sa sjukt javla sliten nu. Drog pa mig en av de javligaste forkylningarna tidigare i veckan, mitt extrema halsont har bedovats med riktligt med vodka, absinth eller tequila de senaste 4 dagarna. Av nagon anledning har jag bara matt risigare och risigare pa mornarna . Har dessutom aldrig varit nagon hardfestare och tidigare rekord ar tva dagar i rad . Kanner att kroppen tagit stryk som fan av all alkohol . Inget bra alls. Blir nog hardgrind i 10 dagar med en hel del gym, och inget drickande, sen tror jag att jag ska ut och resa igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 17 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 Börjat sista grinden med rigglinan nu. Blir nog längsta passet av de tre med start upp till ett och eventuellt senare. one time obv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 17 Maj , 2009 Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 Träna inte med halsont. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jutteson Postad 17 Maj , 2009 Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 Fin stack i warmup blu, jobba in klonken! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts