speccan Postad 12 Mars , 2009 Rapport Share Postad 12 Mars , 2009 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 12 Mars , 2009 Rapport Share Postad 12 Mars , 2009 Tror du om att börja med att höja pre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speccan Postad 12 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 Mars , 2009 Med 9-10 off ? är nybörjare så , men borde jag verkligen höja den handen preflop ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 12 Mars , 2009 Rapport Share Postad 12 Mars , 2009 handanalys är ingen plats för dina badbeats, starta en dagbok eller skit i att posta dem Då du bara har två poster kanske du inte spelat så länge men oj vad tvåoutare på rivern du kommer åka på om du börjar lira lite. Du kommer bli sur och tvär varje gång men för guds skull posta inte en enda till utanför din dagbok förstås.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speccan Postad 12 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 Mars , 2009 handanalys är ingen plats för dina badbeats, starta en dagbok eller skit i att posta dem Då du bara har två poster kanske du inte spelat så länge men oj vad tvåoutare på rivern du kommer åka på om du börjar lira lite. Du kommer bli sur och tvär varje gång men för guds skull posta inte en enda till utanför din dagbok förstås.. Ber om ursäkt för felplacering av tråd osv, ville bara dela med mig av denna otroliga bad beat, Kan jag själv flytta tråden eller kan endast moderatorer göra detta ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 12 Mars , 2009 Rapport Share Postad 12 Mars , 2009 Bara moderatorer. Men i övrigt tror jag att en dagbok och att lägga upp faktiska händer för analys (dvs där du inte ger resultatet och faktiskt har någon fråga) kan vara en god väg att gå för dig. Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hittapengarna Postad 13 Mars , 2009 Rapport Share Postad 13 Mars , 2009 Herre jävlar killen luftar av sig med en bad beat och ni börjar såga honom med motiveringen att han spelade den fel preflop. Nej du behöver inte höja 910o och oavsett om du är nybörjare eller inte så var det en äcklig utdragning. Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 13 Mars , 2009 Rapport Share Postad 13 Mars , 2009 Herre jävlar killen luftar av sig med en bad beat och ni börjar såga honom med motiveringen att han spelade den fel preflop. Nej du behöver inte höja 910o och oavsett om du är nybörjare eller inte så var det en äcklig utdragning. Lycka till Jag ser inte riktigt var OP blir sågad. Han postar en hand i handanalysdelen, och Dead-Inside ger ett råd att kanske höja pre. I övrigt så är både Dead-Inside och Skanke ganska sakliga. Deras råd att starta en dagbok för analys och badbeat-whine är alldeles utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zober Postad 13 Mars , 2009 Rapport Share Postad 13 Mars , 2009 Visst kan man höja pre med en sådan hand, kanske du kommit undan denna handen om han höjt dig allin innan flopp då hade det varit en enkel fold, men när du får den floppen går det inte att komma undan den. Trist river bara,... kommer inte att vara den sista. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts