Gå till innehåll

-

speccan

Recommended Posts

handanalys är ingen plats för dina badbeats, starta en dagbok eller skit i att posta dem :)

Då du bara har två poster kanske du inte spelat så länge men oj vad tvåoutare på rivern du kommer åka på om du börjar lira lite. Du kommer bli sur och tvär varje gång men för guds skull posta inte en enda till utanför din dagbok förstås..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

handanalys är ingen plats för dina badbeats, starta en dagbok eller skit i att posta dem :)

Då du bara har två poster kanske du inte spelat så länge men oj vad tvåoutare på rivern du kommer åka på om du börjar lira lite. Du kommer bli sur och tvär varje gång men för guds skull posta inte en enda till utanför din dagbok förstås..

Ber om ursäkt för felplacering av tråd osv, ville bara dela med mig av denna otroliga bad beat, Kan jag själv flytta tråden eller kan endast moderatorer göra detta ? :)

Länk till kommentar

Herre jävlar killen luftar av sig med en bad beat och ni börjar såga honom med motiveringen att han spelade den fel preflop.

Nej du behöver inte höja 910o och oavsett om du är nybörjare eller inte så var det en äcklig utdragning.

Lycka till

Jag ser inte riktigt var OP blir sågad. Han postar en hand i handanalysdelen, och Dead-Inside ger ett råd att kanske höja pre. I övrigt så är både Dead-Inside och Skanke ganska sakliga. Deras råd att starta en dagbok för analys och badbeat-whine är alldeles utmärkt.

Länk till kommentar

Visst kan man höja pre med en sådan hand, kanske du kommit undan denna handen om han höjt dig allin innan flopp då hade det varit en enkel fold, men när du får den floppen går det inte att komma undan den.

Trist river bara,... kommer inte att vara den sista. :mrgreen:

Länk till kommentar