obby Postad 21 April , 2005 Rapport Postad 21 April , 2005 Har $X på mitt netellerkonto. Kan jag sätta in dom på t ex multipoker (som har snabb utbetalning) och föra över till mitt kreditkort även fast jag inte satt in med kreditkort där. Eller kommer dom skicka över pengarna till mitt netellerkonto igen? * RP, gör frågan mer generell - QoS * Citera
obby Postad 21 April , 2005 Författare Rapport Postad 21 April , 2005 det har nämligen varit så att tidigare då jag tagit ut pengar från pacific till mitt VISA har dom skickat tillbaka det jag satte in från neteller. Citera
wagzta Postad 22 April , 2005 Rapport Postad 22 April , 2005 Ett mycket bra sätt att få ut pengarna snabbt. Har provat det tidigare och det fungerade felfritt. Kan annars rekommendera att du skaffar ett debitcard från neteller...fungerar i alla bankomater i Sverige. Dock tar dom ut en avgift på ~$2 vid varje uttag men det kan det ju helt klart vara värt. Citera
Magnum Postad 22 April , 2005 Rapport Postad 22 April , 2005 Står en del här http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=8816 Citera
Recommended Posts