Hakflem Postad 14 Oktober , 2009 Rapport Postad 14 Oktober , 2009 glgl Och grattis till klonkarna här om dagen Tyty. Blev ialf tyvärr bara femteplats på Cake och sjundeplats på Party. Men på Ipoker jobbade jag in ett silver för $3,8k! Låg rejält nere i träsket på FT men tack vare sinnesjuka blinds och bra gåpåanda så kom jag igen. Sur sistahand dock då jag får in det pre med 66 vs 33 men han floppar set. Hade haft 6000k vs 1000k i marker där så troligen även förstapriset på $7,3k menmen. Hade dubblat mot honom med Q7o vs A6 och splittat A3o vs A8o headsup så jag kan väl köpa det. Fin kväll ialf och ATH igen Citera
SouthEast Postad 14 Oktober , 2009 Rapport Postad 14 Oktober , 2009 Snyggt jobbat Hakslem.... MEN DU DÅ?? ----------------------- Hur går det med innebandyn? Grattis till bra poker! Citera
Hakflem Postad 14 Oktober , 2009 Rapport Postad 14 Oktober , 2009 Snyggt jobbat Hakslem.... MEN DU DÅ?? ----------------------- Hur går det med innebandyn? Grattis till bra poker! Tyty boys. Innebandyn går lite sisådär, 5 raka förluster än så länge. Men det är nog bara varians! Citera
Kidder Postad 14 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 14 Oktober , 2009 Bra jobbat där Hak. Många fina småklonkar is da shit.. Körde igång 4st ikväll och bara kvar i Stars 109 rebuy. Vi får väl se om det kan räcka nånstans. * Slutade på 24:e plats och 800$. PS. Hakflem, vilken klient kör du på Cake ? Citera
Hakflem Postad 15 Oktober , 2009 Rapport Postad 15 Oktober , 2009 PS. Hakflem, vilken klient kör du på Cake ? Powerpoker. Citera
Hakflem Postad 15 Oktober , 2009 Rapport Postad 15 Oktober , 2009 Meh, hade planerat in en rätt så rejäl grind ikväll efter vår tidiga träning (18-19:30). Men hux flux blev den flyttad till 22-23 istället. Är för en gångs skull rätt så peppad på att pokra så tänkte försöka lira lite turbosar istället, eftersom jag inte orkar sitta uppe och grinda deepstacks hela natten. Men de enda jag egentligen känner till kring 24 är FTPs 40k vid midnatt och superturbon 00:35. Någon som kan tipsa om något annat? Alla nätverk är välkomna. Citera
Kidder Postad 15 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 15 Oktober , 2009 Meh, hade planerat in en rätt så rejäl grind ikväll efter vår tidiga träning (18-19:30). Men hux flux blev den flyttad till 22-23 istället. Är för en gångs skull rätt så peppad på att pokra så tänkte försöka lira lite turbosar istället, eftersom jag inte orkar sitta uppe och grinda deepstacks hela natten. Men de enda jag egentligen känner till kring 24 är FTPs 40k vid midnatt och superturbon 00:35. Någon som kan tipsa om något annat? Alla nätverk är välkomna. Sorry, har dålig koll på dom efter midnatt. Fast det går kanske nån fin satt till ECOOP på Ipoker. Fint övervärde där ibland. Citera
Bluwajt Postad 15 Oktober , 2009 Rapport Postad 15 Oktober , 2009 Party 1920 $44 2030 $55 2225 $55 2300 $120 Ongame 2130 $54 2315 $108 Stars 2200 (tror den e flyttad dock) 100 kub Citera
Kidder Postad 17 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2009 Småklonk idag igen, slutade 15:plats i Ipokers 100k GTD. Sprang in KK två gånger i rad precis innan bust så trist att missa FT så nära. Imorgon blir det lite grindstuga hos en kompis, dom har i princip bara lirat några veckor på nätet så tanken är att jag ska komma dit med goda råd. Vet man ju hur det brukar gå.... Sen har en annan sak dykt upp också som är lite sådär. Grabben önskade sig en salamander när han fyllde år. Sagt och gjort vi stack iväg och kollade in en och han i butiken hade ganska dålig koll på vad det var för typ men vi slog till. Vi fick ju googla upp vad det var för en och när vi hittade det fick vi en smärre Den innehåller samma giftiga ämne som en blåsfisk....urk. http://sv.wikipedia.org/wiki/V%C3%A5rtskinnad_salamander http://www.caudata.org/cc/species/Taricha/T_granulosa.shtml Citera
Kidder Postad 19 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 19 Oktober , 2009 I helgen när det var lördagsgrind med polarna så var det ju tänkt att jag skulle visa hur det gick till. Samling vid 19-snåret och lite kinamat och sen grind. 5 turneringar och 4 timmar senare var jag ute ur ALLT Dock lyckades vi heja fram en polare till en hedrande 7:e plats där han van sin största vinst hittills ca 3000 SEK, epic så glad han blev... Är på kurs denna veckan så nån grind blir det inte, ska skriva certifiering på onsdag eftermiddag så det blir lite plugg istället fram till dess. Citera
Hakflem Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Postad 21 Oktober , 2009 Kul liv. Blir sexa på en Vienna Grand Slam sat med fem paket a' $5k. Låg 2/7 ett tag men folk vägrade obv åka ut och jag satt ur pos på chippien som skulle spela tillbaks hela tiden. På blinds 1500/3000 ligger jag näst sist med 28k och shortien har 18k. Får AKo på knappen och degar rakt in i JJ. Seriöst. Vet ju att jag har ungfär 0.1% chans att vinna en sån flip. Sexan fick såklart noll dollar att fira med. Blir dessutom 20:a på Ipokers 50k efter att ha legat 3/23 och 18e på FTPs superturbo efter att torskat A9 vs JT för top 3 chips strax innan bust. Älska poker! Citera
SouthEast Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Postad 21 Oktober , 2009 Kul liv. Blir sexa på en Vienna Grand Slam sat med fem paket a' $5k. Låg 2/7 ett tag men folk vägrade obv åka ut och jag satt ur pos på chippien som skulle spela tillbaks hela tiden. På blinds 1500/3000 ligger jag näst sist med 28k och shortien har 18k. Får AKo på knappen och degar rakt in i JJ. Seriöst. Vet ju att jag har ungfär 0.1% chans att vinna en sån flip. Sexan fick såklart noll dollar att fira med. Blir dessutom 20:a på Ipokers 50k efter att ha legat 3/23 och 18e på FTPs superturbo efter att torskat A9 vs JT för top 3 chips strax innan bust. Älska poker! Äntligen lite ante här!! Jävligt surt! Har själv bubblat HU för EPT Dublin -07.... Citera
Kidder Postad 21 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2009 Jag fortsätter whinet.... Känns som en coinflip om jag klarade certet idag. Råpluggat (med mina mått mätt) i 2 dagar och det känns precis som det kan ha gått hur som helst. Kör en minigrind ikväll för att lugna nerverna. Citera
Kidder Postad 25 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 25 Oktober , 2009 Ikväll var det PP mot ett bättre PP och aldrig fick man dra ut. Nåja man är pigg på jobbet imorgon i och med en tidig sorti. Såg att Hakflem är itm i en turre ikväll iallafall. Kör hårt, själv ska jag knoppa nu. Citera
Hakflem Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Postad 25 Oktober , 2009 Har varit i Mora och lirat innebandy idag så det blev bussgrind ikväll. Orkade bara spela fyra turrar pga halvkass uppkoppling. Är ITM men short i warmup nu och bust i allt annat. Dryga 380 spelare kvar. Citera
Kidder Postad 26 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 26 Oktober , 2009 Har varit i Mora och lirat innebandy idag så det blev bussgrind ikväll. Orkade bara spela fyra turrar pga halvkass uppkoppling. Är ITM men short i warmup nu och bust i allt annat. Dryga 380 spelare kvar. Gick o la mig när du precis hade dubblat upp till en 170k, såg ju hyfsat ut då. Hur gick det? Citera
SouthEast Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Postad 26 Oktober , 2009 Har varit i Mora och lirat innebandy idag så det blev bussgrind ikväll. Orkade bara spela fyra turrar pga halvkass uppkoppling. Är ITM men short i warmup nu och bust i allt annat. Dryga 380 spelare kvar. och för alla som undrade hur det gick i matchen och läget i serien kommer här en icke smickrande update. 2009-10-25 KAIS Mora IF - Ersboda SK 5-2 12. Ersboda SK 7 0 0 7 24 - 48 0 (0) ------------------------------------------- Hoppas annars det gick bra i WU! Citera
Hakflem Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Postad 26 Oktober , 2009 Gick o la mig när du precis hade dubblat upp till en 170k, såg ju hyfsat ut då.Hur gick det? och för alla som undrade hur det gick i matchen och läget i serien kommer här en icke smickrande update. 2009-10-25 KAIS Mora IF - Ersboda SK 5-2 12. Ersboda SK 7 0 0 7 24 - 48 0 (0) ------------------------------------------- Hoppas annars det gick bra i WU! Haha tack för den. Inledningen har varit lite jobbig helt klart, men vi ska nog stå som seriesegrare när det är över! Gjorde en rätt fin comeback i WU och hade en flip för en top 10 plats med 180 pers kvar som tyvärr inte satt. Åkte som 170 nånting strax efteråt när KQs sprang rakt in i AA. Citera
Kidder Postad 1 November , 2009 Författare Rapport Postad 1 November , 2009 Här är det inte mycket som står rätt till. Spelar ganska oinspirerat och utan intresse vilket brukar straffa sig. Nytt rekord i "utanför pengarna", 32 raka. Tror jag får ta ett break eller nåt. Citera
Hakflem Postad 1 November , 2009 Rapport Postad 1 November , 2009 Här är det inte mycket som står rätt till. Spelar ganska oinspirerat och utan intresse vilket brukar straffa sig. Nytt rekord i "utanför pengarna", 32 raka. Tror jag får ta ett break eller nåt. 32 raka alltså. Det suger rätt så ordentligt alltså. Jobbajobba! Är själv allt annat än glödhet också och blir utflippad/utdragen i det mesta, och i resten bluffar jag bort mig själv. Hade chans på rätt bra stack på Ipokers 250k med 150 pers kvar men en sen höjare kunde inte släppa A2s pre och sopade banan med mina pocketsjuor. En annan höjdpunkt tidigt under kvällen var såklart när jag torskar en 500(!)bb pott på Everest 100k med floppad stege då Fi 2 snyggt synar in sig med på efter jag pushat flop och Fi 1 dessutom synat med nåt sunkigt tp. Enbordar Million nu där jag ialf är över average. Trots att... nä jag orkar inte. Citera
Kidder Postad 2 November , 2009 Författare Rapport Postad 2 November , 2009 Enbordar Million nu där jag ialf är över average. Trots att... nä jag orkar inte. Jag hjälper dig ta tag i eländet, jag såg bland annat hur du fick in det med KK mot T7 tror jag det var. En flop som innehåller ett T samt en liten turn som slänger upp en ny tia. Wunderbar.... Jag ska spela en turre ikväll och det blir 500 SvS, fokus på bra spel nu, inget annat. Citera
Hakflem Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 Sträcksåg just en radda avsnitt från WSOP 2009, ända ner till FT alltså. Tycker att Billy Kopp gör ett katastrofspel som kastar bort hela sin stora fina stack med 12 spelare kvar men tydligen vill han ändå försvara sitt turnspel. Nja, jag vet inte... Citera
ulaf Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 Sträcksåg just en radda avsnitt från WSOP 2009, ända ner till FT alltså. Tycker att Billy Kopp gör ett katastrofspel som kastar bort hela sin stora fina stack med 12 spelare kvar men tydligen vill han ändå försvara sitt turnspel. Nja, jag vet inte... Ja det var en sjuk hand. Ingen av dem spelade den särskilt underbart imo. Citera
Recommended Posts