Upgrade Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 Är det någon som läst/köpt den? Isf vad tyckte ni om den? Är den värd pengarna? Tror ni att den kommer att spridas gratis på nätet på tex piratebay eller liknande?(dvs om den inte redan finns ute) länk: http://dailyvariance.com/ Citera
Bjoorn Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 Vi kan ju ga ihop nagra stycken och kopa den Citera
JimmyRare Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 Den använder nån sorts skydd där vissa ord här och där är utbytta i varje enskild kopia så att de kan se direkt vem som kopierar den om den blir kopierad. Citera
Gaston116 Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 Vi kan ju ga ihop nagra stycken och kopa den +1 Citera
Tottyville Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 Är verkligen Carl Then Store så bra att man vill köpa hans bok? Citera
Herveao Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 ja tror inte bokan kan vara värd pengarna. Det är hursom vidrigt att a så mycket för en bok imo. Om ja ska sponsra cts (och på så vis Zigmund) får han ta mina pengar vid pokern istället. Citera
thefman Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 jag kan tänka mig att va med o splitta på boken Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 Är det någon som läst/köpt den? Isf vad tyckte ni om den? Är den värd pengarna? Tror ni att den kommer att spridas gratis på nätet på tex piratebay eller liknande?(dvs om den inte redan finns ute) länk: http://dailyvariance.com/ Använd sökfunktionen din idiot. Finns en gammal tråd om det. Finns en stor sammanfattningstråd på 2+2 där cts mfl skriver(skrev?) och svarar(svarade?) på frågor. Har för mig att boken blir låst till ngt hårdvarunummer i datorn när du öppnar den första gången så det inte ska gå att skicka den vidare. Man kan ju printscreena/fota varje sida dock.. Citera
upandcoming Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 ja tror inte bokan kan vara värd pengarna. Det är hursom vidrigt att a så mycket för en bok imo. Om ja ska sponsra cts (och på så vis Zigmund) får han ta mina pengar vid pokern istället. jag tror inte heller att boken värd pengarna, men vad är det som är vidrigt? Citera
Elitloppet Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 Vi kan ju ga ihop nagra stycken och kopa den Tror bara man kan läsa den ifrån en dator. Går givetvis att köpa den tillsammans ändå, men det blir ju aningen jobbigare. Citera
sneakycastro Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 Var är alla hårda crack heads när de behövs... Citera
Upgrade Postad 10 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2009 Använd sökfunktionen din idiot.Finns en gammal tråd om det. Finns en stor sammanfattningstråd på 2+2 där cts mfl skriver(skrev?) och svarar(svarade?) på frågor. Har för mig att boken blir låst till ngt hårdvarunummer i datorn när du öppnar den första gången så det inte ska gå att skicka den vidare. Man kan ju printscreena/fota varje sida dock.. Ojojoj hårda ord..sluta hänga på 2p2, det är skadligt för en liten osäker wannabe som du. Men tack för infon iaf. Citera
AA-MRPoker Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 Är verkligen Carl Then Store så bra att man vill köpa hans bok? hahhaha lol nej det är cole south som har skrivit boken och han är amerikan det borde du veta. Citera
Herveao Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 jag tror inte heller att boken värd pengarna, men vad är det som är vidrigt? Otroligt. Läs hela meningen så kanske du hittar vad jag tycker! Gl Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 Min morsa är en osäker wannabe FYP Citera
cobb89 Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 hahhaha lol nej det är cole south som har skrivit boken och han är amerikan det borde du veta. lol Citera
Caroline87 Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 1850$?!?? Är det ett skämt eller? Citera
Carandiru Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 1850$?!?? Är det ett skämt eller? Inte ens ett halvt inköp... Räcker ju med att man lär sig minsta lilla grej så lönar det sig i längden. Citera
kravmärkt Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 Inte ens ett halvt inköp... Räcker ju med att man lär sig minsta lilla grej så lönar det sig i längden. inte lönt att försöka, lovar. Citera
ebisumaru Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 ja tror inte bokan kan vara värd pengarna. Det är hursom vidrigt att a så mycket för en bok imo. Om ja ska sponsra cts (och på så vis Zigmund) får han ta mina pengar vid pokern istället. Varför är det vidrigt? Är väl ingen som tvingar nån att köpa:roll: ? Citera
Upgrade Postad 11 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2009 ANGRYKOREAMANS hobby är att slicka alla häftiga 2p2are i analen. Citera
Foppa4 Postad 11 Mars , 2009 Rapport Postad 11 Mars , 2009 ANGRYKOREAMAN och upgrade ni är roliga! Citera
Upgrade Postad 11 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2009 hehe, kan inte låta bli...han försöker ju så hårt att låta som en sån där "häftig" 2p2are.. Citera
Tottyville Postad 11 Mars , 2009 Rapport Postad 11 Mars , 2009 hahhaha lol nej det är cole south som har skrivit boken och han är amerikan det borde du veta. TY m8! Citera
Recommended Posts